Me moeder denkt beetje lang na, en straks mag t en dan is er geen plaats

Koudbloed D pony
melanie521@live.nl
Moderators: Coby, balance, Dyonne, Sica, C_arola, Neonlight, Firelight
xMnOn schreef:Wie moet ik fotograferen?
° Widner
° Marije112
° Sanne_Shet
° Amber_
° CindyUniek
xMnOn schreef:ik doe mee denk, maar straks kan ik niet meer inschrijven omdat het vol zit maar zolang ik geen datum weet weet ik niet of ik mee doe dus moet ik me nou inschrijven ofniet?
Colorado schreef:De eigenaar van mijn verzorgpony's wil wel graag meedoen
Eigenaar -> Cretienne
Paarden -> Jamie(1.15) en Rapidash(1.05)
Ik denk dat de verzorgster van Rapidash dan rijdt en zijzelf op Jamie. Mijn e-mail is Isabella_@live.nl, voor nieuws ofzo mail je daar maar naar. Ik vraag nog wel een keertje of ik haar e-mail mag geven
lottehorse schreef:ik had even een paar vraagjes.
ik heb een hele fitte D pony maar die is wel op een wat hogere leeftijd. maar is hij heel erg vermoeiend? want ik galopeer wel vaker in rengalop over een lang vlak stuk en dat kan zij heel goed hebben! het is een snelle dus het zou wel leuk zijn! en wat zijn de gevaren? en is het slim als je zelf al ervaring hebt? want dat heb ik totaal niet! en is het dan wel handig om mee te doen??
alvast bedankt voor het beantwoorden
groetjes lotte
Leoontjuh schreef:K heb zelf ook een draver die op duindicht gecoursd heeft en zou eigenlijk ook wel willen weten of zij dan niet doorslaat als ik meedoe met haar straks zou k idd weer van voorafaan kunne gaan beginnen?
Groetjes
lovelucky schreef:Leoontjuh schreef:K heb zelf ook een draver die op duindicht gecoursd heeft en zou eigenlijk ook wel willen weten of zij dan niet doorslaat als ik meedoe met haar straks zou k idd weer van voorafaan kunne gaan beginnen?
Groetjes
En dan zou ik echt in zak en as zitten...... Bij Britt zijn er namelijk jaaaaaaaren van liefde en geduld aan voorafgegaan en nog merk je soms nog wat van haar verleden.
lovelucky schreef:Leoontjuh schreef:K heb zelf ook een draver die op duindicht gecoursd heeft en zou eigenlijk ook wel willen weten of zij dan niet doorslaat als ik meedoe met haar straks zou k idd weer van voorafaan kunne gaan beginnen?
Groetjes
En dan zou ik echt in zak en as zitten...... Bij Britt zijn er namelijk jaaaaaaaren van liefde en geduld aan voorafgegaan en nog merk je soms nog wat van haar verleden.