Moderators: Essie73, Coby, balance, Firelight, Dyonne, Neonlight, Sica, NadjaNadja, C_arola
miloetje schreef:Cleo: als jij er niet opast/ ter groot bent dan is half nederland tegroot voor zijn pony of paard!
hier nog een.
http://groups.msn.com/pjelkenbeau/beau. ... PhotoID=87

roosjuh1994 schreef:merrieveulen schreef:die laatste kunnen geen van tweeën. beiden te zwaar, de ruiter van 1,60 is misschien niet eens zoveel te lang, maar iig wel te zwaar. als de pony's dik zijn hebben ze zelf al extra gewicht mee te slepen, en komt het gewicht van de ruiter daar nog eens extra bovenop. niet doen dus!
heb wel 2 foto,s van het meisje van 1.60 m en ik van 1.70 op de pony,s!
ik weet dat het zadel te klein is we hebben intussen alweer een andere![]()
de pony van hierboven had dit zadel op vandaar dat het zadel te klein was!
roosjuh1994 schreef:dit was de eerste keer erop,, we rijden nou zonder zadel!

superwoman schreef:@Horsii_mine: de foto's zijn iets te klein. Op het eerste gezicht lijkt het wel te kunnen,maar als ik goed kijk, lijkt het alsof je benen niet correct liggen. Dus ik weet het niet!
@ILOVE_TARA: het kan nog prima.
Was ik er vergeten bij te zetten
shadowlover schreef:nog even aandacht voor mijn vraag, want daar heb ik nog geen reactie op gehad.shadowlover schreef:ik heb een pony op de wei staan van +/- 1,10. die wil ik gaan beleren, maar kwam er al snel achter dat mijn benen te lang zijn. Mijn nichtje heeft evenlange benen, dus hetzelfde probleem. met ons gewicht gaat het in stap wel goed, maar in draf heeft hij er moeite mee.
mijn vraag: in welke leeftijdscatergorie en lengte/gewicht moet ik een bijrijdstertje zoeken?
mijn paard is ongeveer 1,58
Dit is mijn nichtje, bijna even groot als ik en ik ben 1,66.
foto's op pagina 4.

shadowlover schreef:nog even aandacht voor mijn vraag, want daar heb ik nog geen reactie op gehad.shadowlover schreef:ik heb een pony op de wei staan van +/- 1,10. die wil ik gaan beleren, maar kwam er al snel achter dat mijn benen te lang zijn. Mijn nichtje heeft evenlange benen, dus hetzelfde probleem. met ons gewicht gaat het in stap wel goed, maar in draf heeft hij er moeite mee.
mijn vraag: in welke leeftijdscatergorie en lengte/gewicht moet ik een bijrijdstertje zoeken?
mijn paard is ongeveer 1,58
Dit is mijn nichtje, bijna even groot als ik en ik ben 1,66.
foto's op pagina 4.