Rare verhalen Deurne?

Moderators: Essie73, Coby, balance, Firelight, Dyonne, NadjaNadja, Neonlight, Sica, C_arola

Toevoegen aan eigen berichten

fryskhynders

Re: Rare verhalen Deurne?

Link naar dit bericht Geplaatst: 03-09-06 09:44

de vakken gras en weionderhoud worden inderdaad niet heel erg serieus genomen, tot dat ze na de derde herkansing weer een onvoldoende hebben en er dan achterkomen dat het vak belangrijk is en dat je zonder dat vak je deelkwalitficatie niet haald, en dan word het opeens wel belangrijk,maar ja eigenschuld. tuurlijk zonder motivatie en inzet kom je nergens.

sidneylover

Link naar dit bericht Geplaatst: 04-09-06 11:02

Wat vinden jullie van de deeltijdopleiding Sportklas ? Ik ga er dit jaar mee beginnen en ik ben erg benieuwd wat jullie ervaringen hiermee zijn. Oja nog een vraagje, moet je tijdens die opleiding veel springen en zoja hoe hoog ? Bloos

Ulmi

Link naar dit bericht Geplaatst: 10-09-06 11:46

Mijn vriendin (2e jaars) heeft afgelopen week haar ''ontgroeningssessie'' gehad.
Jezus, wat ziet dat kind er uit zeg

Booooo

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 10-09-06 11:49

Wat wil dat zeggen?

Ulmi

Link naar dit bericht Geplaatst: 10-09-06 11:50

Bij armen en benen gepakt en van de trap af laten stuiteren...
Klinkt erg ongeloofwaardig maar waar

millennium

Link naar dit bericht Geplaatst: 10-09-06 11:59

op deurne???

Margon

Link naar dit bericht Geplaatst: 10-09-06 12:41

Ulmi schreef:
Bij armen en benen gepakt en van de trap af laten stuiteren...
Klinkt erg ongeloofwaardig maar waar

Ik weet wie je bedoelt

Maar met armen en benen vastgepakt de trap af laten stuiteren is wel iet wat overdreven hoor hee. Het schijnt een vak te zijn... overdrijven.

Ongeloofwaardig maar waar. Was je er bij soms?

xx_Irisje

Link naar dit bericht Geplaatst: 10-09-06 12:48

wij wel namelijk..
die is echt neit van de trap gevallen... ook niet laten stuiteren..

alleen met de kop tegen de brandslang in een uitdagingsactie van de jongens...
namelijk de meiden onder de docuhe zetten.
dit gaat ieder jaar zo alleen heeft zij beetje pech gehad..
als je zelf altijd uitdaagt kan je een x de bal terug verwachten...

Boktpony

Link naar dit bericht Geplaatst: 10-09-06 12:57

sidneylover schreef:
Wat vinden jullie van de deeltijdopleiding Sportklas ? Ik ga er dit jaar mee beginnen en ik ben erg benieuwd wat jullie ervaringen hiermee zijn. Oja nog een vraagje, moet je tijdens die opleiding veel springen en zoja hoe hoog ? Bloos

de deeltijdopleiding sportklas stelt net als alle andere deeltijdopleidingen weinig voor om het zo maar te zeggen... MAAR als je een goed stagebedrijf hebt en je wil zelf veel kan je wel heel veel van de opleiding maken! ligt gewoon aan je inzet en motivatie... Pling

Mies7

Link naar dit bericht Geplaatst: 10-09-06 14:29

xx_Irisje schreef:
wij wel namelijk..
die is echt neit van de trap gevallen... ook niet laten stuiteren..

alleen met de kop tegen de brandslang in een uitdagingsactie van de jongens...
namelijk de meiden onder de docuhe zetten.
dit gaat ieder jaar zo alleen heeft zij beetje pech gehad..
als je zelf altijd uitdaagt kan je een x de bal terug verwachten...

Ik heb 5 jaar op Deurne gezeten, maar geen rare ontgroeningsacties meegemaakt... Tuurlijk werden er wel eens grappen uitgehaald door ouderejaars enzo, ook in de introductieweken (heb zelf 3x in de leiding gezeten) maar dat waren gewoon leuke grappen....

