Moderators: Essie73, Coby, balance, Firelight, Dyonne, NadjaNadja, Neonlight, Sica, C_arola
? Stappenplan pad schreef:1. Neem een voorbeeld dekje.
2. Knip je patroon uit patroonpapier.
...
11. Nu leg je de twee helften tegen elkaar aan en naai je de bovenkant aan elkaar vast.
12. Leg het dek open en naai precies in het midden over de naad nog een stevige katoenen band.
[/quote]
wil het ook meteen gaan proberen (hopelijk wil mama helpen...)
caaramel schreef:Stappenplan pad schreef:1. Neem een voorbeeld dekje.
2. Knip je patroon uit patroonpapier.
...
11. Nu leg je de twee helften tegen elkaar aan en naai je de bovenkant aan elkaar vast.
12. Leg het dek open en naai precies in het midden over de naad nog een stevige katoenen band.
Ik heb het stappenplan wat overzichtelijker (voor mijzelf, haha) gemaakt, klopt het zo een beetje? Of heb ik dingen verkeerd begrepen?
wil het ook meteen gaan proberen (hopelijk wil mama helpen...)[/quote]
Rhyddid schreef:Na het lezen van je topic ben ik ook erg enthousiast geworden.
Dit is mijn resultaat:
[ Afbeelding ]
Ben er eigenlijk best een beetje trots op!
Thanks voor het goede idee TS
Stoffen komen bij de Ikea vandaan trouwens...
en ook nog handgemaakt krijg zelf helemaal zin om het ook te doen. maar bij mij zal het wel mislukken
van onze naaimachine heb ik geen verstand
EvaTommie schreef:Rhyddid schreef:Na het lezen van je topic ben ik ook erg enthousiast geworden.
Dit is mijn resultaat:
[ Afbeelding ]
Ben er eigenlijk best een beetje trots op!
Thanks voor het goede idee TS
Stoffen komen bij de Ikea vandaan trouwens...
heeeeeeel erg leuk ik ben echt helemaal verlieft!!!! dit is veel leuker dande gewone denkjes van de winkelen ook nog handgemaakt krijg zelf helemaal zin om het ook te doen. maar bij mij zal het wel mislukken
van onze naaimachine heb ik geen verstand
Dit is ook de eerste keer dat ik de naaimachine gebruik! Mijn moeder heeft de naaimachine uitgelegd en nu doe ik het helemaal zelf! Is niet zo moeilijk hoor