gekke vraag misschien, maar is er WiFi in Assendelft? Zit in Australie en 'mijn' team rijdt zondag rn zou graag via Skype of FaceTime hun proef Willen zien zonder iemands data leeg te trekken haha
xxxmh
Geplaatst: 04-05-15 17:13
_Natasja_ schreef:
Gefeliciteerd met de prix!!
Dankjewel! Wij gaan daar echt nooit voor die prijs en wij hoorden ineens dat we die gewonnen hadden haha.
Zo, alles heeft gereden vandaag. Mijn groep ging niet zo heel lekker, paar paarden hadden moeite met de open deur, en het hoefijzer bij de ingang was ook erg spannend. Ook het richten ging wel eens beter
_ff_e
Geplaatst: 10-05-15 18:28
ik heb ook mee gedaan, wat leuk dat hier een topic over is! ik deed mee met de eredivisie(hier is niet duidelijk of t 1e 2 e 3e of eredivisie is, voor de mensen die dit niet weten ere is het hoogst dan 1e etc) ik ben 2e geworden met mijn team en het andere team van onze manege is 1e geworden met de prix d'elegance.
schijnbaar ging het bij ons toch beter dan gedacht, 2e plaats. Ik heb maar 4 lessen gereden, dus ben teots op mezelf dat ik niet verkeerd gereden ben Nu dus ook maar meedoen met het NK
purny
Geplaatst: 06-06-15 19:18
Topic ligt stil... Morgen weer nieuwe ronde voor de paarden van mijn oude manege