Past leuk! De laatste !! Snap eerlijk besefte niet waarom de ene laaste de foto er op zet je ziet zelf tog ook dat het past je hangt er niest eens onder uit...
Ze had haar foto verkeert geplaatst, ze dacht dat het een aan de teugel topic was
SuuzMickey
Geplaatst: 26-11-12 20:19
Past
Anoniem
Geplaatst: 27-11-12 00:28
JoJoPonylove -> past Romeetjuhh -> past little_birdy -> past xAnnexx -> past SaSalover -> past nog wel Kimberly520 -> past nog wel, maar niet te veel meer groeien prugelpiet -> past Blacky -> past xLottee98 -> past dancer_ -> toen wel, nu weet ik niet goed xlaurie96 -> voor af en toe vind ik het nog wel kunnen xTesslove -> past blubdevis -> past Sunneva -> past SammyFloor -> past Ilsaaaa -> past Jackytje -> past iiAMKAYLEiGH -> past SaSalover -> past Selly13 -> past
en ik? ben rond 1m80, ben wat dik, maar ga daar na de feestdagen aan werken Rahere (1m68) zonder zadel en met: hier zat ik wel overdreven lang flint (rond 1m50 groeit nog) met zadel en zonder:
en wat vinden jullie van verzorgster en flint? met zadel: zonder zadel:
het kan nog wel vind ik.. alleen dan die 2e foto gezien lijk je weer veel langer met zadel , dan zeg ik past nog net of net niet.. maar aan de andere foto's te zien past het nog wel
Ik vind het gewoon passen hoor, voor zo een beetje te veel een nieuwe pony aanschaffen vind ik altijd een beetje overdreven, Hij kan het makkelijk hebben, ziet er leuk uit!