Qimm schreef:Kom, kom, zo voelt dat. Ik kan me wel herinneren hoe het voelt om tiener te zijn en hoe lang het geleden leek dat je nog 'kind' was
En nog erger, mijn 13 jarig neefje vindt mij al oud

Ik houd van pubers

Moderators: C_arola, Essie73, Coby, balance, Firelight, Dyonne, Neonlight, Sica, NadjaNadja
Qimm schreef:Kom, kom, zo voelt dat. Ik kan me wel herinneren hoe het voelt om tiener te zijn en hoe lang het geleden leek dat je nog 'kind' was
Ianrowan2009 schreef:anemoonlena schreef:ik ben zelf nog 13, dus ben vrij om pennymeid te zijn
maar ik ben t toch niet helemaal, ik voel me echt vreselijk chenant als ik 'paardje speel' en ik vinnd t ook nergens op slaan, terwijl t nog prima kan voor deze leeftijd, denk ik?
pas had ik nieuwe borstels nodig, omdat mijn oude lekker gestolen waren :'( en toen had ik maar snel een poetskist op marktplaats gekocht voor 5.- en ja hoor, een roze.
ben zelf niet van de poetskisten, ben van de poetstassen, gelukkig had ik nog een oude harry's horse poetskist liggen.
maar een echt penny meisje zou die poetskist heel cool vinden XD vroeger was ik ook zeker een pennymeid (heb ik al verteld) maar ik dwaal er nu echt van af, vroeger was ik elke dag op de manege aan het poetsen, af en toe mocht ik dan een stukje 'wandelen' (gewoon over het terrein heen en weer lopen) met een pony, dan kwamen er nieuwe kinnderen en vertelde ik dat t mijn pony was, waardoor ik later als ze erachter kwamen dat t niet zo was, echt voor schut stond
ik houuu van dit topic
Grappig dat je met je 13 lentes jong nu al over vroeger praat
vuurneon schreef:Anemoonlena: als je 20 jaar ouder bent, voelt 3 jaar geleden nog als vrij recent, maar als je 13 bent voelt dat al als vroeger hahaha.
Daarom klinkt het altijd wel grappig als een jonge meid het heeft over vroegeren vooral omdat wij dat allemaal ook herkennen
vuurneon schreef:Anemoonlena: als je 20 jaar ouder bent, voelt 3 jaar geleden nog als vrij recent, maar als je 13 bent voelt dat al als vroeger hahaha.
Daarom klinkt het altijd wel grappig als een jonge meid het heeft over vroegeren vooral omdat wij dat allemaal ook herkennen
Mariett schreef:Je wordt nooit te oud om te spelen, maar je wordt oud omdat je stopt met speleneen quote op een raam bij ons.
Dus ik blijf gewoon doorgaat met het Penny zijn. Sterker nog, ik heb mijn weg terug naar het blad gevonden en bovendien loopt Marie er altijd bij met een roze touwhalster (met haar naam erop, jaja). En we blijven spelen en gekke dingen doen!
De verhalen hier zijn overigens ook hartstikke leuk, haha
Mariett schreef:Je wordt nooit te oud om te spelen, maar je wordt oud omdat je stopt met speleneen quote op een raam bij ons.
Dus ik blijf gewoon doorgaat met het Penny zijn. Sterker nog, ik heb mijn weg terug naar het blad gevonden en bovendien loopt Marie er altijd bij met een roze touwhalster (met haar naam erop, jaja). En we blijven spelen en gekke dingen doen!
De verhalen hier zijn overigens ook hartstikke leuk, haha
anemoonlena schreef:vuurneon schreef:Anemoonlena: als je 20 jaar ouder bent, voelt 3 jaar geleden nog als vrij recent, maar als je 13 bent voelt dat al als vroeger hahaha.
? 3 jaar geleden voelt voor mij als een dag terug, oo wat gaat de tijd nog snel!
was ik maar een manege pennymeid! het enige wat ik me nog kan herinneren is dat het de beste paarden-tijd van mijn leven was! t was zo top!
vroeger is iets wat eerder gebeurt is, niet iets wat voelt alsof het eerder gebeurt is, dus voor een 20 jarige is 2 jaar terug net zo vroeger als voor een 13 jarige, alleen gaat de tijd steeds sneller hoe ouder je word, god, ik ben al 13.
ik wil zelf wel n pennymeid zijn, maar elke keer als ik iets doe als 'paardje spelen' denk ik n een minuut wat ben ik aan t doendan merk je toch dat je ouder bent geworden en 'spelen' niet meer leuk vind
Jeika schreef:En als uit de test uit de penny blijkt dat je klaar bent voor een eigen pony, dan ben je trots!
sardientje schreef:nontie schreef:Weet niet of deze al geplaatst is, maar kwam hem tegen: typisch Penny
[ [url=m/Oqkl42.png]Afbeelding[/url] ]
dit vind ik dus wel dierenmishandeling.
leuk een roze dekje, roze peesjes, een roze halster, roze hoofdstel en dat soort dingen, maar dit gaat te ver.
sardientje schreef:anemoonlena schreef:Anemoonlena: als je 20 jaar ouder bent, voelt 3 jaar geleden nog als vrij recent, maar als je 13 bent voelt dat al als vroeger hahaha.
? 3 jaar geleden voelt voor mij als een dag terug, oo wat gaat de tijd nog snel!
was ik maar een manege pennymeid! het enige wat ik me nog kan herinneren is dat het de beste paarden-tijd van mijn leven was! t was zo top!
vroeger is iets wat eerder gebeurt is, niet iets wat voelt alsof het eerder gebeurt is, dus voor een 20 jarige is 2 jaar terug net zo vroeger als voor een 13 jarige, alleen gaat de tijd steeds sneller hoe ouder je word, god, ik ben al 13.
ik wil zelf wel n pennymeid zijn, maar elke keer als ik iets doe als 'paardje spelen' denk ik n een minuut wat ben ik aan t doendan merk je toch dat je ouder bent geworden en 'spelen' niet meer leuk vind
Desiree_2001 schreef:Picasso19 schreef:- en ik hou van smilies
Dat zie ik
Je klinkt zeker wel als de standaard penny (maar dan van het goede soort, niet het "ik ga inbreken in deze wei om dit wilde paard te temmen" type)