paard lease of kopen

Moderators: Essie73, Coby, balance, Firelight, Dyonne, NadjaNadja, Neonlight, Sica, C_arola

Toevoegen aan eigen berichten

Arabier

Re: paard lease of kopen

Link naar dit bericht Geplaatst: 26-06-16 18:07

^
ik schreef toch echt dat ik liever geen reactie's erop kreeg.

sardientje

Link naar dit bericht Geplaatst: 26-06-16 18:15

en ik zei toch echt dat ik het wel doe. niet om jou te stangen maar ik wil ook mijn mening kwijt. kijk, als je geen reactie erop wil, moet je zelf ook geen reactie sturen. actie=reactie. dit is niet boos bedoeld hoor ;)

stroopkoek

Link naar dit bericht Geplaatst: 26-06-16 18:48

latifah11 schreef:
en volgend jaar gelukkig flemming

Waarom gelukkig bij de Flemming? Ik les bij de mustang en daar is niks mis mee!!

Sorry even offtopic :j

_fairytale

Link naar dit bericht Geplaatst: 26-06-16 18:51

sat_nath schreef:
latifah11 schreef:

Waarom gelukkig bij de Flemming? Ik les bij de mustang en daar is niks mis mee!!

Volgens mij omdat ze nu zelf erheen moet, en naar flemming word ze gebracht.
Maar ik moet ong n halfuurtje fietsen (niet zo heel erg lang, maar toch) maar ik vin het eigenlijk helemaal niet erg. Als het heel erg regent bieden mijn ouders aan om me te brengen en verder fiets ik altijd.

stroopkoek

Link naar dit bericht Geplaatst: 26-06-16 18:55

horsewiebe schreef:
latifah11 schreef:

Volgens mij omdat ze nu zelf erheen moet, en naar flemming word ze gebracht.
Maar ik moet ong n halfuurtje fietsen (niet zo heel erg lang, maar toch) maar ik vin het eigenlijk helemaal niet erg. Als het heel erg regent bieden mijn ouders aan om me te brengen en verder fiets ik altijd.[/quote]

Ow dacht al!

Mijn moeder gaat vaak mee ( ik zadel zelf op enz ) niet dat ik het zelf niet kan want heb nu al 4 jaar rijervaring, maar meer voor de gezelligheid! Mijn les is een vrij hecht clubje, we gaan binnenkort ook op strandrit bij ponyhof *\o/* Ik fiets altijd in de zomer en in de winter lekker met de auto...

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 26-06-16 18:57

ja ik kan zg op zadelen

stroopkoek

Link naar dit bericht Geplaatst: 26-06-16 18:58

Hé? Die quotes kloppen niet meer :?

Anoniem

en ik zit niet op he paard maar longeer hem

Bellatrix
Lid Nieuwsredactie
The Scarlet Witch 

sat_nath schreef:

Je kan maar 2 quotes quoten. ;)

stroopkoek

Link naar dit bericht Geplaatst: 26-06-16 18:59

latifah11 schreef:
ja ik kan zg op zadelen

Waarom wil je weg bij de mustang? Wie is je lievelingspony en wanneer rijd je?

stroopkoek

Link naar dit bericht Geplaatst: 26-06-16 18:59

Bellatrix schreef:
sat_nath schreef:

Je kan maar 2 quotes quoten. ;)

Oh haha *\o/*

_fairytale

Link naar dit bericht Geplaatst: 26-06-16 19:00

latifah11 schreef:
en ik zit niet op he paard maar longeer hem

Bedoel je marine?

