Schleich Paarden [Deel 10]

Moderators: Coby, balance, Dyonne, Sica, C_arola, Neonlight, Firelight

Toevoegen aan eigen berichten

dieseliris

Re: Schleich Paarden [Deel 10]

Link naar dit bericht Geplaatst: 30-04-13 21:16

ik ben bezig met mijn site neem je snl een kijkje?

Alyse

Link naar dit bericht Geplaatst: 30-04-13 21:51

Ik ben er achter gekomen dat er op onze markt stikt van de papo paarden.
Ik heb zojuist vandaag een zorroo +paard gekocht op de markt voor 1,- .
Nu ga ik ook dus Papo sparen.
I heb ook al het Romijnse paard maar die had ik al.
Opzoek naar schleich en papo doeidoei

eline1308

Link naar dit bericht Geplaatst: 30-04-13 22:11

dieseliris schreef:
dieseliris schreef:
ik organiseer een wedstrijd!
wat moet je doen:
maar foto's van je mooiste repaint
stuur ze naar mij via pb
dat is alles

de wedstrijd loopt van 29-4-2013 tot 9-5-2013

wat kan je winnen?
ik kan geen tuig ofzo opstuern
dus ik heb een plaatje gemaakt
met een beker als je wint mag je die op je pro zetten als je die er op hebt staan
weet idereen dat je bij jou moeten bestellen ga je gang!

deelnemers
-roodvos
-eline1308
-
-

dieseliris

Link naar dit bericht Geplaatst: 01-05-13 10:27

[/quote]

deelnemers
-roodvos
-eline1308
-
-
[/quote]
foto's

Babbelbet

Link naar dit bericht Geplaatst: 01-05-13 11:45

Maar wie zou mij willen helpen voor het ontwerp alsjeblieft

karlli

Link naar dit bericht Geplaatst: 01-05-13 15:05

jongens, ik las altijd mee in het topic, veel mooie creaties gezien
en zelf ook wel eens wat laten zien, alleen weinig tijd om veel dingen te maken en te laten zien
maar op deze manier valt er voor mij niks meer te kijken
zeker niet nu iedereen maar 'nutteloze' berichtjes plaatst en het eigenlijk niet meer over het echte Schleich verzamelen en knutselen gaat
:evaw:

Blackbirb

Link naar dit bericht Geplaatst: 01-05-13 20:11

Karli niet iedereen plaatst nutteloze dingen.
Babbelbet ja ik pb mijn idee wel even of moet ik het op bokt plaatsen?

Ben naar duitsland geweest met mijn ouders natuurlijk schleich gekocht . Heb de Shetlander merrie, de fallabella ruin en merrie, het meisje met een kruiwagen, en de boxer gekocht. Het was maar 25 euro zou je niet zeggen. Daarna nog naar een dierentuin geweest in ostenbruch (spreek je uit als ostenbroek) daar heb ik de zebra gekocht, om er misschien een fjordje van te maken.

Heeft iemand nog gelezen over mijn actie doet nog iemand mee? Want anders heeft et natuurlijk niet zo veel zin. ;)

terrabeertje

Link naar dit bericht Geplaatst: 01-05-13 22:30

ik wil graag een wedstrijd houden... maar niet van repainten want daar doe ik niet aan, ik wil een houden voor zelfgemaakt tuig!! iedereen die mee wil doen? stuur me maar een pbtje! ik ga nog een thema bedenken maar als je me een pbtje hebt gestuurd zal ik dat nog wel even zeggen.. de prijs heb ik al een beetje in gedachte maar moet ik nog even goed bedenken en verwoorden. iedereen doe mee alstjeblieft!!!
gr terra

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 01-05-13 23:05

Vind het altijd zo jammer dat de wedstrijden meestal voor repaints zijn of zelfgemaakt tuig, want dan kan ik niet mee doen... Maak geen repaints en geen tuig helaas!
Verder nog niks nieuws gekocht hier, wil van de week even een bestandje gaan maken waar ik alle schleich met naam en jaar in zet. Dus even leuke namen bedenken voor alles! :)

