Schleich Paarden [Deel 6]

Moderators: Coby, balance, Dyonne, Sica, C_arola, Neonlight, Firelight

Toevoegen aan eigen berichten

Thats_Me

Link naar dit bericht Geplaatst: 26-11-11 20:02

carmen99 schreef:
gefeliciteerd met je nieuwe aanwinst thats_me! ik spaar de limited editions nog niet, maar vind ze wel erg mooi! voor sinterklaas heb ik wel de pinto mustang gevraagd, die vond ik gewoon super mooi! <3

Ik ben er ook erg blij mee! Heb er alleen nog maar foto's van gezien want hij staat bij m'n ouders thuis. Ik probeer ze wel te sparen. Tot nu toe gaat het aardig lukken. De pinto is ook erg leuk! Heb er zelf 2 staan (model 1 en model 2, niet dat ze echt verschillen is alleen het nummertje wat verschillend is :+ ).

Wel moet ik nog veel oudjes die probeer ik volgend jaar langzaam aan te krijgen. Heb jij ( eigenlijk vraag voor jullie allemaal) ook nog veel oudjes die je nog graag wilt/moet? Op mijn lijstje staat de galloperend paard toch bovenaan.

Thats_Me

Link naar dit bericht Geplaatst: 26-11-11 20:04

Telpeva schreef:
Volgens mij zei niemand dat het duurder wordt, maar werd er gevraagd of het duurder wordt volgend jaar. Verder heb ik er niks over gehoord, maar misschien heb ik wat gemist :p

In Duitsland gaan volgend jaar de prijzen sowieso omhoog. Ik vrees dat dat ook in Nederland dan het geval gaat zijn. Echter vind ik Schleich nog steeds niet écht duur. Het is zelfs voor jongere kinderen goed haalbaar om zeker eens per maand wat te kopen als ze hun zakgeld opsparen.

Stephaniexh

Re: Schleich Paarden [Deel 6]

Link naar dit bericht Geplaatst: 26-11-11 20:28

Tjaa, maar niet iedereen krijgt zakgeld...:o
Kan nu van mijn geld misschien net 1 paardje kopen. Heb wel weer het geluk dat ik mijn nintendo voor redelijk veel kan verkopen, heb dan weer een boel centjes :D .

Thats_Me

Link naar dit bericht Geplaatst: 26-11-11 20:33

Stephaniexh schreef:
Tjaa, maar niet iedereen krijgt zakgeld...:o
Kan nu van mijn geld misschien net 1 paardje kopen. Heb wel weer het geluk dat ik mijn nintendo voor redelijk veel kan verkopen, heb dan weer een boel centjes :D .

Dat is ook een kwestie van sparen dat kost soms tijd :j maar het is niet zo dat je eerst voor 20-40 euro bij elkaar moet hebben gespaard. Met 5-8 euro kun je al een paardje kopen. Daarbij is iedereen ooit zo begonnen, hoe ouder je wordt hoe makkelijker het gaat als je tenminste werk hebt :) Zou trouwens ook niet willen adviseren om van alle centen van de nintendo schleich te gaan kopen ook maar wat geld in de spaarpot houden voor andere leuke dingen :D

Roosje01

Link naar dit bericht Geplaatst: 26-11-11 21:17

@telpeva heel erg bedankt voor de uitleg had gewoon even wat willekeurige plaatjes van verschillende hoeven van google geplukt als voorbeeld. Ga met de volgende is experimenteren.

de oudjes die ik wil heb nu zo'n beetje vind niet alle oude modellen mooi, maar die galopperende zou ik ook nog wel willen.

Suzie99

Link naar dit bericht Geplaatst: 26-11-11 22:23

Mijn eerst echte hoofdstel is bijna af!!
En een zadeltje voor de rennen!!! :j
De kleur is rood en het is voor de wedstrijd van Carmen!!!! *\o/* *\o/*

xDeena_

Link naar dit bericht Geplaatst: 26-11-11 22:30

Heey,,, ik verzamel ook schleich =D. Heb er 60 & een hele manege met stallen, poetsplaats, wei, rijbak enz. Ik maak ook tuigjes!

_Marell

Link naar dit bericht Geplaatst: 26-11-11 23:59

Halllootjes,

ik meld me ook maar weer ff. (helemaal geen Schleich nieuws meer gehad.. ;) .)
Ik heb vandaag de hele stad op en neer gerend omdat ik wou experimenteren met pastelkrijtjes en niet wist waar ik die kon kopen.. :')
Maar ik ga ff wat vragen stellen in het Repainterstopic (jaja, ik heb het wel bijgehouden hoor, jullie worden hier gek van de repaint-vragen :+ )
Ps: Shettepret: mag ik vragen hoe je dat sinterklaas dekje en frontriem aan het orgineel hebt vastgemaakt?? Woehaaa! ik zie nu pas die pr8tige deken! Wooowwwie, ik val van mijn stoel.. Echt Pr8tig allemaal! :wow:

