wat is in godsnaam een penny meisje????

Moderators: C_arola, Essie73, Coby, balance, Firelight, Dyonne, Neonlight, Sica, NadjaNadja

Toevoegen aan eigen berichten

vuurneon

Link naar dit bericht Geplaatst: 16-04-16 10:53

Qimm schreef:
Kom, kom, zo voelt dat. Ik kan me wel herinneren hoe het voelt om tiener te zijn en hoe lang het geleden leek dat je nog 'kind' was :D

En nog erger, mijn 13 jarig neefje vindt mij al oud :') zijn ouders fossielen en opa en oma durft hij niets van te zeggen en reageert al keurig met 'ik dacht dat jullie jonger waren!' Nadat hij hard had geroepen: Zijn jullie al zo oud???????? En mijn moeder dat niet kon waarderen :')

Ik houd van pubers :D nog vrij zwart wit in gedachtes haha, waar vroeger nog net 2 jaar geleden is en 40'ers als museumstukken worden gezien :')

Arabier

Link naar dit bericht Geplaatst: 16-04-16 21:17

Ianrowan2009 schreef:
anemoonlena schreef:
ik ben zelf nog 13, dus ben vrij om pennymeid te zijn :D
maar ik ben t toch niet helemaal, ik voel me echt vreselijk chenant als ik 'paardje speel' en ik vinnd t ook nergens op slaan, terwijl t nog prima kan voor deze leeftijd, denk ik?
pas had ik nieuwe borstels nodig, omdat mijn oude lekker gestolen waren :'( en toen had ik maar snel een poetskist op marktplaats gekocht voor 5.- en ja hoor, een roze.
ben zelf niet van de poetskisten, ben van de poetstassen, gelukkig had ik nog een oude harry's horse poetskist liggen.
maar een echt penny meisje zou die poetskist heel cool vinden XD vroeger was ik ook zeker een pennymeid (heb ik al verteld) maar ik dwaal er nu echt van af, vroeger was ik elke dag op de manege aan het poetsen, af en toe mocht ik dan een stukje 'wandelen' (gewoon over het terrein heen en weer lopen) met een pony, dan kwamen er nieuwe kinnderen en vertelde ik dat t mijn pony was, waardoor ik later als ze erachter kwamen dat t niet zo was, echt voor schut stond

ik houuu van dit topic :P

Grappig dat je met je 13 lentes jong nu al over vroeger praat _O-

hoe bedoel je?
bedoel je dat jij denkt dat kinderen van 13 geen verleden hebben

Arabier

Link naar dit bericht Geplaatst: 16-04-16 21:17

Qimm schreef:
Kom, kom, zo voelt dat. Ik kan me wel herinneren hoe het voelt om tiener te zijn en hoe lang het geleden leek dat je nog 'kind' was :D

voelt voor mij als een dag terug :P

vuurneon

Link naar dit bericht Geplaatst: 16-04-16 21:22

Anemoonlena: als je 20 jaar ouder bent, voelt 3 jaar geleden nog als vrij recent, maar als je 13 bent voelt dat al als vroeger hahaha.

Daarom klinkt het altijd wel grappig als een jonge meid het heeft over vroeger :D en vooral omdat wij dat allemaal ook herkennen :D

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 16-04-16 21:24

Ik toen ik 8 was: onze shetlander kreeg bij een lopend neusje steevast een lekker kommetje groenten met havermout :o

Mariett
Blogger

Link naar dit bericht Geplaatst: 16-04-16 21:25

Je wordt nooit te oud om te spelen, maar je wordt oud omdat je stopt met spelen :) een quote op een raam bij ons.

Dus ik blijf gewoon doorgaat met het Penny zijn. Sterker nog, ik heb mijn weg terug naar het blad gevonden en bovendien loopt Marie er altijd bij met een roze touwhalster (met haar naam erop, jaja). En we blijven spelen en gekke dingen doen!

De verhalen hier zijn overigens ook hartstikke leuk, haha :)

Arabier

Link naar dit bericht Geplaatst: 17-04-16 14:04

vuurneon schreef:
Anemoonlena: als je 20 jaar ouder bent, voelt 3 jaar geleden nog als vrij recent, maar als je 13 bent voelt dat al als vroeger hahaha.

