elisejacky schreef:ik woon in mijdrechtik wil wel bijrijden hoor haha ;D waar komen ze te staan?
Beetje rare vraag dit, als je het topic had doorgelezen heb je gezien dat ze die al had...

Maar TS, heb je je pony al?
Moderators: Coby, balance, Dyonne, Sica, C_arola, Neonlight, Firelight
ponysade schreef:Een vriendin van mij zei: als je één pony neemt en er iemand langs komt van de dierenbescherming ofzo of de beveiliging zei ze en dan zien die mensen dat je paard alleen staat dat hij dan in beslag wordt genomen ??
kikifleurx schreef:Gewoon een tip, ik zou beginnen met 1 pony je kan er later altijd nog meer nemen maar ik zou eerst ff kijken hoe 1 pony verloopt, want 3 is wel al veeeeel meer werk! Desnoods neem je er een Fallabella bij als soortgenoot, dat is niet zo heel veel werk!
nafnaf schreef:kikifleurx schreef:Gewoon een tip, ik zou beginnen met 1 pony je kan er later altijd nog meer nemen maar ik zou eerst ff kijken hoe 1 pony verloopt, want 3 is wel al veeeeel meer werk! Desnoods neem je er een Fallabella bij als soortgenoot, dat is niet zo heel veel werk!
Elk paard heeft even veel zorg nodig, of het nou een Shire is of een Shetlander zorg is zorg. Fallabellas zijn trouwens duur. Zoals er al eerder wordt gezegd soort genoten is noodzakelijk! Dus zeker niet een pony nemen neem dan geen.
ponysade schreef:nafnaf schreef:
Elk paard heeft even veel zorg nodig, of het nou een Shire is of een Shetlander zorg is zorg. Fallabellas zijn trouwens duur. Zoals er al eerder wordt gezegd soort genoten is noodzakelijk! Dus zeker niet een pony nemen neem dan geen.
Ik zie een shetlander ook als minder werk
ponysade schreef:nafnaf schreef:
Ik zie een shetlander ook als minder werk
nicole_xx schreef:Jaa idd, Niet iedere pony voelt zich thuis bij andere dieren.
En op een kinderboerderij hebben ze toch ook altijd 2 pony's (Op die waar ik allemaal ben geweest wel).
Desnoods neem je er een mini bij.
Die van ons konden ook altijd goed met ezels dus dat zou je ook kunnen proberen als het moet.
Maar dat kost net zo veel als een shetje dus je kan kiezen als je wilt