ik wou even weten of ik te zwaar ben voor mijn pony mindy , ze is net 3 dus zal nog een stukje groeien ik rij er nu ongv. 2 a 3 keer in de week op om haar te beleren. zelf ben ik 1,60 en weeg 43 kilo zelf heb ik niet echt het gevoel dat ik te lang ben of haar hinder wel was ik te klein voor haar pinokio zadel (maar dat lag sowieso al voor geen.. heb er maar 2x mee gereden) heb nu een veelzeidigheids zadel richting spring dus heb op de foto's korte beugels zelf vind ik dit een fijne maat , en kom ook niet al te hoog uit het zadel wil eigenlijk alleen weten of dit kan voor buitenritten etc. ben niet van plan om haar uit te brengen op wedstrijden etc. - hier heel wat foto's -
Ik vind je ook best wel lang.. met te korte beugels valt het niet zo op! Maar als je je beugels op goede maat doet zie je het wel! Volgens mij ben je niet te zwaar!
Cathleen
Geplaatst: 21-05-11 20:16
okeee , maar ik bedoel op de manier of ik haar ermee zou hinderen ? dus eigenlijk dat ik niet meer met haar zou kunnen rijden. (lijkt me nogal sterk met 43 kilo ? )
@ dancer_ ja beugels zijn idd kort , maar ik vind het wel een fijne maat en kom niet meters uit het zadel. maar zou de beugels een langer kunnen doen en dan is het de maat van het pinokio zadel (dan zie je dat ik bij de oksels kom)