Daarom klinkt het altijd wel grappig als een jonge meid het heeft over vroeger :D en vooral omdat wij dat allemaal ook herkennen :D

? 3 jaar geleden voelt voor mij als een dag terug, oo wat gaat de tijd nog snel!
was ik maar een manege pennymeid! het enige wat ik me nog kan herinneren is dat het de beste paarden-tijd van mijn leven was! t was zo top!
vroeger is iets wat eerder gebeurt is, niet iets wat voelt alsof het eerder gebeurt is, dus voor een 20 jarige is 2 jaar terug net zo vroeger als voor een 13 jarige, alleen gaat de tijd steeds sneller hoe ouder je word, god, ik ben al 13.

ik wil zelf wel n pennymeid zijn, maar elke keer als ik iets doe als 'paardje spelen' denk ik n een minuut wat ben ik aan t doen _/-\o_ dan merk je toch dat je ouder bent geworden en 'spelen' niet meer leuk vind :(

Ianrowan2009

Link naar dit bericht Geplaatst: 17-04-16 14:39

vuurneon schreef:

Dank u :j
Is inderdaad grappig bedoeld zoals de smiley in de post aangeeft Anemoonlena :)
Natuurlijk heeft een 13jarige ook een verleden. Heb je helemaal gelijk in ;)

Vero

Link naar dit bericht Geplaatst: 17-04-16 15:04

Mariett schreef:
Je wordt nooit te oud om te spelen, maar je wordt oud omdat je stopt met spelen :) een quote op een raam bij ons.

Dus ik blijf gewoon doorgaat met het Penny zijn. Sterker nog, ik heb mijn weg terug naar het blad gevonden en bovendien loopt Marie er altijd bij met een roze touwhalster (met haar naam erop, jaja). En we blijven spelen en gekke dingen doen!

mooie quote :)

maar er zijn ook wel hele schattige mini penny's <3

anjali

Link naar dit bericht Geplaatst: 17-04-16 15:18

Mariett schreef:

Ik ben 62 en heb net het Penny Lenteboek gekocht.Voor mezelf!

sardientje

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 18-04-16 18:55

anemoonlena schreef:
vuurneon schreef:

? 3 jaar geleden voelt voor mij als een dag terug, oo wat gaat de tijd nog snel!
was ik maar een manege pennymeid! het enige wat ik me nog kan herinneren is dat het de beste paarden-tijd van mijn leven was! t was zo top!
vroeger is iets wat eerder gebeurt is, niet iets wat voelt alsof het eerder gebeurt is, dus voor een 20 jarige is 2 jaar terug net zo vroeger als voor een 13 jarige, alleen gaat de tijd steeds sneller hoe ouder je word, god, ik ben al 13.

ik wil zelf wel n pennymeid zijn, maar elke keer als ik iets doe als 'paardje spelen' denk ik n een minuut wat ben ik aan t doen _/-\o_ dan merk je toch dat je ouder bent geworden en 'spelen' niet meer leuk vind :(

niet te veel verwachten van je 13 jaar hoor :)
ik bedoel, je bent 13, geen 33.
spelen niet meer leuk vinden?
hihi, dat is blijkbaar toch echt een mening. ik ben met mijn 12 jaar nog altijd buiten paardje aan het spelen. en dan zal ik echt niet denken: wat ben ik aan het doen??
nee, dan denk ik: zal mijn een worst wezen wat iemand van me vind! ik heb het hartstikke naar mijn zin. maak me er weleens zorgen over of ik over een lange tijd *als ik een jaar of 20 ben* wel een beetje volwassen zal zijn... :+
een penny meid ben je, of je bent het niet. kan je volgens mij niet worden of ineens niet meer zijn :j

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 18-04-16 19:04

Tsja ik ben 'vroeger' ook een beetje penny geweest. Super veel penny's en paardenbladen gelezen, en dan denken dat ik best wel heel veel van paarden afwist. :') En ik weet ook nog wel dat we vaak naar een camping gingen waar ze een paard en een pony hadden staan, en die gingen we toen voeren met gras en bladeren. Trouw elke dag. Toen kwam ik een keer op een ochtend en waren de twee weg. Bleek dat ze verplaatst waren naar een weide achter een groot maisveld. Dus ben ik dwars door het maisveld gegaan om bij de wei te komen. Echt erg als ik het zo terug lees, ik zou niet blij zijn als ik de eigenaar was :o

En voor de rest heeeel veel borstelen en poetsen. Dat vind ik nog steeds helemaal geweldig, maar dat vind het niet echt typisch 'penny'. Het is gewoon leuk en relaxed om te doen vind ik. :j

Jeika

Re: wat is in godsnaam een penny meisje????

