Gelukkig weet je zelf de juiste informatie er goed uit te filteren
Moderators: Neonlight, C_arola, Firelight, Sica, Dyonne, NadjaNadja, balance, Essie73
Patty14 schreef:Lastige situatie. Heb een tijdje terug een beetje het zelfde mee gemaakt. Mensen waar mijn pony stond vonden ineens dat het hun pony was, alleen ik had het paspoort nog wel. Maar ze hadden ons verboden om het erf op te komen. Politie kon ook weinig doen en een rechtzaak werd gewoon te duur. Ze hebben ons wel aangeraden om een aangetekende brief te versturen maar daar reageerde ze niet op. Misschien kan een wijkagent is met ze gaan praten.
Balen dat je niks op papier hebt staan, daarmee sta je niet echt sterk. Maar zijn de DA kosten ook contant betaald??
Ik heb geluk gehad dat die mensen uiteindelijk hebben opgegeven en ik mijn pony weer op kon halen. Hopelijk gebeurt dit bij jou ook! Weet hoe vervelend het is....

sharontucker schreef:Jongens... Hoe toenvallig het ook is. Me vriendin heeft net samen met mij een politie staande gehouden
Alles uitgelegd,weet je wat hij zei? Als jij hem nou even beld dat jij je pony terug wild,en hij bedrijgd je weer dan komen.wij in actie.
Maar... Nu net gevraagd wanneer de toezichthouder naar die kamper ging,hij beelde mij en zei dat ik.hem niet mocht gaan bellen omdat hij net rustig was.
De politie ligt ook de dierenbescherming in.
Sorry voor spellingsfouten zit op mobiel.

Die staat immers ook nog op mijn naam, zowel paspoort als chip. Ja nee, ga hem echt morgen ophalen.
Laat dan ook niemand weten waar ze staat is dan gelijk mijn tip
Tinkerloos schreef:sharontucker schreef:Is dat niet zo met alle mensen?Kampers zijn heel aardig,totdat je er ruzie mee hebt
Je beste vriendin bijv. is toch ook heel aardig,totdat je er ruzie mee hebt?
Ik ben zelf een 'kamper' en met mij valt best te praten,ook als ik ruzie heb.
ik heb kennissen op t kamp en we hebben nog nooit problemen gehad, vind altijd dat het "kamp" op de verkeerde manier word neergezet en alles over 1 kam gescheerd word terwijl het bijna altijd hele lieve mensen zijn die elkaar goed helpen en er voor elkaar zijn.
heel aardig allemaal.