Tamara_

Link naar dit bericht Geplaatst: 10-09-06 14:42

Idd. En het verhaal is inderdaar erg overdreven zo krij je nou die leuke verhalen in de wereld. En dan had ze maar wat rustiger moeten doen! Was ze ook niet gevallen. En tja als het het zelf uitdaagt.

xx_Irisje

Link naar dit bericht Geplaatst: 10-09-06 14:44

het is gewoon een geintje van de jongens om een paar meiden onder de douche te zetten..
is ook geen ontgroening..
is hun lol

Tamara_

Link naar dit bericht Geplaatst: 10-09-06 14:45

Idd! Maar overdrijven is een vak apart hoor Iris. En de persoon van dit verhaal verdient een dikke 10 Haha!!

xx_Irisje

Link naar dit bericht Geplaatst: 10-09-06 15:13

Lachen
denk dat het idd thuis anders is overgekomen dan hoe het is gegaan..

als had ze echt een grote bult en zal t ook wel flink blauw zijn..

ArcesStables

Link naar dit bericht Geplaatst: 10-09-06 15:20

nick had jorieke mooier gepakt, die had een mooie pan vol met ketchup en curry mayo etc. eroverheen gegooid Tong uitsteken

Squawk

Link naar dit bericht Geplaatst: 12-09-06 21:10

Wie nog benieuwd was naar mijn reden waarom ik anti deurne ben.. viewtopic.php?f=3&t=652125&hilit= hier staat 1 reden beschreven. Er zijn nog wel meer redenen van stage onder andere maargoed nu is er in ieder geval een deel bekend dan.

_Blacky_

Link naar dit bericht Geplaatst: 12-09-06 21:14

ik kom op vele manege's en pensionstallingen in de omgeving,en ik weet dat ze neit graag mensen die van deurne komen aannemen.
omdat ze te onprofessioneel zijn opgeleid.

ik weet er verder niks van maar ik heb het al van minstens 10 verschillende manege eigenaren gehoord.

maar neit boos worden als eht niet klopt
dit si alleen wat ik gehord heb

xx_Irisje

Link naar dit bericht Geplaatst: 13-09-06 11:28

als dat hun mening is..

deurne is nog altijd profesioneler dan de meeste paardenhouderij opleidingen..

ArcesStables

Link naar dit bericht Geplaatst: 13-09-06 17:21

De enige reden die ik kan bedenken is volgens mij dat ze de houderij mensen voor weinig geld aan kunnen nemen, en de NHB-ers dit niet pikken en duurder zijn ...

* ja ik ben die onzin ff zat.

Boktpony

Link naar dit bericht Geplaatst: 13-09-06 22:18

Goudvarken schreef:
De enige reden die ik kan bedenken is volgens mij dat ze de houderij mensen voor weinig geld aan kunnen nemen, en de NHB-ers dit niet pikken en duurder zijn ...

* ja ik ben die onzin ff zat.

whahaha dus jij denkt na deurne een dik betaalde baan te krijgen? Clown

hehe welcome to the real world...

blackybrowny schreef:
ik kom op vele manege's en pensionstallingen in de omgeving,en ik weet dat ze neit graag mensen die van deurne komen aannemen.
omdat ze te onprofessioneel zijn opgeleid.

ik weet er verder niks van maar ik heb het al van minstens 10 verschillende manege eigenaren gehoord.

maar neit boos worden als eht niet klopt
dit si alleen wat ik gehord heb

jij bent niet de enige die dat gehoord heeft hoor! Knipoog ik heb het ook al meer dan 10 keer gehoord en ook met de uitleg waarom en hoe...
deurne is in de ogen van veel mensen kwa niveau ontzettend omlaag gegaan! de mensen hebben daar de mentaliteit van ow ik kan zo goed rijden ik voel me te mooi om een paard te zadelen of een stal uit te mesten...en mensen schijnen niet te willen werken... dit is wat ik onder andere heb gehoord en op zen vriendelijkst gezegt!!!
ik heb er zelf ook op school gezeten dus ik val de mensen echt niet aan die er wel 100 % voor gaan...
persoonlijk zeg ik als ik het over zou moeten doen ik niet naar deurne zou gaan, maar bij een echt goed bedrijf in de leer zou gaan... in de paarden kijken ze bijna niet naar papieren meer naar hoe graag je wilt en wat je ervaring is met het gewone dagelijkse werk...

