Ok bedankt Wel grappig afgelopen zomer had ik ook foto's van men andere shet en meisje 2 geplaatst en die vonden jullie wel goed Maar shets verchillen ook. Dus als men andere shet weerbeter is moet ze daar maar op:D Oscar is ook vrij klein eigelijk en erg bol:P Dus ok Maar iig bedankt!!!:D
Edit even foto opgesnort Dit was lente/zomer
Maar nog even over Oscar ze weegt ik denk rond de 40 kilo? Dus niet te zwaar Maar zit ze de pony in de weg? Want als ze rijd valt dat wel mee. En zou met zadeltje niet minder worden dan?? Of kan het NU echt al niet meer Zou ik wel spijtig vinden meiske is 9 jaar en gek van Oscar Maar als het niet meer kan kan het niet meer .
ik ben het met superwoman eens, en wat betreft de foto's op de vorige pagina: qua grootte kan alleen meisje 1 er nog op, de pony is moddervet en dus breder dan ie zijn moet, en als dat eraf is kan meisje 2 bijna meelopen ben ik bang. daarbij nog even de tip om hem eerst in conditie te krijgen, want zo te zien weegt hij wel 50 kilo teveel, en met een ruiter van 40 kilo erbij spreek je dan al over 90 kilo ballast, wat dus echt veel te veel is!
Die foto's zijn van een tijdje terug . Hij is nu al redelijk afgevallen. Moet nog meer af oor. En hij heeft hele dikke vach tnu ook hoor:) Maar dan weet ik genoeg . Iedereen bedankt
Dit is een manegepony waar ik soms in de zondag mee het bos inga. Als ik dat doe fleurt ze helemaal op. En ze vind het heerlijk. We stappen veel. En draven ook kleine stukjes en galoperen ook wel Ik neem der hoogstens 1x p.w mee. Kan dit nog?
@ JorisDy Ik vind je niet te groot hoor, je benen komen er maar een klein stukje onderuit, het valt reuze mee! En kvind heel leuk van je dat je die pony steeds meeneemt voor een bosritje, dat vind ie zeker wel lekker Moet je ook lekker blijven doen, is leuk voor jullie allebei.