@terrabeertje; bijvoorbeeld met een thema, zoals winter/zomer, kerst, sinterklaas. Een soort fotowedstrijd zeg maar!
Laatst bijgewerkt door Anoniem op 01-05-13 23:21, in het totaal 1 keer bewerkt

terrabeertje

Link naar dit bericht Geplaatst: 01-05-13 23:18

Maar voor wat kun je dan een wedstrijd maken

Roomijsjexx

Link naar dit bericht Geplaatst: 02-05-13 10:34

Misschien een leuk idee voor iemand die een actie wil houden?
Laat mensen fotos opsturen van hun manege of schleich stallen,
Of laat iemand een leuk verhaaltje maken over hun schleich met een foto van de hoofdpersoon met zijn pony/paard :) verzin wat origineels misschien komt er hierdoor wat in jullie op?
En nog ff over mezelf, ik ben nu voor mijn tennesee walker merrie een hoofdstel aan het maken het wordt mijn 1e *\o/*

terrabeertje

Link naar dit bericht Geplaatst: 02-05-13 10:43

Ik hou het toch bij tuigwedstrijd

Roomijsjexx

Link naar dit bericht Geplaatst: 02-05-13 11:06

Ik ga meedoen xp met mijn nieuwe hoofdstel die ik gemaakt heb :)

terrabeertje

Link naar dit bericht Geplaatst: 02-05-13 11:16

stuur me maar een pbtje alleen ik heb een thema dus mischien kun je er dan nog iets bij maken hihi info geef ik nog wel als je me een pbtje hebt gegeven

Roomijsjexx

Link naar dit bericht Geplaatst: 02-05-13 12:07

terrabeertje

Link naar dit bericht Geplaatst: 02-05-13 12:11

mooi hoor!! iedereen die mee wilt doen stuur me maar een pbtje het thema is buiten(rijden)!! pas bij de 3 deelnemers ga ik kiezen maar meer mag natuurlijk altijd!! iedereen doe mee aub ik geef hele leuke prijzen!!!!!!!!!!!!

daf3

Link naar dit bericht Geplaatst: 02-05-13 19:40

Ik moet zeggen dat ik er nu ook niks meer aan vind. Ik vraag sommige of ze willen stoppen maar ze gaan door. Ik heb ooit gezecht dat ik niet weg kon gaan uit dit topic maar ik denk dat ik het nu niet zo erg meer vind. Het is niet meer als vroeger en ik vind het gewoon niet meer zo leuk.
Ik moet er altijd maar om denken of ik een onliner plaats of niet, en andere doen het ook gewoon. Ik kwam vroeger altijd op bokt en vooral in dit topic, maar nu alle mensen weg zijn die echt hun dingen lieten zien en er alleen maar meer mensen bij komen die onliners plaatsen of zich er niks van aantrekken is het niet meer zo leuk. Ik ben naar hyves, en alle schleich forums. wie weet kom ik ooit weer terug hier, maar nu verstop ik me tijdelijk onder mijn dikke steen :) en wie weet kom ik nog wel terug als het wel weer leuk is :)

Dag allemaal! :evaw:

dieseliris

Link naar dit bericht Geplaatst: 02-05-13 19:45

jammer hoor!

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 02-05-13 19:48

Kijk dieseliris, daarom gaat daf3 (en zoveel anderen) weg, om zulke berichtje zoals deze die jij net plaatst. En zo zijn er nog wel veel meer personen die zich er niets van aantrekken. Misschien maar een topic erbij maken voor mensen die wel gewone fatsoenlijke interessante berichtjes kunnen plaatsen en die wel ontopic zijn!
Bah kan me er echt kwaad om maken. 2 delen terug was alles nog leuk, nu komen er iedere keer onbekende nieuwen bij die 1/2 berichtjes (oneliners!!!) plaatsen en waar je daarna niks meer van hoort.

Blackbirb

Link naar dit bericht Geplaatst: 02-05-13 20:25

Daf33 weg nou lekker het is niet zo leuk meer inderdaad ik was altijd stille meelezer ik heb op bokt een account aan gemaakt omdat er altijd zoke leuke dingen werden opgezet met veel foto's maar dat is niet meer. Ik hoop dat het weer een beetje zoals vroeger word, ik zal misschien nog hier wel eens komen maar ik ben verhuisd naar het Nederlands schleich forum

x_ankieee

Link naar dit bericht Geplaatst: 02-05-13 20:49

jeetje wat is dit topic nutteloos geworden zeg, zeker 2/3 van wat ik hier lees is onliner..
Ik stop met meelezen hier want het is alleeen maar; 'Mooi hoor'
'ik wil een wetstrijt houden' 'help me' en dat soort dingen.

