Moderators: Essie73, Coby, balance, Firelight, Dyonne, NadjaNadja, Neonlight, Sica, C_arola
pien_2010 schreef:Solica, als je het topic gevolgd hebt, dan zie je dat de meningen verschillend zijn. Ik vind dus je bewering van "behoorlijk egoïstisch" niet stroken met wat op dit moment in dit topic besproken wordt. Deze bokker is oprecht aan het zoeken en meerdere bokkers waaronder ik denken dat deze pony hier geen last van zal hebben. Met name Lusitano heeft een post geschreven met uitgebreide argumenten die ik volledig deel.
Solica schreef:pien_2010 schreef:Solica, als je het topic gevolgd hebt, dan zie je dat de meningen verschillend zijn. Ik vind dus je bewering van "behoorlijk egoïstisch" niet stroken met wat op dit moment in dit topic besproken wordt. Deze bokker is oprecht aan het zoeken en meerdere bokkers waaronder ik denken dat deze pony hier geen last van zal hebben. Met name Lusitano heeft een post geschreven met uitgebreide argumenten die ik volledig deel.
Ik heb het niet persé tegen sat_nath he? Toch blijf ik bij mijn mening dat ik het egoïstisch vind dat als je te groot bent en je weet het je alsnog op de pony gaat
Vivixhorses schreef:Ik vind zelf dat als je te groot bent te groot bent.