net mijn zweetdeken op maat geknipt. nu kan het naaien met de hand beginnen haha. eerst even alles rechtknippen wat nog niet recht is en dan klitteband naaien. weet iemand waar je grote stukken klitteband kan halen trouwens? niet van die reepjes maar echt grote stukken
NathalietjeB
Geplaatst: 23-05-14 22:35
Claudia naai/stoffen winkels verkopen dat en vaak op de markt bij handwerk kraam
vrijdag avond deken opmaat geknipt. fel roze afgewerkt en gister klitteband gehaald, had alleen de eerste keer in de breedte gedaan ipv de lengte zit alleen nog even te bedenken hoe ik de buik en billen vast ga maken. heb wel singels etc maar kan ik er niet met de hand op naaien
Waarmee maak jij je tuig natalietje? Verzorg ook een mini en er zijb geen spullen voor te kopen
NathalietjeB
Geplaatst: 25-05-14 22:16
mijn been beschermertjes maak ik van neopreen... mijn onderleggers maak ik van de oude shabrakken van mijn eerste pony en t kleurtje gebruik ik bandages voor of stof koop ik op de markt. of koop een fleece plaid bij de action voor 3 euro.
mijn show halstertjes etc maak ik van allerlei stofjes/printjes kapotte oude halsters die ik sloop voor de ringen.
Ik heb ook behoorlijk wat inspiratie dus ga ook beginnen !
Wat ga je maken??
NathalietjeB
Geplaatst: 29-05-14 13:53
ben benieuwd wat er allemaal gemaakt word door andere...
hier ondertussen de deken zo goed als af dus de hele set is af... en ondertussen een probeer poging gedaan met een jute zak tot een eigen poep zak maken voor op de hca sulky. als dit werkt ga ik zware vijver folie halen en maak ik daar een poep zak van.