Dit ben ik op een zeer smalle IJsco van 1.33

http://i49.tinypic.com/1gk38g.jpg
vind dit mooi passen, maar iemand van die lengte op een shetlander? nee, sorry, dat vind ik onder dierenmishandeling vallen
Moderators: Coby, balance, Dyonne, Sica, C_arola, Neonlight, Firelight
maritmistppc schreef:DIEREN MISHANDELING?
Dus ik kan met mijn 1.64 niet ff op een shet van 1.10/1.15 zitten?
Pppffffff
maritmistppc schreef:Hahaha ik wil het aller beste voor een pony maar een shetlander is vergelujkbaar met een haflinger/fjord.
Dus ga zelf niet zielig doen, mijn famillie zit al jaren en jaren in de shetlanders(fokken) Dus wie weet nou beter? Een shet onder de 1 m kan 200k trekken en 50 dragen, een shet boven de 1 m kan 350k trekken en 100 dragenzo en niet anders!
maritmistppc schreef:Ik heb het nu niet over mijn famillie, die weten niet af van rijden op een shet.
Ik heb samen met 3 vriendinnen met mij 20 paarden/intructie lessen gevlogt.
1 Jaar totaal.
Voor al over shetlanders en kleine rassen.
Shetlanders moet je niet zo onderschijden.
Op de grootste maar van een shet kan wel 80 kilo![]()
Onder de 110 cm, kunnen maximaal 40 kilo hebben echt niet meer.
Als je het over TREKKEN gaat hebben kunnen ze wel veel meer hebben.
Wij hebben een uitgebrijde spreekbeurt gehouden van 2 uur.
En hebben daar een 10 voor gekregen.
We hadden zoveel informatie dat het zolang moest duren.
Maar we hebben en ook 1 jaar op voor bereid, niks met papier allemaal uit het hoofd.
Dat is makkelijk als je met 4 personen bent, ik en 3 vriendinnen!
Als je weet wat shetlanders zijn weet je dit wel
Enne maya, je hebt al es op Lowina gezeten
antje_vip schreef:maritmistppc schreef:Hahaha ik wil het aller beste voor een pony maar een shetlander is vergelujkbaar met een haflinger/fjord.
Dus ga zelf niet zielig doen, mijn famillie zit al jaren en jaren in de shetlanders(fokken) Dus wie weet nou beter? Een shet onder de 1 m kan 200k trekken en 50 dragen, een shet boven de 1 m kan 350k trekken en 100 dragenzo en niet anders!
Hier heb je het anders wel over je familie.
Een shetlander groter dan 1.10 meter heb ik ook nog nooit gezien.
maritmistppc schreef:Jezus wat zijn jullie dom zeg!
xXMayaXx schreef:maritmistppc schreef:Jezus wat zijn jullie dom zeg!
Ohja, dat is waar ook, dankje dat je me eraan herinnert! Ik ben dom en ik weet helemaal niks.
Ga je me nu ook vertellen dat ik nog op Talana pas? http://oi45.tinypic.com/r9e8om.jpg
Even serieus: Ja, ik weet dat dit dus ècht niet kan, en ik ben veel te groot en te zwaar voor hem, ben er na de foto dan ook meteen weer afgestapt.
edit: Op de foto niet goed te zien, maar als ik mijn benen helemaal lang maak, kom ik nog 3cm biven de grond, en als ik naast hem ga zitten, kom ik met mijn hoofd tot zijn schoft. Kan dus ècht niet meer.
En Marit, als iets op internet staat, hoeft dit niet perse de waarheid te zijn. Ook is er maar eén reactie, voor een betrouwbaardere uitkomst van een stelling, om het zo maar even te noemen, heb je meerdere reacties nodig.
maritmistppc schreef:Ik heb het nu niet over mijn famillie, die weten niet af van rijden op een shet.
Ik heb samen met 3 vriendinnen met mij 20 paarden/intructie lessen gevlogt.
1 Jaar totaal.
Voor al over shetlanders en kleine rassen.
Shetlanders moet je niet zo onderschijden.
Op de grootste maar van een shet kan wel 80 kilo![]()
Onder de 110 cm, kunnen maximaal 40 kilo hebben echt niet meer.
Als je het over TREKKEN gaat hebben kunnen ze wel veel meer hebben.
Wij hebben een uitgebrijde spreekbeurt gehouden van 2 uur.
En hebben daar een 10 voor gekregen.
We hadden zoveel informatie dat het zolang moest duren.
Maar we hebben en ook 1 jaar op voor bereid, niks met papier allemaal uit het hoofd.
Dat is makkelijk als je met 4 personen bent, ik en 3 vriendinnen!
Als je weet wat shetlanders zijn weet je dit wel
Enne maya, je hebt al es op Lowina gezeten
vosje456 schreef:Welke pagina staat dat berichtje van Jezus wat zijn jullie dom zeg?
maritmistppc schreef:Ik zeg ook niet uitgeberied rijden! Ff er op zitten! Jezus wat zijn jullie dom zeg!
Een shet kan 30 % van zn gewicht DRAGEN dus een shet van 250 kilo kan 75 kilo dragen, om een keer een halfuurtje op te stappen/drafen is niet erg, om uitgebrijd te rijden moet je 20 % van het gewicht rekenen.
xXMayaXx schreef:vosje456 schreef:Welke pagina staat dat berichtje van Jezus wat zijn jullie dom zeg?
Op deze pagina, er stonden alleen nog wat dingen omheen:
maritmistppc schreef:Ik zeg ook niet uitgeberied rijden! Ff er op zitten! Jezus wat zijn jullie dom zeg!
Een shet kan 30 % van zn gewicht DRAGEN dus een shet van 250 kilo kan 75 kilo dragen, om een keer een halfuurtje op te stappen/drafen is niet erg, om uitgebrijd te rijden moet je 20 % van het gewicht rekenen.