Dat hoofd ook dat 'ie erbij trok, echt zo van; 'ik schrik echt niet van jou hoor tfoe'

Moderators: C_arola, Essie73, Coby, balance, Firelight, Dyonne, Neonlight, Sica, NadjaNadja
NumeroUno schreef:wat ik dagelijks mee maak is:
- paardrijden is tog voor meisjes? (vaak kleine kinderen dus dan ga ik er nooit echt op in dan zeg ik altijd ''nee paardrijden is voor iedereen)
- HOMO!!(vaak door kinderen tussen de 14 en 20)
- of ooh wat leuk een jongen op een paard dat zie je niet vaak.(meestal door ouderen)
hierdoor vind ik buitenrijden een stuk minder leuk![]()
ik snap niet waarom mensen dat soort dingen zeggenhoud het lekker voor je
nnicolex schreef:Ik heb laatst toch wat leuks meegemaakt;
Ik reed met mijn verzorgpony terug naar huis en er kwamen van de jochies aan op de fiets, petje op, bont kraagje, grote mond je weet het wel.
Nu is mijn verzorgpony echt een van de nuchterste paarden op de wereld en dat bezorgt nog wel eens voor wat hilarische momenten, zo ook toen.
Ik stap rustig op het fietspad en die jochies komen aanfietsen, vrij dicht langs me.
1 van die jongens denkt leuk te zijn en begint keihard te schreeuwen (in de hoop dat pony schrikt), waarop ponylief ze hoofd omdraait naar de jongen en keihard briest. De jongen schrikt ervan en valt van ze fiets......
Z'n vrienden kwamen niet meer bij van het lachen en ik kreeg heel wat scheldwoorden naar me hoofd geslingerd van de desbetreffende jongen.![]()
Ik heb werkelijk nog nooit zó hard gelachen, verdiende loon!
![]()
![]()
NumeroUno schreef:wat ik dagelijks mee maak is:
- paardrijden is tog voor meisjes? (vaak kleine kinderen dus dan ga ik er nooit echt op in dan zeg ik altijd ''nee paardrijden is voor iedereen)
- HOMO!!(vaak door kinderen tussen de 14 en 20)
- of ooh wat leuk een jongen op een paard dat zie je niet vaak.(meestal door ouderen)
hierdoor vind ik buitenrijden een stuk minder leuk![]()
ik snap niet waarom mensen dat soort dingen zeggenhoud het lekker voor je
Zipsy schreef:Echt wel grappig.
Vorige week ging ik aan de hand wandelen met mijn 3 jarige friese merrie, staat er een man te kijken en zegt:" amai, dat is al zeker een hele oude fjord omdat je er niet mee rijdt?" *diepe zucht*
xxrossiexx schreef:Voor het eerst met mijn verzorgpaard en nieuwe brug over, die een lekker klank heeft.
Als eerste wil hij er niet over, gaat hij er over draait hij zich aan de andere kant om en wil weer terug rennen.
Stonden mensen te klappen dat hij de brug over ging, toen ook opmerkingen gehad van, zeker een jong paard in training en dat heb je goed aan gepakt, en dat soort dingen! Gewoon leuke dingen die gezegd worden!
IloveNikitaa schreef:Hahaha er is hier ook wel eens een gehandicapte man die ons dan op zn driewieler achternafietst, meestal rijden we snel ergens heen waar hij niet verder kan... Creep