Moderators: Essie73, Coby, balance, Firelight, Dyonne, NadjaNadja, Neonlight, Sica, C_arola
gohya schreef:othelloster schreef:Ja, dat eten ze al 3 jaar lang,
dat eten ze wel heel weinig,
de weide is 5 hectare voor 7 paarden ze hebben meer dan genoeg ruimte om te lopen!
Mijn paarden eten ook eikels,ik wist ook helemaal niet dat paarden dat lekker vinden.
In de mest zie je allemaal kleine stukjes eikels.

Ik ben waarschijnlijk minimaal 2x zo oud als de TS.
Bellatrix schreef:Giolli vroeg ook of ze de tandarts al gebeld had en daar heb je dus blijkbaar ook overheen gelezen.
En een klein kind ben ik niet hoor.Ik ben waarschijnlijk minimaal 2x zo oud als de TS.
En zoals iemand al zei, iedereen leest wel eens ergens overheen, hoef je mij niet gelijk uit te schelden, nergens voor nodig.
Espritfan schreef:Bellatrix schreef:Giolli vroeg ook of ze de tandarts al gebeld had en daar heb je dus blijkbaar ook overheen gelezen.
En een klein kind ben ik niet hoor.Ik ben waarschijnlijk minimaal 2x zo oud als de TS.
En zoals iemand al zei, iedereen leest wel eens ergens overheen, hoef je mij niet gelijk uit te schelden, nergens voor nodig.
kleine kinderen zijn leuk, geen scheldwoord en anders voel ik mij gediscrimineerd omdat ik een klein kind ben.