Moderators: Coby, balance, Dyonne, Sica, C_arola, Neonlight, Firelight
nathalie2000 schreef:Ik ging eens eventjes op je facebook groep kijken Nathalie, en toen kwam ik dit zelfgemaakte dekje tegen
[ Afbeelding ]
Ik vroeg me dus af of zij de stof zo in strepen heeft gekocht of het zelf heeft gedaan, dat rode en blauwe.. Weet jij dat misschien Nathalie? Ikzelf heb namelijk geen facebook..
DianXX schreef:NathalietjeB schreef:
Hoe kan je pony hierdoor ademen?
Ik kan het fout hebben hoor, maar ik zie geen lucht gaten.
nathalie2000 schreef:Ik ging eens eventjes op je facebook groep kijken Nathalie, en toen kwam ik dit zelfgemaakte dekje tegen
[ Afbeelding ]
Ik vroeg me dus af of zij de stof zo in strepen heeft gekocht of het zelf heeft gedaan, dat rode en blauwe.. Weet jij dat misschien Nathalie? Ikzelf heb namelijk geen facebook..
Jadeleigh263 schreef:nathalie2000 schreef:Ik ging eens eventjes op je facebook groep kijken Nathalie, en toen kwam ik dit zelfgemaakte dekje tegen
[ Afbeelding ]
ik vind dit zo erg op de eskadron bicolor idee lijken!
ik wil dit zelf ook maken, de kleuren van eskadron vind ik wel leuk, maar ik wil liever mn eigen kleurtjes toepassen. Ben echt benieuwd naar haar uitleg. vrijdag al zomervakantie en heb ik voldoeeeeende tijd om te naaien
[ Afbeelding ]