Schleich paarden [deel5]

Moderators: Coby, balance, Dyonne, Sica, C_arola, Neonlight, Firelight

Toevoegen aan eigen berichten

HxSunlight

Link naar dit bericht Geplaatst: 06-09-11 17:08

marrit_tara schreef:
jaah je stal ziet er leuk uit !!

jij maakt toch ook nog foto's :D

Marritx

Re: Schleich paarden [deel5]

Link naar dit bericht Geplaatst: 06-09-11 17:13

ja sorry kom er steeds niet aan toe maar moet nu effe eten doei

Stephaniexh

Link naar dit bericht Geplaatst: 06-09-11 17:21

Telpeva, ik ben benieuwd hoe die percheron eruit komt te zien! Ik vind hem eigenlijk best gaaf worden, ookal ziet ze er nog een beetje ongelukkig uit :').

Ik dacht gisteren dat ik geen nieuwe hals voor mn polopaardje ga maken. Maar nu heb ik er ineens wel weer zin in. Zal ik het er op wagen? Ik ben hem toch aan aan het verknooien :'). De bandages zitten er al op, maarja die kan ik opzich wel overnieuw doen als dat nodig is.

Ojaa, ik wil foto van Speknek! :j

Telpeva
Moderator Algemeen

Link naar dit bericht Geplaatst: 06-09-11 17:39

Thanks Stephanie :D
Op het moment kan ik even niet verder met de percheron, mijn klei is op -O- Ben nu in de tussentijd een ander paard aan het repainten, een Papo paard.

Customizen is vrij slopend (letterlijk :D) voor de paardjes, en je hebt kans dat als het niet goed lukt je de nek er misschien niet meer netjes op krijgt. Aan de andere kant kun je wel het beste een model gebruiken dat al oud en kapot is, ander moet je speciaal een nieuwe ervoor kopen als je het later een keer wilt proberen.

Rosan2001

Link naar dit bericht Geplaatst: 06-09-11 17:48

lukt het bij papo ook goed? ga je hem ook costumizen? zo ja lukt dat bij die? mooie stal trouwens.

Telpeva
Moderator Algemeen

Link naar dit bericht Geplaatst: 06-09-11 18:06

De Papo ga ik niet customizen, heb geen klei meer :) het enige dat ik heb gedaan is wat kleine dingetjes zoals het logo eraf halen, de staart van de achterbenen afhalen, en ik heb wat oneffenheden weg geschuurd, that's all! Met customizen van Papo heb ik niet veel ervaring dus daar durf ik niks over te zeggen! wel heb ik het idee dat het plastic wat zachter is dan die van Schleich, het snijdt dus wat makkelijker,

De Papo staat nu in de grondverf en ik ben zojuist aan repainten begonnen :D heb er zin in!

Rosan2001

Link naar dit bericht Geplaatst: 06-09-11 18:09

welk model is het en welke kleur word hij/zij ga nu eten doei :9 :Y)

Stephaniexh

Link naar dit bericht Geplaatst: 06-09-11 18:11

Telpeva schreef:
Thanks Stephanie :D
Op het moment kan ik even niet verder met de percheron, mijn klei is op -O- Ben nu in de tussentijd een ander paard aan het repainten, een Papo paard.

Customizen is vrij slopend (letterlijk :D) voor de paardjes, en je hebt kans dat als het niet goed lukt je de nek er misschien niet meer netjes op krijgt. Aan de andere kant kun je wel het beste een model gebruiken dat al oud en kapot is, ander moet je speciaal een nieuwe ervoor kopen als je het later een keer wilt proberen.

Nouja kijk, ik had dus 2 hannoveraan merrie's, en deze (waar ik nu mee bezig ben) is al verprusts :D. En ik heb geen oude of kapotte paardjes... Ik twijfel nog steeds.... :')

Roosje01

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 06-09-11 18:32

pff sommige mense zijn zo kinderachtig en dan nog denk dat ze grappig zijn ook! Allemaal onzinnige domme berichten in mijn gastenboek op me site.

pip12

Link naar dit bericht Geplaatst: 06-09-11 18:37

Roosje01 schreef:
pff sommige mense zijn zo kinderachtig en dan nog denk dat ze grappig zijn ook! Allemaal onzinnige domme berichten in mijn gastenboek op me site.

ik dacht, ik ga eens kijken. blijkt er iemand onder de naam pip te hebben gereageerd!
dat ben ik niet! ik vind jou repaints echt totaal niet lelijk!

ik weet niet of je dat kan, maar zou je iig mijn reactie kunnen verwijderen en als ik jou was, zou ik je gastenboek verwijderen.
mensen die je echt willen spreken, die mailen je wel en het is heel vervelend dat sommige je gastenboek misbruiken.
Rot voor je roos, :(:)

Cyntje

Link naar dit bericht Geplaatst: 06-09-11 18:41

Berichten in gastenboeken kun je gewoon verwijderen veelal... waarom dan een gastenboek compleet verwijderen?
Als jij niet diegene bent die het heeft geplaatst waarom vraag je het dan te verwijderen?
Er zullen ook mensen buiten bokt kijken op die site...

