Moderators: Coby, balance, Dyonne, Sica, C_arola, Neonlight, Firelight
Rosan2001 schreef:Ik liep daarnet achter mijn kat aan, die mag nog niet naar buiten, hij si nog maar 7 wewken en nog maar 1 week bij ons, en ik zag dat onze vijver is bevroren! dat word de ijslander hengst kopen en een horses on ice show gaan maken!!
Palmbierlove schreef:lees net dat de sluitdatum verandert is naar 20 januari,
denk niet dat ik dan nog tijd heb om een foto te maken,
want had net besloten om zaterdag naar een echt bos te gaan,
ik kan donderdagochtend wel even kijken of het in de straat nog wil lukken, maar denk het niet..
Rosan2001 schreef:Roosje01 schreef:volgens die link bestaat de advertentie niet?
Dat is bij mij ook zo.
Nathas schreef:@ozette, ik denk dat de meesten met de trein gaan..... is goedkoper en makkelijker bereikbaar....
Ik moet zo werken heb geen zin had vandaag eigenlijk zin om met men schleich bezig te zijn *zucht*
SanneLeoni schreef:Dames, ik heb wat advies nodig:
Wat zouden jullie doen je als je al een half jaar een kant en klare repaint voor iemand heb klaarstaan en deze persoon niet meer reageerd op je emails. Ze worden gelezen, maar niet beantwoord (dit al 5 maanden lang). Tevens heeft deze persoon ook al een aardige aanbetaling gedaan.
Ik ben een beetje ten einde raad...
SanneLeoni schreef:Dames, ik heb wat advies nodig:
Wat zouden jullie doen je als je al een half jaar een kant en klare repaint voor iemand heb klaarstaan en deze persoon niet meer reageerd op je emails. Ze worden gelezen, maar niet beantwoord (dit al 5 maanden lang). Tevens heeft deze persoon ook al een aardige aanbetaling gedaan.
Ik ben een beetje ten einde raad...