Palmbierlove

Link naar dit bericht Geplaatst: 27-11-11 00:10

Suzie99 schreef:
Bij de Wammus zijn de grootste paarden 6 euro en bij de Intertoys 6,95!!

bij mij bij de top 1 toys zijn de grootste paarden ook 6 euro, kwam ik van de week achter, dus ga daar voortaan mijn schleichs halen,
de sets en elven zijn wel duurder, maar dit is de enige winkel in de buurt die ze hebben..

oude paarden die ik nog wil zijn de quarter merrie (maar dan niet diegene met dat hele witte hoofd) en de jockey set

vanavond sinterklaas gevierd thuis en ik heb 3 schleich diertjes gekregen (poolvos en jong en edelhert)

Shettepret

Link naar dit bericht Geplaatst: 27-11-11 10:30

Zo de Sint is vroeg bij jou!! Was je zo lief geweest dat ie niet meer kon wachten?? :=
Buikgriep lijkt voorbij!!!
Gelukkig want krijg net weer een Amerigo bestelling binnen, dus moet hard aan het werk!

Het dekje zit er net zo onder als bij een RL zadel en dekje.
Heb het lelijke Schleich dekje er af geknipt! :oo
Frontriem zit vast met secondelijm!

Kaatastrof

Link naar dit bericht Geplaatst: 27-11-11 11:36

Sinterklaas volgende week *\o/*
Heb de setjes gevraagd, ik had al de raceset liggen. Maar aangezien volgend jaar al die andere der uit gaan.. Vond het toch zonde als ik ze niet had.

Palmbierlove

Link naar dit bericht Geplaatst: 27-11-11 11:47

natuurlijk ben ik heel lief geweest, ik ben altijd lief O:)
maar de sint heeft het ook heel druk en volgende week geen tijd ;)

ik had ook setjes gevraagd, maar die waren er niet bij mijn sint in de buurt
dus haal ik ze zelf maar..

Jilzet

Link naar dit bericht Geplaatst: 27-11-11 13:24

Ik heb ook heel veel dingen van schleich gevraagd. Ikwil graag setjes O:)

Stephaniexh

Link naar dit bericht Geplaatst: 27-11-11 13:31

Ik geloof dat ik maar eens een wedstrijd op mijn website hou, wie doet er dan mee? :P

Jilzet

Link naar dit bericht Geplaatst: 27-11-11 13:36

Ikke! Zeker weten. Wat word het thema?

Telpeva
Moderator Algemeen

Link naar dit bericht Geplaatst: 27-11-11 13:45

Misschien doe ik ook wel mee, maar dan wil ik graag van tevoren weten wat de inlever datum is, en wat voor soort wedstrijd het precies is. (foto wedstrijd, repaint wedstrijd, customize wedstrijd, tuig maak wedstrijd, etc.)

Jilzet

Link naar dit bericht Geplaatst: 27-11-11 13:52

Telpeva schreef:
Misschien doe ik ook wel mee, maar dan wil ik graag van tevoren weten wat de inlever datum is, en wat voor soort wedstrijd het precies is. (foto wedstrijd, repaint wedstrijd, customize wedstrijd, tuig maak wedstrijd, etc.)

Ja, ik ook . dan kan ik al ideeën krijgen voor wat ik ga maken . ik hoop een foto wedstrijd , want met repainten ben ik nog niet echt bezig .

Stephaniexh

Link naar dit bericht Geplaatst: 27-11-11 14:44

Als ik een wedstrijd hou, doe ik een fotowedstrijd, ik denk dan dat het thema; kerst word (sinterklaas dagen komen al te snel denk ik) . Dan moet bijvoorbeeld iedereen een mooie schleich foto insturen wat metkerst te maken heeft :D . Lijkt jullie dat leuk?

Roosje01

Link naar dit bericht Geplaatst: 27-11-11 14:44

ligt er aan wat voor wedstrijd het word en wanneer de eind datum is. want er zijn op het moment wel veel wedstrijden en doe ook nog mee aan SS

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 27-11-11 14:54

Ik kan de goldenretriever en grazende veulen verwelkomen op stal, joepie :LD

Stephaniexh

Link naar dit bericht Geplaatst: 27-11-11 14:55

Ik denk dat de inleverdatum net een paar dagen voor de kerst is. Dan zoek ik bijvoorbeeld uit welke foto ik het mooist vind, en die krijgt dan een prijs bijvoorbeeld :) .

Jilzet

Link naar dit bericht Geplaatst: 27-11-11 14:58

heel goed idee ! alleen duurt wel lang , maar ja :)

Kaatastrof

Link naar dit bericht Geplaatst: 27-11-11 15:14

Misschien doe ik wel mee ;) Moet dan wel nog ideetjes bedenken :=

carmen99

Link naar dit bericht Geplaatst: 27-11-11 15:17

dan doe ik mee! <3 heb laatst bij de action en mini kerstboom, lichtjes en sneeuw gekocht! :D

Jilzet

Link naar dit bericht Geplaatst: 27-11-11 15:19

heb dr zin in! wat worden de 1e 2e & 3e prijs ?