Youtube kanalen om wat van optesteken

Moderators: Neonlight, Sica, balance

Toevoegen aan eigen berichten
 
 
Nathalie18x

Berichten: 1253
Geregistreerd: 24-11-15
Woonplaats: Riga

Re: Youtube kanalen om wat van optesteken

Link naar dit bericht Geplaatst: 11-07-16 16:49

^ dit inderdaad. Mensen informeren terwijl je het zelf nog niet helemaal onder de knie hebt, lijkt me ook niet echt verstandig.

YoutuberPMP

Berichten: 64
Geregistreerd: 08-12-15

Link naar dit bericht Geplaatst: 11-07-16 16:53

Anoniem schreef:
YoutuberPMP schreef:
Pfff ik zie heel wat over mij voorbij komen in deze discussie.

Van heel negatief tot positief!

Nou in ieder geval wordt er over mijn Youtube kanaal gepraat en dat betekent toch dat je bekend bent.

Iedereen mag zijn mening hebben hoor, ik vind het prima. Ik kan het niet iedereen naar de zin maken.

Mijn kanaal heet Paardrijden met Plezier en vooral dat laatste woord is belangrijk voor mij "Plezier"

Nou voor degene die mijn kanaal leuk vinden, ik blijf zeker doorgaan. Voor de andere, ja sorry kan niet iedereen blij maken. :o

Groetjes Destiny!!!

Als het plezier-gedeelte zo belangrijk is, mag ik dan vragen waarom je mensen adviseert om te zagen zodat het paard naar beneden komt? Lijkt me voor niemand plezierig, is het wel? Ik bedoel het niet banketstaaf maar vind het wel een beetje tegenstrijdig.


Kan je even aangeven welke video dat is dan, waarin ik dat adviseer.

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 11-07-16 16:57

Jazeker ;). In je video 'Nageeflijk rijden'. Je zegt letterlijk dat je moet spelen met de teugels. Dat is gewoon een mooie benaming voor zagen in de mond. Nageeflijkheid ontstaat niet door druk maar door ontspanning, activiteit en losheid. Dat mis ik in je video('s).

Maar goed, dit is niet de plek om daarover te discussiƫren dus ik houd erover op. Je bent leuk op weg hoor en je hebt flink wat volgers, nu alleen nog je informatie iets kloppender maken.

YoutuberPMP

Berichten: 64
Geregistreerd: 08-12-15

Link naar dit bericht Geplaatst: 11-07-16 17:02

Anoniem schreef:
Jazeker ;). In je video 'Nageeflijk rijden'. Je zegt letterlijk dat je moet spelen met de teugels. Dat is gewoon een mooie benaming voor zagen in de mond. Nageeflijkheid ontstaat niet door druk maar door ontspanning, activiteit en losheid. Dat mis ik in je video('s).


Sorry, maar je rukt mijn woorden dus gewoon uit zijn verband en probeert mij wat in de mond te leggen. Met nageeflijk rijden is het wel zeker van belang om contact te houden en moet je dus zeker met de teugels spelen om dit contact op de juiste manier te bewaren.
Ik ben toevallig onlangs op de Paard en Leven dag geweest bij de KNHS, misschien heb je mijn video gezien en een gediplomeerd KNHS instructrice gaf ook precies hetzelfde aan en daarnaast moet je met je beenhulpen werken.

Ik wilde even op je commentaar reageren, maar zal het hier nu verder bij laten omdat deze topic niet specifiek over mij gaat en ik dus er niet een hele discussie van wil maken.

CaroBaex

Berichten: 205
Geregistreerd: 31-08-15
Woonplaats: olst

Link naar dit bericht Geplaatst: 11-07-16 17:13

YoutuberPMP schreef:
Anoniem schreef:
Jazeker ;). In je video 'Nageeflijk rijden'. Je zegt letterlijk dat je moet spelen met de teugels. Dat is gewoon een mooie benaming voor zagen in de mond. Nageeflijkheid ontstaat niet door druk maar door ontspanning, activiteit en losheid. Dat mis ik in je video('s).


