juultje353 schreef:QuirineH schreef:Ik moet echt stoppen met de reacties op dit forum lezen, ik word er verdrietig van. Eraan te moeten denken dat de mijne overlijd :'(
Maar als ik nu lees dat ze er heel vriendelijk mee om gaan, vind ik slachten ook wel een keuze.
Ik vind het nu allebei kunnen, maar om het voor je hond te schotelen... Daar kan ik dan toch wel boos om worden, maar dat is mijn mening..
Juultje, ja wij voeren een heel paard aan onze honden (150honden) en dat scheelt ons 4/5 dagen hondenvoer!
Ik zie het meer als een stukje aan de natuur terug geven! Denk eens even na, wij hebben wilde mustangs lopen in onze vallei als die doodgaan worden ze ook opgegeten door coyotes en mountain lions.. is dat ook zielig?!?
Wat denk jij dat er met slachtafval of botten gebeurd? Jou hond of kat eet er iedere dag van. Ooit overna gedacht?
En daarbij zeg je nu dat je niet meer tegen het slachten bent.. Waarom zoude mensen dan wel het paard mogen eten maar de honden niet?!
Denk eerst even na voor dat je boos word over iets waar je totaal geen idee van hebt!