Link naar dit bericht Geplaatst: 18-04-16 19:17

En als uit de test uit de penny blijkt dat je klaar bent voor een eigen pony, dan ben je trots! :')

sardientje

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 18-04-16 19:24

Jeika schreef:
En als uit de test uit de penny blijkt dat je klaar bent voor een eigen pony, dan ben je trots! :')

:D :D ben ook best trots :D
maar ben er wel achter dat een eigen paard niets voor mij is :P
erg leuk enzo, maar heb er en geen tijd voor, en geen geld.
laat het gewoon lekker bij mijn droompony (mijn verzorgpony, ik hoef niet te dromen om bij hem te zijn :') ).

nontie

Link naar dit bericht Geplaatst: 18-04-16 19:29

Weet niet of deze al geplaatst is, maar kwam hem tegen: typisch Penny
Afbeelding

sardientje

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 18-04-16 19:34

nontie schreef:
[ [url=m/Oqkl42.png]Afbeelding[/url] ]

dit vind ik dus wel dierenmishandeling.
leuk een roze dekje, roze peesjes, een roze halster, roze hoofdstel en dat soort dingen, maar dit gaat te ver.

Jeika

Link naar dit bericht Geplaatst: 18-04-16 19:38

sardientje schreef:
nontie schreef:
[ [url=m/Oqkl42.png]Afbeelding[/url] ]

dit vind ik dus wel dierenmishandeling.
leuk een roze dekje, roze peesjes, een roze halster, roze hoofdstel en dat soort dingen, maar dit gaat te ver.

Zolang het paard geen last heeft vind ik het niet zo erg.

vuurneon

Re: wat is in godsnaam een penny meisje????

Link naar dit bericht Geplaatst: 18-04-16 19:50

Een echte penny vindt snel iets dierenmishandeling :D

Martie

Link naar dit bericht Geplaatst: 18-04-16 20:06

Het is toch ook wel sielugh..... :D

troost voor de Penny's: het zal wel afwasbaar zijn :j

Arabier

Link naar dit bericht Geplaatst: 18-04-16 20:37

sardientje schreef:
anemoonlena schreef:

niet te veel verwachten van je 13 jaar hoor :)
ik bedoel, je bent 13, geen 33.
spelen niet meer leuk vinden?
hihi, dat is blijkbaar toch echt een mening. ik ben met mijn 12 jaar nog altijd buiten paardje aan het spelen. en dan zal ik echt niet denken: wat ben ik aan het doen??
nee, dan denk ik: zal mijn een worst wezen wat iemand van me vind! ik heb het hartstikke naar mijn zin. maak me er weleens zorgen over of ik over een lange tijd *als ik een jaar of 20 ben* wel een beetje volwassen zal zijn... :+
een penny meid ben je, of je bent het niet. kan je volgens mij niet worden of ineens niet meer zijn :j[/quote]

grappig dat een 12 jarige er zo op reageert _/-\o_

Femke_Tweety

Link naar dit bericht Geplaatst: 18-04-16 20:55

Ach.... :D

Ik ben 36, en ja dit heb ik dus echt naar mijn werk gedragen.... *\o/*

We zijn overigens met 7 dames, tussen de 24 en 38 met dezelfde truien.... :D

Afbeelding

Afbeelding

Picasso19

Link naar dit bericht Geplaatst: 18-04-16 21:31

Ben ik een penny meisje? /3
-ik help graag zieke paarden :P
-ik hou van vlechten in de mane van mijn VERZORGPAARD *\o/*
-ik houd van roze setjes heb zelfs een roze setje voor mijn verzorgpaard die een ruin *\o/* is
- en ik hou van smilies :D

Desiree_2001

Link naar dit bericht Geplaatst: 18-04-16 21:34

Picasso19 schreef:

Dat zie ik :')
Je klinkt zeker wel als de standaard penny (maar dan van het goede soort, niet het "ik ga inbreken in deze wei om dit wilde paard te temmen" type) :D

sardientje

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 18-04-16 21:40

vuurneon schreef:
Een echte penny vindt snel iets dierenmishandeling :D

tja, maar een paard roze maken vind ik zelf niet zo leuk.
dat is geen penny, dat is mijn mening.

Picasso19

Link naar dit bericht Geplaatst: 18-04-16 21:43

Desiree_2001 schreef:
Picasso19 schreef:

Dat zie ik :')
Je klinkt zeker wel als de standaard penny (maar dan van het goede soort, niet het "ik ga inbreken in deze wei om dit wilde paard te temmen" type) :D

Nee dat zou ik nooit doen. En als ik een pony wil poetsen vraag ik dat eerst maar ik hen nu mijn handen vol aan school en mijn bijrijdpony :D :)