Sorry, maar je rukt mijn woorden dus gewoon uit zijn verband en probeert mij wat in de mond te leggen. Met nageeflijk rijden is het wel zeker van belang om contact te houden en moet je dus zeker met de teugels spelen om dit contact op de juiste manier te bewaren.
Ik ben toevallig onlangs op de Paard en Leven dag geweest bij de KNHS, misschien heb je mijn video gezien en een gediplomeerd KNHS instructrice gaf ook precies hetzelfde aan en daarnaast moet je met je beenhulpen werken.

Ik wilde even op je commentaar reageren, maar zal het hier nu verder bij laten omdat deze topic niet specifiek over mij gaat en ik dus er niet een hele discussie van wil maken.

*pakt popcorn*
Het maakt niet uit wie het zegt zelfs als ze een diploma heeft het betekend niet dat ze gelijk heeft...ontspanning is "key",

Nathalie18x

Berichten: 1253
Geregistreerd: 24-11-15
Woonplaats: Riga

Re: Youtube kanalen om wat van optesteken

Link naar dit bericht Geplaatst: 11-07-16 17:19

Ik heb de video bekeken, en je vertelt dat je niet moet zagen maar wat jij in die video doet kan ik niet anders noemen dan zagen.

AlwaysH

Berichten: 11291
Geregistreerd: 28-10-14
Woonplaats: The Hidden World

Re: Youtube kanalen om wat van optesteken

Link naar dit bericht Geplaatst: 11-07-16 17:25

Laten we het effe gezellig houden dames, als Destiny dit zo heeft aangeleerd kan ze er vrij weinig aan doen. Ze is in ieder geval een stuk beter dan Ilse Visser. ;)

Marieke1495

Berichten: 5231
Geregistreerd: 19-01-07
Woonplaats: Friesland

Link naar dit bericht Geplaatst: 11-07-16 17:52

AlwaysH schreef:
Laten we het effe gezellig houden dames, als Destiny dit zo heeft aangeleerd kan ze er vrij weinig aan doen. Ze is in ieder geval een stuk beter dan Ilse Visser. ;)

Beter zijn dan betekent niet dat je onwetende ruiters een fout advies mag/moet geven.. :)

AlwaysH

Berichten: 11291
Geregistreerd: 28-10-14
Woonplaats: The Hidden World

Re: Youtube kanalen om wat van optesteken

Link naar dit bericht Geplaatst: 11-07-16 18:01

Je snapt het niet;
Destiny zegt niet expres dat soort dingen lijkt me, maar omdat het haqr zo is geleerd.

Veela

Berichten: 92
Geregistreerd: 01-07-16

Re: Youtube kanalen om wat van optesteken

Link naar dit bericht Geplaatst: 11-07-16 18:09

Dan moet ze maar een andere lesgever zoeken die wel het juiste aanleert. :)

Marieke1495

Berichten: 5231
Geregistreerd: 19-01-07
Woonplaats: Friesland

Link naar dit bericht Geplaatst: 11-07-16 18:12

EvaR schreef:
Dan moet ze maar een andere lesgever zoeken die wel het juiste aanleert. :)

Eens, het klinkt misschien onaardig, maar ze is oud genoeg om zich te realiseren dat je paard niet door middel van zagen ontspannen en nageeflijk gaat lopen..

Veela

Berichten: 92
Geregistreerd: 01-07-16

Link naar dit bericht Geplaatst: 11-07-16 18:36

Het kwam er trouwens een beetje hard uit. Ik heb nu ook les van een lesgever die is van 'het een beetje spelen met de teugels' maar zorg er gewoon voor dat de pony waar ik op rij gewoon door veel te doen nageeflijk en ontspannen gaat lopen.
Ik rijd op een manege en dan is het helaas moeilijk om een lesgever te vinden die aanleert dat je het beter niet met spelen kan doen.

Maar even weer ontopic.

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 11-07-16 20:56

madhatter schreef:
ik vind esra ook irritand, ,ze heeft een video waarin ze zegt 'ik doe altijd heel aardig, maar nu even niet. mensen die zonder cap rijden die zijne cht gewoon gek, gestoord, die hebben gewoon een ziekte in hun hoofd want dit is echt zo dom'
nou dat vond ik echt te ver gaan, je kan ook zeggen 'het is echt gevaarlijk om zonder cap te rijden dus echt doen!'

ik vind britt in tegenstelling echt super grappig en positief, esra's stem vind ik ook behoorlijk irritand haha...


