Tribunals wat een prachtig paard!
Moderators: Coby, balance, Firelight, Dyonne, Neonlight, Sica, NadjaNadja, C_arola, Essie73
Iser schreef:[ [url=m/B30VCg.jpg]Afbeelding[/url] ]
[ [url=m/OoPuqw.jpg]Afbeelding[/url] ]
Dit is Iser. Bij Iser is deze maand CPL vastgesteld, dus mijn doel is om er voor te zorgen dat het niet erger zal worden, door veel beweging te geven, gezonde voeding, massages etc. zodat we nog jaren samen verder kunnen.
)
inmiddels verkocht) Hierdoor lag ik weer een paar weken uit de run

) en de trap van guess heeft mijn ego een enorme deuk opgelopen want met Maan kon ik alles, die was zo ongecompliceerd en lief dat ik er met een stalhalstertje op rondhobbelde, met Guess kan dat niet zomaar. Guess is nog jong en ondanks dat ze zich soms gedraagt als een oma is ze soms erg onzeker wat mij ook onzeker maakt. ik heb vanaf de zijlijn heel veel bevestiging nodig dat we het goed doen en correctie nodig wanneer we het niet goed doen.

heb er in ieder geval weer zin in

)

Ik heb er best wel zin in! Vandaag heb ik haar alleen losgegooid. Ze was echt heel erg druk
Ze had in haar normale stal de deur eruit getrapt (de reden weet ik niet) dus moest ze naar een andere. Dat vond ze niet zo leuk want toen had ze haar maaltijd gemist
Toen ik haar uit die tijdelijke stal haalde, was ze best wel snel buiten zeg maar
Ik kon haar gelukkig wel houden haha. 

(ik heb ze vorig jaar in een sportcoupe geknipt omdat ze vrij dun waren)
Froos schreef:laatste week ligt volledig stil![]()
Gister er weer afgeknikkerd (in heen hele nare dubbel, moest echt rijden om hem op een goede afstand te rijden)... meneer zag het niet zitten en ik voelde gelijk mijn elleboog... Na 2,5 u op de spoedeisende hulp bleek ik hem zwaar gekneusd te hebben![]()
Kees gaat woensdag weg, dus tot dan lekker grondwerken