marrit_tara schreef:jaah je stal ziet er leuk uit !!
jij maakt toch ook nog foto's
Moderators: Essie73, Coby, balance, Firelight, Dyonne, NadjaNadja, Neonlight, Sica, C_arola
.
. De bandages zitten er al op, maarja die kan ik opzich wel overnieuw doen als dat nodig is.

Ben nu in de tussentijd een ander paard aan het repainten, een Papo paard.
) voor de paardjes, en je hebt kans dat als het niet goed lukt je de nek er misschien niet meer netjes op krijgt. Aan de andere kant kun je wel het beste een model gebruiken dat al oud en kapot is, ander moet je speciaal een nieuwe ervoor kopen als je het later een keer wilt proberen.
het enige dat ik heb gedaan is wat kleine dingetjes zoals het logo eraf halen, de staart van de achterbenen afhalen, en ik heb wat oneffenheden weg geschuurd, that's all! Met customizen van Papo heb ik niet veel ervaring dus daar durf ik niks over te zeggen! wel heb ik het idee dat het plastic wat zachter is dan die van Schleich, het snijdt dus wat makkelijker,
heb er zin in! Telpeva schreef:Thanks Stephanie
Op het moment kan ik even niet verder met de percheron, mijn klei is opBen nu in de tussentijd een ander paard aan het repainten, een Papo paard.
Customizen is vrij slopend (letterlijk) voor de paardjes, en je hebt kans dat als het niet goed lukt je de nek er misschien niet meer netjes op krijgt. Aan de andere kant kun je wel het beste een model gebruiken dat al oud en kapot is, ander moet je speciaal een nieuwe ervoor kopen als je het later een keer wilt proberen.
. En ik heb geen oude of kapotte paardjes... Ik twijfel nog steeds....

Roosje01 schreef:pff sommige mense zijn zo kinderachtig en dan nog denk dat ze grappig zijn ook! Allemaal onzinnige domme berichten in mijn gastenboek op me site.

Hopelijk is het gewoon een puber geweest die niet genoeg huiswerk mee naar huis gekregen heeft