Zei ze dat echt?? :roll:


YoutuberPMP schreef:
Pfff ik zie heel wat over mij voorbij komen in deze discussie.

Van heel negatief tot positief!

Nou in ieder geval wordt er over mijn Youtube kanaal gepraat en dat betekent toch dat je bekend bent.

Iedereen mag zijn mening hebben hoor, ik vind het prima. Ik kan het niet iedereen naar de zin maken.

Mijn kanaal heet Paardrijden met Plezier en vooral dat laatste woord is belangrijk voor mij "Plezier"

Nou voor degene die mijn kanaal leuk vinden, ik blijf zeker doorgaan. Voor de andere, ja sorry kan niet iedereen blij maken. :o

Groetjes Destiny!!!


Verbeteren kan wel :) Juiste info geven is namelijk wel belangrijk als je video's maakt voor een wat jongere doelgroep die ook onjuiste dingen oppikken.

Anoniem

Re: Youtube kanalen om wat van optesteken

Link naar dit bericht Geplaatst: 11-07-16 21:43

*oppikt. Excuse moi. O:)

Arabier

Berichten: 2920
Geregistreerd: 01-03-16
Woonplaats: wonderland

Link naar dit bericht Geplaatst: 11-07-16 22:37

jongens jongens oh jongens, jullie vinden destiny niet leuk, en dat weet ze nu wel!
ik heb het ook foout aangeleerd! ik kreeg ook aangeleerd spelen met de teugels, tot bokt wist ik niet dt dit fout was, nu weet destiny het, dus nu is het goed, ze wist het toch niet?

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 11-07-16 23:00

madhatter schreef:
jongens jongens oh jongens, jullie vinden destiny niet leuk, en dat weet ze nu wel!
ik heb het ook foout aangeleerd! ik kreeg ook aangeleerd spelen met de teugels, tot bokt wist ik niet dt dit fout was, nu weet destiny het, dus nu is het goed, ze wist het toch niet?


Dat klopt, ik vind haar niet leuk en veel anderen ook niet. En daarom geef ik haar tips om dat te verbeteren :). Dat heet feedback.

koenborias

Berichten: 942
Geregistreerd: 26-09-10

Link naar dit bericht Geplaatst: 11-07-16 23:33

Jill Huijbregts Dressagevlog is zeker een aanrader!

Jill (en ik) geven jullie een kijkje achter de schermen op grote Internationale wedstrijden en het leven als Internationaal Dressuuramazone. Jill is net zoals iedere ruiter in de B begonnen en heeft zichzelf ontwikkeld tot topamazone! :D De vlogs variƫren van Internationale wedstrijd tot informatieve vlogs!

Het motto van Jill is dan ook: If you can dream it, you can do it! *\o/*

Nathalie18x

Berichten: 1253
Geregistreerd: 24-11-15
Woonplaats: Riga

Re: Youtube kanalen om wat van optesteken

Link naar dit bericht Geplaatst: 12-07-16 00:19

^ Ja dat is ook het enige kanaal wat ik aan zou raden. :j

Maaikevdk
Berichten: 1585
Geregistreerd: 27-11-13
Woonplaats: Gelderland

Re: Youtube kanalen om wat van optesteken

Link naar dit bericht Geplaatst: 12-07-16 07:56

Jij bent Koen toch? Ik vind ook dat jullie vlogs heel leuk zijn! En ondanks dat jullie op hoog niveau presteren, de paarden nog wel paard gelaten worden. Zoals bijv de laatste vlog van de PPTV fandag, dat jullie eerder naar stal kwamen om de paarden nog in de wei te laten kunnen lopen.

xxxmh

Berichten: 3579
Geregistreerd: 21-06-11

Re: Youtube kanalen om wat van optesteken

Link naar dit bericht Geplaatst: 12-07-16 10:40

Ik kijk de volgende kanalen:
PaardebpraatTV
Jill Huijbregts
Felinehoi
Bit
Penny (alleen voor de video's van Feline)
Madee fleur (vriendin van Feline)
Romy Oudshoorn
Hoefijzer
PimAbigail

YoutuberPMP

Berichten: 64
Geregistreerd: 08-12-15

Link naar dit bericht Geplaatst: 12-07-16 11:44

Marieke1495 schreef:
EvaR schreef:
Dan moet ze maar een andere lesgever zoeken die wel het juiste aanleert. :)

Eens, het klinkt misschien onaardig, maar ze is oud genoeg om zich te realiseren dat je paard niet door middel van zagen ontspannen en nageeflijk gaat lopen..