Maargoed...evengoed vervelend zulke reacties. Die heb ik ook weleens gehad.
Ik denk altijd maar dat ze dan vast en zeker gewoon kei jaloers zijn :D

Je mooi niks van aan trekken en zeker niet je gastenboek verwijderen :n
Zal eens kijken op je site :)

Roosje01

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 06-09-11 18:45

ik zit nu op mijn tel maar zal vanaaf is kijken of ik de berichtjes kan verwijderen.
Tis ook gewoon heel erg kinderachtig stel pubers die zich vervelen ofzo. Als ze nu serieus denk dat het me ook maar enig sinds iets doet moeten ze maar lekker verder dromen.
Maar dacht laat het even hier weten misschien dat ze meerdere sites zijn afgegaan.

pip12

Link naar dit bericht Geplaatst: 06-09-11 18:46

nou, er staat dat een pip heeft geschreven dat alles lelijk is.
dat is gewoon geen leuke reactie zowel voor roosje als voor mij.
je gasten boek verwijderen kan die reacties voorkomen, maar goed, ik zou in iedergeval de loze reacties verwijderen.

verder, niet te veel van aantrekken zoasl Cyntje zegt!

Rosan2001

Link naar dit bericht Geplaatst: 06-09-11 18:46

wat stom, heb ik nog nooit gehad maar het lijkt me heel vervelend zulke dingen te zien, het is blijkbaar iemand geweest die niets van repaints afweet.

Cyntje

Link naar dit bericht Geplaatst: 06-09-11 18:51

Er heten meer mensen op de wereld Pip hè ;)
Als iemand (als ik een GB zou hebben) iets vervelends neer zou zetten met de naam Roosje, kijk ik ook niet meteen onze Roosje01 daar op aan hoor... er heten meer mensen Roos, Roosje, Roseanne etc :+
En dan zou ik het ook raar vinden als zij zou willen dat ik het van mijn GB zou moeten verwijderen, dus ik snap de issue niet zo :)

Maargoed... is offtopic. Lekker laten hangen, er lopen al genoeg eikels rond _O-

@Rosan, het kan wel degelijk een repainter zijn, vaak doen mensen zulke dingen ook uit jaloezie ;) Hopelijk is het gewoon een puber geweest die niet genoeg huiswerk mee naar huis gekregen heeft :D

Telpeva
Moderator Algemeen

Link naar dit bericht Geplaatst: 06-09-11 18:53

Wat gemeen! laat je niet gek maken hoor, waarschijnlijk zijn het gewoon een stel kinderen met tijd te veel! Kan je het IP traceren van de makers van die berichten? misschien dat je daar iets mee kan doen als je dat nog zou willen, als je hun IP weet en dit invult bij google, krijg je informatie over ze!

IlseF

Link naar dit bericht Geplaatst: 06-09-11 18:55

Ow wat een mooie foto's kan je die gewoon in de winkel kopen?
Ik ga dit ook volgen hoe kan je dat eigenlijk doen? Moet ik dat zelf gewoon bijhouden

Telpeva
Moderator Algemeen

Link naar dit bericht Geplaatst: 06-09-11 18:59

Jahoor, je kan ze zo in de winkel kopen! bij winkels als de Bart Smit en de V&D bijvoorbeeld :) Welkom!

Rosan2001

Link naar dit bericht Geplaatst: 06-09-11 19:00

tsja, het kan vanalles zijn. ik ga maar eens proberen om een stal voor mijn merries en veulens te maken.

SanneLeoni

Link naar dit bericht Geplaatst: 06-09-11 19:05

Erg vervelend. Ik heb dit nog nooit gehad, maar ik zou als dit mogelijk is de berichten uit het gb verwijderen.

YMJArabians

Link naar dit bericht Geplaatst: 06-09-11 19:11

Heb ook nog nooit vervelende of kinderachtige reacties gehad. En als mensen tegen me willen zeuren... vooral doen, ik lig er absoluut niet wakker van!

HxSunlight

Link naar dit bericht Geplaatst: 06-09-11 19:13

wat stom dat ze dat zeggen
ze zijn vast jaloers op jou repaints

Roosje01

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 06-09-11 19:28

nouja dan beschouw ik het maar gewoon als een compliment voor mijn werk haha.
Zal de berichten probere wissen en zie het verder wel ben te oud en te wijs voor zulke onzin.

Marritx

Link naar dit bericht Geplaatst: 06-09-11 19:41

ja zeker wie schrijft nou zo iets

Rosan2001

Link naar dit bericht Geplaatst: 06-09-11 20:43

tsja ik zou het nooit doen...