Ik ben bijna een jaar geleden Romeo verloren op 14 november. 30 november ben ik bij Ciarra wezen kijken en 4 december stond ze op stal.. sommige vonden het erg vroeg en snel, maar het heeft mij enorm geholpen.. eerste maanden heb ik het echt zwaar gehad maar steeds meer ging mijn hart open voor Ciarra. Ik heb nu geaccepteerd dat Room niet meer terug komt en geniet nu van m'n Ciarra!
Ik wil je heel erg veel geluk wensen met je misschien nieuwe paard en hopelijk krijg je er net zoveel kracht en steun van als ik heb gehad.
Dank jullie wel! Dan zal ik zeker in dit topic blijven! (Maar dan zal ik later wel even aan een mod vragen of de titel verandert kan worden haha). Hij wordt trouwens donderdag gekeurd. En als hij dan goedgekeurd wordt, brengen ze hem donderdagavond ook al meteen naar ons toe
Nu het bekend is wil ik je natuurlijk via deze weg enorm feliciteren met je nieuwe maatje! Ik ben er donderdag met de keuring bij dus zal wel weer mogen rennen
Dank jullie wel! Guusje, mijn oude bijrijder blijft idd. Ze heeft zo veel voor me gedaan met Oreo, haar stuur ik echt niet weg. Heel erg bedankt Nikki en veel succes haha. Ik zal er zelf niet bij zijn, maar mijn vader wel. Want ik moet gewoon naar school helaas.