Maar daar gaat het nu precies om, ik heb niets gezegd over zagen, dat verzint iemand anders gewoon. Maar goed, ik ben het wel gewend. Als je een kanaal hebt wat het redelijk goed doet, begrijp me niet verkeerd hoor ik zit hierover niet op te scheppen of, dan hebben heel veel mensen een mening en leggen ze alles onder een loep.
Ik ben zelf groot fan van Enzo Knol en nou wil ik mezelf niet met hem vergelijken, zeker niet, maar als je op zijn Insta en Youtube kijkt hoeveel bagger en narigheid hij over zich heen krijgt. Dat vind ik echt niet normaal.
En ja, ik doe dingen verkeerd en waarschijnlijk ga ik bepaalde video's in de toekomst nog eens over doen. Ik ben jong begonnen en realiseerde mij toen nog niet de impact die mijn video's later zouden hebben. Ik luister ook zeker wel naar kritiek, als deze gegrond en eerlijk is.

Dus wie weet komt er op korte termijn een nieuwe video over nageeflijk rijden en misschien nog andere instructie video's. Op dit moment doe ik overigens geen instructie video's omdat mijn volgers vlogs veel leuker vinden.

Groetjes Destiny!! Paardijden met Plezier

Anoniem

Re: Youtube kanalen om wat van optesteken

Link naar dit bericht Geplaatst: 12-07-16 11:48

Ik ben het met je eens over de narigheid, dat is not done. Maar meningen en kritiek, dat is wel te verwachten. Maak hier dan ook gebruik van! Ik bedoel het niet gemeen hoor, maar zoals je zelf al zegt vinden je volgers vlogs leuker en daar pas je je kanaal ook aan aan. Dat is heel goed! :D Luister naar wat mensen (leuk) vinden en je zult snel meer volgers krijgen. :)

koenborias

Berichten: 942
Geregistreerd: 26-09-10

Link naar dit bericht Geplaatst: 12-07-16 11:54

Maaikevdk schreef:
Jij bent Koen toch? Ik vind ook dat jullie vlogs heel leuk zijn! En ondanks dat jullie op hoog niveau presteren, de paarden nog wel paard gelaten worden. Zoals bijv de laatste vlog van de PPTV fandag, dat jullie eerder naar stal kwamen om de paarden nog in de wei te laten kunnen lopen.


Ja dat klopt! Leuk om te horen! *D

YoutuberPMP

Berichten: 64
Geregistreerd: 08-12-15

Link naar dit bericht Geplaatst: 12-07-16 12:04

XxFyrstaxX schreef:
Ik ben het met je eens over de narigheid, dat is not done. Maar meningen en kritiek, dat is wel te verwachten. Maak hier dan ook gebruik van! Ik bedoel het niet gemeen hoor, maar zoals je zelf al zegt vinden je volgers vlogs leuker en daar pas je je kanaal ook aan aan. Dat is heel goed! :D Luister naar wat mensen (leuk) vinden en je zult snel meer volgers krijgen. :)


Met de volgers gaat het prima, overigens doe ik het daar echt niet voor. Mijn Youtube kanaal is begonnen als hobby omdat ik paardrijden geweldig vind en dat is mijn grootste drijfveer.

Deze hobby is een beetje uit de hand gelopen en begint nu aardig serieus te worden. Ik wordt gevraagd voor evenementen en bedrijven benaderen mij, dat is wel heel erg leuk. Ik ben nog maar 14, dus er valt zeker nog een hoop te leren.
Afgelopen zaterdag was ik op verzoek van Britt Dekker en Esra de Ruiter op hun PaardenPraatTv fandag en mocht daar een presentatie geven, waarvan de vlog overigens aanstaande donderdag op mijn YT kanaal te zien is.

Anoniem

Re: Youtube kanalen om wat van optesteken

Link naar dit bericht Geplaatst: 12-07-16 12:08

Dat is heel leuk! Je hoeft het ook zeker niet voor je volgers te doen als je dat niet wilt, maar het is natuurlijk wel gaaf om je kennis met zoveel mogelijk anderen te delen en mensen te helpen!