Ik heb hier ook foto's. Het is niet mijn eigen pony, en ik reed er 1 keer op voor een springles, maar ik vond het eigenlijk zielig voor de pony omdat ik veelste groot ben voor hem, nouja dat vind ik, maar op stal zeiden ze dat het nog kon, zowiezo voor 1 keertje. wat vinden jullie? (ik rij er dus niet meer op verder!)
Je voeten komen net niet onder de buik dus ik zou niet meer groeien, maar het past nog wel Ik wil niet dom zijn ofzo, maar ik wil der geen pijn doen! Tis een manegepony waar ik vaak op rijd.. Ben ik te groot! Dit is echt geen grap ik wil der gewoon geen pijn doen!
Ik wil je het volgende zeggen en ik hoop dat ook andere mensen het met me eens zijn.Je bent voor de pony een beetje aan de grote kant,als je kijkt naar je lengte.Dat kan iedereen wel zien.Echter is het kwa gewicht helemaal geen probleem.Mensen vergeten even dat een gemiddelde pony al snel 300 tot 500 kilo weegt.En dat ook een volwassene nog op een kleine pony kan gaan zitten(even buiten beschouwing gelaten of de pony daar blij van wordt)En kwa gewicht,zo op de foto te zien kan de pony je zat dragen.Ook kan ik zien dat de pony er gewoon lol aan heeft en jij ook .Dus wat maakt de mening van een ander dan uit.Geniet van het rijden en van de pony.Dat is het aller belangrijkste.
mvg kelly Manon. Jurylid/Instructeur/Dressuurruiter
Ayla
Geplaatst: 26-10-10 15:41
ROoszs: ik vind je nog passen, je zegt dat je er op de foto voor het eerst op zat, dus ik ga ervanuit dat die dus net ingereden is/word? in dat geval vind ik het zoiezo passen aangezien je paardje er waarschijnlijk nog spieren bovenop zal krijgen en hij nog jong is en dus wel breder/groter zal worden. leuk paardje !
Tessaa95: vind het nog wel meevallen, iig niet zielig.. maar het staat niet mooi meer nee.
lionne: volgens mij had je dit al een keer gevraagd.. niemand kan met zekerheid zeggen hoelang jij nog op je pony past
Paardenlief3: als je zelf al 'waarschuwd' dat het geen grap is weet je dus al dat mensen dit zouden kunnen zeggen en je neemt jezelf ook niet helemaal serieus.. tuurlijk pas je nog
zo, ik loop weer op schema. Zo, laat ik is beginnen vanaf pagina 78 [a]
Sodeletuut - Jij past super op Misty Xfeno01X - jij past goed op je paardje! Amira_ - Je past! HeavensDevil - past. R0oszs - Past, niet veel meer groeien!
Cherry - niet erg mooi meer, maar past. Wiesiesisi - past lionne- zie je foto niet. xAylie - past, niet meer groeien. boooo - past Dizzy_Baby - betere foto? Miracle_ - Past!
strawberrry - past! _Sofie -past _Karin - wat een knappe pony! Past! (op die fotos op je profiel, dat ze voltige doet, vind ik haar wel groot, ze moet niet meer groeien nu ik die foto zie) XhorsegekkyX - niet alle shet's kunnen veel dragen Ik vind je te groot. Arinossa -past sinatjuhh - doe eert je beugels goed, daarna ga ik beoordelen. xStephanie - wat een stomme vraag, tuurlijk pas jij op die haf! Fujita_Amor - past, niet meer groeien! Leinearthur - past, maar wat ligt jou zadel ver naar achteren! of lijkt dat zo? xJess - niet meer groeien! je past nog net. tezza56 - te groot Evaaaaaa - jij past natuurlijk! (wel een mooie slanke fjord! ) Binckydenice - past xSaskia - te groot _Karin - wat heb jij een perfecte ruitertjes voor je shetlanders! kim18a - ik denk dat je niet past.
TheJokerr - voor stapritjes wel, voor de rest niet naar mijn mening. Srtha - past nog net. Maaikee43 - beide passen. Wolferus - jawel dat kan volgens mij. SimoneeM - nu pas je goed sas27 - ik vind hem te groot. R0oszs - past net nog. Tessaa95 - je bent inderdaad te groot. lionne - je past nog, niet te veel meer groeien. PaardenliefJ - je past er super op! je doet haar geen pijn zo, dus lekker blijven rijden.