SienenIvo schreef:Net is bedoel ik..
Bokt hangt denk ik een beetje vast met de overvolle reacties..
Oh okee. Ja precies, dat vind ik ook heel vreemd.
Moderators: Coby, balance, Dyonne, Sica, C_arola, Neonlight, Firelight
Frankaas schreef:Volgensmij wordt het hier een beetje off-topic
Maar TS, misschien moet je is rondkijken op youtube, hoe mensen hun paarden rijden. Toen ik nog niet op paardrijden zat vond ik het ook zeer zielig als iemand op een paard zat en een "schopje" gaf. Totdat ik zelf ging paardrijden
SienenIvo schreef:Frankaas schreef:Volgensmij wordt het hier een beetje off-topic
Maar TS, misschien moet je is rondkijken op youtube, hoe mensen hun paarden rijden. Toen ik nog niet op paardrijden zat vond ik het ook zeer zielig als iemand op een paard zat en een "schopje" gaf. Totdat ik zelf ging paardrijden
Een beetje off-topic?
Misschien kan je ook eens op Bokt Wiki kijken of in de penny staat vast ook wel iets!
Citaat:Heb je het topic gelezen?
Ze vind het zielig als ze een schopje moet geven dan gaat ze volgens mij niet in mijn ogen niet meteen een harde schop geven he?
tossielove schreef:@Monica42 Eerlijk gezegd vind ik dat je nogal veel onnuttige reacties geeft. Zoals "ja". Niet gek dat jij al zoveel berichten hebt in een korte tijd. Kan irritant zijn voor mensen hoor.. Niet perse voor mij nu, maar meerdere mensen in dit topic.
lschaap11 schreef:Citaat:Heb je het topic gelezen?
Ze vind het zielig als ze een schopje moet geven dan gaat ze volgens mij niet in mijn ogen niet meteen een harde schop geven he?
De eerste paar pagina's tot dat het onderwerp veranderde dat TS nog een ander account had die hier op reageerde ( believe ) en dat er steeds nieuwe mensen waren die opeens TS zouden zijn.
Ik snap je tweede zin niet helemaal, maar de eerste (paar) pagina's staan vol van dat het niet zielig is dus dat ze gewoon haar kuit aan moet drukken om haar pony in draf te krijgen