stalleke

Link naar dit bericht Geplaatst: 13-09-06 22:21

Een goed betaalde baan in de paarden is er gewoon niet, dat is gewoon zo, het is kiezen of delen, of de hele dag achter een bureatje zitten en een hoog inkomen of de hele dag bezig zijn met je favoriete ding en een laag inkomen..
Dan kies ik toch voor het laatste ipv de hele dag zitten weg te kwijnen achter de computer!

Boktpony

Link naar dit bericht Geplaatst: 13-09-06 22:24

hahaha ja jou kant snap ik wel...maar die van goudvarken niet echt... als nhb-er krijg je echt niet meer betaald in de paarden als je dat soms denkt... Haha!

fryskhynders

Link naar dit bericht Geplaatst: 13-09-06 22:31

stalleke schreef:
Een goed betaalde baan in de paarden is er gewoon niet, dat is gewoon zo, het is kiezen of delen, of de hele dag achter een bureatje zitten en een hoog inkomen of de hele dag bezig zijn met je favoriete ding en een laag inkomen..
Dan kies ik toch voor het laatste ipv de hele dag zitten weg te kwijnen achter de computer!

Dat lees ik nou graag, zo denk ik er dus ook precies over.

ik had eens een disscussie met iemand die niet begreep dat ik een opleiding doe waar je waarschijnlijk later niet veel meer verdiende. ze verklaarde me gewoon voor gek, omdat ik iets ging doen wat ik wil/gelukkig mee ben, in de plaats iets te gaan doen waar ik rijk mee word (dit was wel in amerika, sommige stomme Amerikanen ook)

ikke20

Link naar dit bericht Geplaatst: 13-09-06 22:36

ik heb tot nu toe ookalleen lechte verhalen gehoord van deurne. heb paarden ervan zien terug komen met hele plekken tot bloedens toe want ze moesten met sporen gaan rijden van hun en is onder begeleiding gedaan. en zo ken ik nog veel meer verhalen k ben er zelf ook wezen kijken omdat ik er in eerste instantie ook heen wou maar het zag er heel netjes uit maar geloof niet dat die paarden blij waren als ik zag hoe die in hun stalletje stonden

Boktpony

Link naar dit bericht Geplaatst: 14-09-06 07:35

fryskhynders schreef:

Dat lees ik nou graag, zo denk ik er dus ook precies over.

ik had eens een disscussie met iemand die niet begreep dat ik een opleiding doe waar je waarschijnlijk later niet veel meer verdiende. ze verklaarde me gewoon voor gek, omdat ik iets ging doen wat ik wil/gelukkig mee ben, in de plaats iets te gaan doen waar ik rijk mee word (dit was wel in amerika, sommige stomme Amerikanen ook)

dit lees ik ook graag hoor! maar dan ga je er 100 % voor en pak je ook "alles" aan om het zo maar te zeggen! aan zulke mensen heb je 10 keer meer dan dat ze een opleiding volgen terwijl ze bijvoorbeeld net 1 jaar tussen de paarden rondwandelen of dat ze eigenlijk niet in de paarden willen werken maar wel die opleiding gaan doen omdat je dan zo leuk bezig bent....

en ikke20 van die stallen geef ik je op zich wel gelijk! de beste paardenschool van nederland heeft niet eens weiland terwijl dat juist zo belangrijk is voor paarden...
maar dat van die sporen snap ik niet helemaal eigenlijk... sommige mensen doen idd op advies van instructeurs spoortjes om, maar dat wil nog niet zeggen dat ze er dusdanig ruw mee om gaan dat alle paarden onder de plekken zitten Ach gut