eclair98

Link naar dit bericht Geplaatst: 02-05-13 21:01

Oké bye iedereen ik stop hier nu ook, alle bokkers die hier wel zinnige berichten plaatsen verdwijnt. Zo waar, ik ook :wave:

dieseliris

Link naar dit bericht Geplaatst: 02-05-13 21:23

Ik stop ook ik lees nog wel mee miss kan ik het topick niet missen en plaats ik nog.
Ik raad je aan google op dutch schleich forum
daar is het nog gezellig!
Bp maar voor vragen

wanuu

Link naar dit bericht Geplaatst: 02-05-13 21:45

Beetje jammer dit, maar ik ben geen opgever en ik probeer het toch maar.

Lieve Schleichverzamelaars en liefhebbers,

Gezien mijn drukte in de vakantie met voornamelijk het maken van huiswerk en andere zaken die ik nog moet afhandelen, heb ik weinig tijd mezelf in te zetten voor bestellingen. Dit vind ik super jammer, maar het is niet anders.

Om het gat een beetje op te vullen heb ik besloten een kleinschalige fotowedstrijd te gaan doen, gewoon als promotie en om op deze manier toch de vaste klant te vriend te houden.

Regels en voorwaarden:
LET OP; bij het insturen van een foto ga je AKKOORD met de voorwaarde en heb je dus kans over 2 weken een 'factuur' te krijgen !!!! Ik zou het uitermate triest vinden als je weigert dan mee te werken, want dan had ik beter een ander blij kunnen maken met de prijs.

1. Bij het winnen van een prijs zijn de verzendkosten rekening voor de winnaar! Dit houd dus in dat we een bijdrage van €0,55 vragen voor de verzending in een gewone enveloppe, als je hem beter verpakt wil hebben worden de kosten hoger, dit is eigen keuze. Hiervoor is gekozen omdat ik zelf héél krap in het geld zit en op deze manier kan ik toch wat weg 'geven'.
2. Één foto per persoon per account. Stuur je er meerdere in via verschillende accounts en ik pak je, ben je verbannen uit de wedstrijd.
3. Ben creatief!! Ga op stap, maak iets moois! Ik kijk naar compositie, scherpte, originaliteit e.d. Iedereen maakt een kans, als je maar creatief genoeg bent.
4. Insturen via de E-mail, dus niet via pb o.i.d. damon_93@hotmail.com en graag als onderwerp Foto wedstrijd, dit voor een betere verweking van de emails die binnen komen.
5. Insturen kan uiterlijk tot zaterdag 11 mei 12.00 middag.

Alles mag, wees vrij! Als het hoofdonderwerp maar SCHLEICH PAARDEN is.

Prijzen:
1e plaats
1x hoofdstel lint (maat trekpaard, kleur naar keuze)
1x halster leer (maat en kleur naar keuze)
1x halstertouw leer (kleur naar keuze)

2e plaats
2x halster lint (maat en kleur naar keuze)
2x halstertouw lint (kleur naar keuze)

3e plaats
1x halster lint (maat en kleur naar keuze)
1x halstertouw lint (kleur naar keuze)

VEEL SUCCES!!

Telpeva
Moderator Algemeen

Link naar dit bericht Geplaatst: 02-05-13 22:30

Lekkere positieve praat weer :D ik blijf lekker in het topic zitten :) ben al tijden een inactieve meelezer, en ik blijf meelezen totdat ik weer eens iets leuks vind om op te reageren, of tot ik zelf iets nieuws heb om te laten zien. Aan posts van kinderen, voor andere kinderen, kan ik gewoon niet zoveel, vandaar ook de stilte van mijn kant :o Maar Schleich is een speelgoedmerk, dat jongelui ook mee willen kletsen en mee willen doen, is denk ik iets dat daarbij hoort. Iedereen mag plezier hebben van de hobby, toch?

Om antwoord te geven op eerdere posts, aan alle huidige wedstrijden doe ik niet mee, daar heb ik de tijd niet voor, wel wil ik iedereen heel veel succes en vooral plezier toewensen :j Maak je nog foto's van de prijzen Wanuu voordat je ze opstuurt? ben nieuwsgierig, ze klinken erg leuk!