arme ijslander die lijkt meer op een mislukte kruising tussen een ijslander en een shet. Dat ze het durven om te verkopen... morgen de stad in met me zusje dan zal er vast wel weer 1 paardje mee naar huis gaan haha of misschien wel 2 . Hoop ook dat me ouders er nog eentje uit duitsland meebregen
xHaithi
Geplaatst: 21-04-11 22:40
Ben erachter dat dat paardje dus geen ijslander is geweest, maar dat hij een frankenstein-exemplaar is van een oude schleichzebra (Klik voor foto) en een Bullyland ijslander O.o
Haha die is best wel lelijk. Maarja. Ik heb al een tijdje geen nieuwe, misschien dat ik er binnekort weer eentje ga halen (hoop de haflinger merrie+veulen).
bah, die repaint, ik kan het niet eens meer een repaint noemen! iedereen gefeliciteerd met nieuwe aanwinsten! ik ga vanmiddag weekje naar zeeland, dus ik kom even niet. ik hoop dat ik een schleich winkeltje tegen kom! heb lijm van mn oma gekregen en kan nu veuuuul mooiere halsters maken. eerst had ik hele stomme lijm en moest er een knijper aan doen. als het dan droog was en je deed de knijper er af zat het leer aan de knijper vast geplakt. nu droogd het heel snel.
Kijk eens mensen! Ik heb de tegenhanger gevonden van ons verschrompelde paardje van een pagina terug: Klikkies Dit zijn de benen van de zebra van schleich en de kop en 't lijf van de ijslander van bullyland
Goedemorgen! eh bah wat een repaints. Eigenlijk zonde van de modellen. Hoewel dit best mooi had kunnen worden. Ponylies, ik kan wel eens voor je vragen als je wil
Morgen Ik vind het jammer dat het niet mooi is uitgepakt, maar oefening baart kunst. Al hoop ik niet dat ze zich op veel andere bijzondere en mooie modellen gaat werpen, dat vind ik voor oefening wél echt zonde.
Het Schleichforum wordt beetje bij beetje drukker, erg leuk We zitten op 30 leden waarvan er 22 al (vaak!) gepost hebben! Ponylies, heb jij je al aangesloten?
Ik wil weten welke modellen er voor komend jaar uitgaan, heeft iemand al een idee wanneer dit bekend wordt gemaakt?