Mijn stal is al onderbesneeuwt En mijn kerstboom staat er al De kleuren zijn wit en zilver. Met her en der een wit eekhoorntje en ijsbeertje
Stephaniexh
Geplaatst: 27-11-11 17:49
marrit, je hoeft ook niet per se in de sneeuw foto's te maken. Met een beetje creatievieteit (hoe schrijf je dat? ) kom je er wel! Met de juiste kleuren en bijvoorbeeld kerstklokjes en een kerstboompje ofzo en een leuk achtergrond kom je bijvoorbeeld al een heel eind. Of 'smorgens als het gevroren heeft licht er ook wit op de auto's gras enz. en dat lijkt ook best op sneeuw!
Zoo, ziet er echt netjes uit! Echt, ik ben hier veel te lang niet geweest. Shame on me. ): Ik heb, serieus, voor 6 euro een model te pakken gekregen die 50 euro waard is.
Mooie repaint PBL! Heb al inkopen gedaan voor Secret Santa. Zit alleen te twijfelen over iets dus daar denk ik nog even over na. Is wel erg leuk om voor iemand anders wat te kopen/maken
Roosje01
Geplaatst: 27-11-11 20:36
wow die is mooi palmbier vind dit tot nu toe je mooiste creatie doe het je niet na.
Palmbierlove
Geplaatst: 27-11-11 20:45
ik vind dit ook mijn mooiste creatie ik ben er heel blij mee dat hij zo goed gelukt is
ik heb trouwens nog een advertentie gevonden van de schleich huifkar, er zitten alleen niet de originele paarden bij en er hoort ook een indiaan bij, daar verlies ik mijn interesse dus al, maar mss iemand van jullie? http://link.marktplaats.nl/507219711