Moderators: Essie73, Coby, balance, Firelight, Dyonne, NadjaNadja, Neonlight, Sica, C_arola

Ulmi schreef:Bij armen en benen gepakt en van de trap af laten stuiteren...
Klinkt erg ongeloofwaardig maar waar
sidneylover schreef:Wat vinden jullie van de deeltijdopleiding Sportklas ? Ik ga er dit jaar mee beginnen en ik ben erg benieuwd wat jullie ervaringen hiermee zijn. Oja nog een vraagje, moet je tijdens die opleiding veel springen en zoja hoe hoog ?
xx_Irisje schreef:wij wel namelijk..
die is echt neit van de trap gevallen... ook niet laten stuiteren..
alleen met de kop tegen de brandslang in een uitdagingsactie van de jongens...
namelijk de meiden onder de docuhe zetten.
dit gaat ieder jaar zo alleen heeft zij beetje pech gehad..
als je zelf altijd uitdaagt kan je een x de bal terug verwachten...
! 
Goudvarken schreef:De enige reden die ik kan bedenken is volgens mij dat ze de houderij mensen voor weinig geld aan kunnen nemen, en de NHB-ers dit niet pikken en duurder zijn ...
* ja ik ben die onzin ff zat.
blackybrowny schreef:ik kom op vele manege's en pensionstallingen in de omgeving,en ik weet dat ze neit graag mensen die van deurne komen aannemen.
omdat ze te onprofessioneel zijn opgeleid.
ik weet er verder niks van maar ik heb het al van minstens 10 verschillende manege eigenaren gehoord.
maar neit boos worden als eht niet klopt
dit si alleen wat ik gehord heb
ik heb het ook al meer dan 10 keer gehoord en ook met de uitleg waarom en hoe...

stalleke schreef:Een goed betaalde baan in de paarden is er gewoon niet, dat is gewoon zo, het is kiezen of delen, of de hele dag achter een bureatje zitten en een hoog inkomen of de hele dag bezig zijn met je favoriete ding en een laag inkomen..
Dan kies ik toch voor het laatste ipv de hele dag zitten weg te kwijnen achter de computer!
fryskhynders schreef:
Dat lees ik nou graag, zo denk ik er dus ook precies over.
ik had eens een disscussie met iemand die niet begreep dat ik een opleiding doe waar je waarschijnlijk later niet veel meer verdiende. ze verklaarde me gewoon voor gek, omdat ik iets ging doen wat ik wil/gelukkig mee ben, in de plaats iets te gaan doen waar ik rijk mee word (dit was wel in amerika, sommige stomme Amerikanen ook)