Het is toen een Fjord geworden en nu heb ik een PRE
Moderators: Essie73, Coby, balance, Firelight, Dyonne, NadjaNadja, Neonlight, Sica, C_arola
Het is toen een Fjord geworden en nu heb ik een PRE

hmmm de volgende misschien?..... Nope, E pony, palomino
..... Daarna werd ik 18 en moest ik uit het pony circuit, ben toen gestopt omdat er geen paard voorhanden was. Na jaaaaaren niets ging ik zelf een paard kopen.....
Yup seriously....

MissDD schreef:Mijn droom als kind was het paard van Silas!!!!!!
Dat prachtige zwarte paard zonder aftekeningen, had geen idee welk ras het was, maar wat heb ik daar vaak bij weggezwijmeld....
[ Afbeelding ]
Maar mijn droom werd geen werkelijkheid want mijn opa had een leuk bruin B welshje voor mij in de aanbieding, super gelukkig mee natuurlijk en wie weet zou, als ik hem ontgroeid zou zijn, mijn volgende wel een prachtig zwart paard zijn..... Uhm nee, het tegenovergestelde, een C schimmeltje welsh/arabierhmmm de volgende misschien?..... Nope, E pony, palomino
..... Daarna werd ik 18 en moest ik uit het pony circuit, ben toen gestopt omdat er geen paard voorhanden was. Na jaaaaaren niets ging ik zelf een paard kopen.....
Kwpn, vos.....Yup seriously....
![]()
Na dit paard vroeg een vriendin of ik haar paard over wilde nemen, ik had wel eens een foto van hen voorbij zien komen op facebook maar nooit echt goed bekeken. Ze zei kom hem ff irl bewonderen, dus ik heen en wat denk je?????
HET PAARD VAN SILAS!!!!!!!!
[ Afbeelding ]
Stond daar een partij mooi te zijn in zijn wei, gitzwart èn geen aftekeningen, dusse dat kon niet anders dan dat dat hem moest worden!
Rondneuzen op internet kwam ik er achter dat het paard van Silas een PRE moet zijn geweest en raad eens?
Etreros is ook een volle PRE met alles erop en eraan![]()
Dus ja, ik ben met mijn droompaard geeindigd