Moderators: Coby, balance, Dyonne, Sica, C_arola, Neonlight, Firelight
fiekhe schreef:@Pleuniaros: Volgens mij zitten je beugels te kort. Als die langer zijn, ben je volgens mij echt te groot. Je bovenlichaam steekt ook vrij hoog erboven uit (toch zeker op de eerste foto).
Dess schreef:@MelanieB: Ik denk dat hij nog een maatje kleiner moet. Ik vind hem wat te klein voor deze pony
Pleuniaros schreef:fiekhe schreef:@Pleuniaros: Volgens mij zitten je beugels te kort. Als die langer zijn, ben je volgens mij echt te groot. Je bovenlichaam steekt ook vrij hoog erboven uit (toch zeker op de eerste foto).ik ben 1,68/1,69/1,70 en Aros is 1,30.. hij houd me wel, met gemak. Ik moet er ook niet aan denken dat ik hem nu kwijt raak
Malou_Fenja schreef:LietJ_RobJ : Volgens mij kan je nog wel een tijdje op Ollie rijden hoor
Helma_Edda schreef:01_Mexxlover , ik denk dat de pony's het nog wel kunnen houden, maar ik vind het er niet erg mooi uitzien
merel_gomez schreef:voor onze kondjes wel ja:P normal ligt het zadel van de pony waar ik op zit ( links ) op allebei het andere zadeltje hebben we geleent ( ze lagen altijd goed ) maar doot een paar dikkere buikjes die ze hebben gekregen ligt het niet mooi meer bij de pony waar ik op zit zie je de buik nietvoor bijde personen heb ik het idee dat het zadel wat te klein is? Of zie ik dat verkeerd
01_Mexxlover schreef:Helma_Edda schreef:01_Mexxlover , ik denk dat de pony's het nog wel kunnen houden, maar ik vind het er niet erg mooi uitzien
we hoeven er ook geen wedstrijden mee te rijden het is alleen voor een bepaalde periode
PollyAgain schreef:@01_Mexxlover : Ik vindt jullie wel wat te groot, maar de pony's kunnen jullie wel makkelijk houden zo te zien, jullie zijn echt niet zwaar !En als je er verder geen wedstrijden mee gaat rijden, en het ook maar voor een tijdelijke periode is kan het nog wel vindt ik
Paulaa_ schreef:PollyAgain schreef:@01_Mexxlover : Ik vindt jullie wel wat te groot, maar de pony's kunnen jullie wel makkelijk houden zo te zien, jullie zijn echt niet zwaar !En als je er verder geen wedstrijden mee gaat rijden, en het ook maar voor een tijdelijke periode is kan het nog wel vindt ik
Mee eens