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 26-06-16 19:02

ik voel me op de flemming fijner en ik vind het daar leuker gr latifah en ik bedo het paard in frankrijk

_fairytale

Link naar dit bericht Geplaatst: 26-06-16 19:04

latifah11 schreef:
ik voel me op de flemming fijner en ik vind het daar leuker gr latifah en ik bedo het paard in frankrijk

Maar als je er niet op zat, waarom zeg je dan dat je steigerende en bokkende paarden aankan? Longeren is iets heel anders dan erop zitten, ik hoop dat je dat begrijpt, anders krijg je straks een vp die jou er de hele tijd afgooit en dat is ook niet leuk.

stroopkoek

Link naar dit bericht Geplaatst: 26-06-16 19:08

latifah11 schreef:

Ik vind de Flemming juist niet fijner, maar iedereen zijn smaak :9
Welke pony vind je het leukst en welke dag rijd je?

stroopkoek

Link naar dit bericht Geplaatst: 26-06-16 19:09

Trouwens met longeren zit je niet op je pony, maar laat je hem in een cirkeltje om je heen lopen

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 26-06-16 19:20

horsewiebe schreef:
latifah11 schreef:

Maar als je er niet op zat, waarom zeg je dan dat je steigerende en bokkende paarden aankan? Longeren is iets heel anders dan erop zitten, ik hoop dat je dat begrijpt, anders krijg je straks een vp die jou er de hele tijd afgooit en dat is ook niet leuk.
omdat ik ze wel weer rustig maakte

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 26-06-16 19:23

ik heb geen lievelingspony daar ik ben er weer af ok kan aan me moeder vragen of ik op gewoone les mag

stroopkoek

Link naar dit bericht Geplaatst: 26-06-16 19:28

latifah11 schreef:
ik heb geen lievelingspony daar ik ben er weer af ok kan aan me moeder vragen of ik op gewoone les mag

Ken jij Dusthi?

genja

Link naar dit bericht Geplaatst: 26-06-16 19:28

Probeer nu eerst eens is voor jezelf op een rij te krijgen wat je graag wilt en kijk dan eens met bv degene van wie je nu les hebt op de manege (al kan ik niet meer volgen of je nu wel of niet lest).
Jou lesgever heeft gezien hoe je rijdt en kan je zeggen of je al aan lease/verzorg pony toe bent. Voor ons is via internet niet te zien of je al zelfstandig met een pony kan rijden.

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 26-06-16 19:31

maar ik ga er waarschijnlijk weer op sat_nath ken je casper die jongen uit groep 7 die daar ook rijd

Arabier

Link naar dit bericht Geplaatst: 26-06-16 20:17

sardientje, het is een reactie aan latifah, niet een reactie aan jou, je kan je mening ook voor je houden, want latifah schiet er niets mee op,best kinderachtig dat je er op reageert als ik zeg dat ik dat liever niet heb.

Jeika

Link naar dit bericht Geplaatst: 26-06-16 20:19

anemoonlena schreef:
sardientje, het is een reactie aan latifah, niet een reactie aan jou, je kan je mening ook voor je houden, want latifah schiet er niets mee op,best kinderachtig dat je er op reageert als ik zeg dat ik dat liever niet heb.

waarom wil je eigenlijk niet dat er niet op wordt gereageerd? gewoon een vraag :)

Arabier

Link naar dit bericht Geplaatst: 26-06-16 20:20

omdat het dan een beetje negatief zou worden aangezein het niet de aarigste reactie van dit topic was, en dat heb ik liever niet. sardientje reageert ddan nog wel ok, maar ik vroeg toch echt om neit te reageren dus tja

antje_vip

Link naar dit bericht Geplaatst: 26-06-16 20:21

Kind, ik krijg het idee dat je zelf denkt dat je behoorlijk wat kan met paarden, maar in feite kan je nog niks. Jij gaat de komende jaren nog helemaal niet crossen, daar heb jij de ervaring niet voor, zie eerst maar eens fatsoenlijk te rijden in gewoon stap, draf, galop. Ik denk dat je de komende jaren eerst aan deze basis moet gaan werken. En natuurlijk heb jij geen paarden getemd met je vriendinnen.
Nu zeg je dat je een paard zoekt om op te rijden, terwijl jij EN een verzorgpaard EN manegelessen hebt, waarbij je het zelfs irritant vind om erheen te fietsen.
Koop eens een boek, met als titel: paardrijden/verzorging voor beginners. En ga daarnaast maar heel goed je best doen op die "saaie" manegelessen.
Ik wilde eerst wel meedenken, maar ik vind je inmiddels ondankbaar overkomen. Welkom terug op aarde.