Moderators: Essie73, Coby, balance, Firelight, Dyonne, NadjaNadja, Neonlight, Sica, C_arola
kunnen we dan niet iets afspreken... iets van, elke maand een wedstrijd oid? want het loopt nu kris kras door elkaar heen, waardoor sommige wedstrijden niet eens inzendingen krijgen, dat is toch ook zonde. Nienke98 schreef:Ehhm ben hard bezig met de kwastjes voor het borsttuig hoop hem vanavond af te hebben (gaat vast niet lukken) Maar k werk hard door.
@stephanie wat voor wedstrijd heb/had je? Ik had je nog een pb gesteurd of ik nog mee kon doen...

daf3 schreef:Heey,
Tijdje niet meer geweest zeg! Ik denk dat het verstandig is dat we al na gaan deken wie deel 9 gaat openen....
Mijn oude shet is binnen!!!! Die al heel lang uit de collectie is!! Alleen de hoefjes waren vlink beschadigt, maar daar heb ik een lik verf over gedaan en nu zijn ze zo goed als nieuw! Voor 9,50 heb ik hem kunnen overnemen!
Ik heb effies een foto mee genomen:
Schattig hé?? Er zit ook een blauwe stip onder zijn hoef... Wat betekend dat eigenlijk?
Nienke98 schreef:@stephanie ik dacht toch echt dat ik een pb had gestuurd, na ja k zal me wel vergisd hebben.
Kan ik nog meedoen aan je wedstrijd?
@ daf ik denk ook dat het een goed idee is om vast na te denken over wie het 9e deel gaat openen
Ben hopelijk vanaaf klaar met het showtuig, kan niet wachten om jullie de foto's te laten zien

iemand nog ideeën? leuk filmpje Jonnywalker! echt een mooie manege! jammer dat t in het Frans is haha
maar die [url en [/url] moet je even weghalen, anders is de link niet goed :S Stephaniexh schreef:Nienke98 schreef:@stephanie ik dacht toch echt dat ik een pb had gestuurd, na ja k zal me wel vergisd hebben.
Kan ik nog meedoen aan je wedstrijd?
@ daf ik denk ook dat het een goed idee is om vast na te denken over wie het 9e deel gaat openen
Ben hopelijk vanaaf klaar met het showtuig, kan niet wachten om jullie de foto's te laten zien
Ja, je kan nog tot vanavond 10 uur meedoen aan mijn wedstrijd!
voor de rest heb ik eigenlijk alleen projecten die niks met Scheich te maken hebben...