Moderators: Coby, balance, Dyonne, Sica, C_arola, Neonlight, Firelight
Nienke98 schreef:Ehhm ben hard bezig met de kwastjes voor het borsttuig hoop hem vanavond af te hebben (gaat vast niet lukken) Maar k werk hard door.
@stephanie wat voor wedstrijd heb/had je? Ik had je nog een pb gesteurd of ik nog mee kon doen...
daf3 schreef:Heey,
Tijdje niet meer geweest zeg! Ik denk dat het verstandig is dat we al na gaan deken wie deel 9 gaat openen....
Mijn oude shet is binnen!!!! Die al heel lang uit de collectie is!! Alleen de hoefjes waren vlink beschadigt, maar daar heb ik een lik verf over gedaan en nu zijn ze zo goed als nieuw! Voor 9,50 heb ik hem kunnen overnemen!
Ik heb effies een foto mee genomen:
Schattig hé?? Er zit ook een blauwe stip onder zijn hoef... Wat betekend dat eigenlijk?
Nienke98 schreef:@stephanie ik dacht toch echt dat ik een pb had gestuurd, na ja k zal me wel vergisd hebben.
Kan ik nog meedoen aan je wedstrijd?
@ daf ik denk ook dat het een goed idee is om vast na te denken over wie het 9e deel gaat openen
Ben hopelijk vanaaf klaar met het showtuig, kan niet wachten om jullie de foto's te laten zien
Stephaniexh schreef:Nienke98 schreef:@stephanie ik dacht toch echt dat ik een pb had gestuurd, na ja k zal me wel vergisd hebben.
Kan ik nog meedoen aan je wedstrijd?
@ daf ik denk ook dat het een goed idee is om vast na te denken over wie het 9e deel gaat openen
Ben hopelijk vanaaf klaar met het showtuig, kan niet wachten om jullie de foto's te laten zien
Ja, je kan nog tot vanavond 10 uur meedoen aan mijn wedstrijd!