Moderators: Essie73, Coby, balance, Firelight, Dyonne, NadjaNadja, Neonlight, Sica, C_arola
othelloster schreef:We zijn toch nog steeds opzoek naar een anderen stalling,
omdat er is alleen maar een weide en een paar stallen, de weide is helemaal niet vlak, en een bak of iets anders is er niet,
we zijn vooral opzoek naar een stalling voor de jonge pony (hij is nu 2,5 jaar oud)
en willen hem over een jaar of anderhlf jaar gaan inrijden,
en een bak is daar wel fijn bij,
geerke schreef:we zullen zien...ze heeft belooft foto's te plaatsen.
Ik vind het juist goed dat kinderen beseffen hoe duur het allemaal; is en daarom wat bijverdienen.
Ik heb daar meer respect voor dan van die verwende kletskoppen met vijtig verschillende ''setje's''die vaak door pa en ma betaalt worden.
geerke schreef:we zullen zien...ze heeft belooft foto's te plaatsen.
Ik vind het juist goed dat kinderen beseffen hoe duur het allemaal; is en daarom wat bijverdienen.
Ik heb daar meer respect voor dan van die verwende kletskoppen met vijtig verschillende ''setje's''die vaak door pa en ma betaalt worden.
Soraya10 schreef:Dimple schreef:Als iedereen toch zou leven volgens de perfecte regels van Bokt.....................wat zou de wereld dan een mooie plaats zijn zeg...........
Niemand hoeft volgens die regels te leven , maar een ondervoed paard kou laten lijden????