Moderators: C_arola, Essie73, Coby, balance, Firelight, Dyonne, Neonlight, Sica, NadjaNadja
mandiiee schreef:bedankt voor de leuke reacties
een verzorgster heeft geen haast hoor.
ik heb er goed bij nagedacht,en heb de tijd ook, alleen het kan geen kwaad hoor een verzorgster en iedereen heeft tegenwoordig een verzorgster dus waarom kan ik dat niet dan.
er zijn weinig mensen die alles alleen doen.
CindyUniek schreef:mandiiee schreef:bedankt voor de leuke reacties
ik heb er goed bij nagedacht,en heb de tijd ook, alleen het kan geen kwaad hoor een verzorgster en iedereen heeft tegenwoordig een verzorgster dus waarom kan ik dat niet dan.
het gaat ook niet om het feit dat je geen verzorgster mag, maar om het feit dat je nét een eigen paard hebt gekregen en dan al gélijk een verzorgster wil......
ik heb de eerste 5 jaar geen verzorgster in de buurt gehad..... was mijn eerste eigen beetje! pas nu met werk en 2e paard heb ik voor één een verzorgster.....
in mijn ogen had je dan net zo goed voor 3 dagen in de week een paard kunnen leasen, scheelt een boel kosten en heb je op de dagen dat je er genoeg tijd voor hebt een doort eigen paard
mandiiee schreef:bedankt voor de leuke reacties
Rozanne schreef:Wat een leukerd!
Waar heb je hem eigelijk vandaan??