Reacties bij het buitenrijden!

Moderators: C_arola, Essie73, Coby, balance, Firelight, Dyonne, Neonlight, Sica, NadjaNadja

Toevoegen aan eigen berichten

nnicolex

Link naar dit bericht Geplaatst: 19-03-12 22:29

Jaa het is echt een heerlijke pony, dit zijn gewoon ZIJN acties, perfect getimed haha!
Dat hoofd ook dat 'ie erbij trok, echt zo van; 'ik schrik echt niet van jou hoor tfoe' :D

nnicolex

Link naar dit bericht Geplaatst: 19-03-12 22:31

mooney1 schreef:
hahahaha geweldig ,daar ging z`n ego }>

jaa ik denk dat hij hier nog wel vaak aan herrinerd wordt. *\o/*

miccamaaike

Re: Reacties bij het buitenrijden!

Link naar dit bericht Geplaatst: 19-03-12 22:33

Mooi al deze reacties!

Ik kwam een poosje terug iemand tegen, die zat langs t kanaal een boek te lezen, en ze vond het zo leuk dat ik langs kwam rijden, want dat gaf een 'middeleeuws gevoel'
Toen moest ik toch wel een beetje lachen toen ik weer verder reed!

Baily12

Link naar dit bericht Geplaatst: 19-03-12 22:36

NumeroUno schreef:
wat ik dagelijks mee maak is:

- paardrijden is tog voor meisjes? (vaak kleine kinderen dus dan ga ik er nooit echt op in dan zeg ik altijd ''nee paardrijden is voor iedereen)

- HOMO!!(vaak door kinderen tussen de 14 en 20)

- of ooh wat leuk een jongen op een paard dat zie je niet vaak.(meestal door ouderen)

hierdoor vind ik buitenrijden een stuk minder leuk ;(

ik snap niet waarom mensen dat soort dingen zeggen :? houd het lekker voor je

Als ik een jongen van 16 op een paardvoorbij zie rijden, sjees ik naar mijn paarden ga ik mee :D haha

Eileen_

Link naar dit bericht Geplaatst: 19-03-12 22:37

nnicolex schreef:
Ik heb laatst toch wat leuks meegemaakt;

Ik reed met mijn verzorgpony terug naar huis en er kwamen van de jochies aan op de fiets, petje op, bont kraagje, grote mond je weet het wel.
Nu is mijn verzorgpony echt een van de nuchterste paarden op de wereld en dat bezorgt nog wel eens voor wat hilarische momenten, zo ook toen.
Ik stap rustig op het fietspad en die jochies komen aanfietsen, vrij dicht langs me.
1 van die jongens denkt leuk te zijn en begint keihard te schreeuwen (in de hoop dat pony schrikt), waarop ponylief ze hoofd omdraait naar de jongen en keihard briest. De jongen schrikt ervan en valt van ze fiets......
Z'n vrienden kwamen niet meer bij van het lachen en ik kreeg heel wat scheldwoorden naar me hoofd geslingerd van de desbetreffende jongen. :j

Ik heb werkelijk nog nooit zó hard gelachen, verdiende loon!
_/-\o_ _/-\o_ _/-\o_

haha :')

heb ook altijd veel reacties..
'als die paarden nu kakken bel ik de politie !' . paar meter later; je raadt het al.. (was trouwens gewoon in de berm). geen politie gebeld trouwens :D
en
ook vaak reacties van vieze stinkbeesten. heb ook een x een reactie gehad of ik wel poepzakjes mee had ( :') ).
Ook leuke reacties natuurlijk.
en iedereen wil altijd aaien. soms wel irritant .. Of heb ook wel eens gehad; 'Ik wil er op zitten ! ik wil op die, en dan moet jij (vriendin van haar) op die'.
ik dacht echt euuhh nee :')

Zipsy

Link naar dit bericht Geplaatst: 19-03-12 22:38

Echt wel grappig.

Vorige week ging ik aan de hand wandelen met mijn 3 jarige friese merrie, staat er een man te kijken en zegt:" amai, dat is al zeker een hele oude fjord omdat je er niet mee rijdt?" *diepe zucht* :o

Eileen_

Link naar dit bericht Geplaatst: 19-03-12 22:39

NumeroUno schreef:
wat ik dagelijks mee maak is:

- paardrijden is tog voor meisjes? (vaak kleine kinderen dus dan ga ik er nooit echt op in dan zeg ik altijd ''nee paardrijden is voor iedereen)

- HOMO!!(vaak door kinderen tussen de 14 en 20)

- of ooh wat leuk een jongen op een paard dat zie je niet vaak.(meestal door ouderen)

hierdoor vind ik buitenrijden een stuk minder leuk ;(

ik snap niet waarom mensen dat soort dingen zeggen :? houd het lekker voor je

zo kinderachtig altijd hea ...

Evelijn

Link naar dit bericht Geplaatst: 19-03-12 22:40

Ik kwam laatst iemand tegen die wel even op mijn paard wilde rijden. Hij kon echt rijden en ook al heel goed galopperen. (Ja, ja... het was zo'n jongetje van 18 ofzo, aan het werk om glasvezel huis aan huis te slijten, zo'n verkoper) en toen ik daarom hartelijk moest lachen en het vriendelijk had afgeslagen. Daarna begon hij nog te roepen dat het zielig was dat ik zonder ijzers over de weg reed, dat was mishandeling en deed pijn. (Ja ja... ik heb maar geroepen dat het goed was voor de pezen ;) )

@NumeroUno... dat is wel erg vervelend.. snap wel dat het dan minder leuk wordt.. wat een energie mensen in rare dingen kunnen steken.

carmenen

Link naar dit bericht Geplaatst: 19-03-12 22:42

m'n verzorgpony bokte een keer, toen hoorde ik een vrouw tegen haar man zeggen; moet je kijken wat leuk! :')

Sjolvir

Link naar dit bericht Geplaatst: 19-03-12 22:46

Zipsy schreef:
Echt wel grappig.

Vorige week ging ik aan de hand wandelen met mijn 3 jarige friese merrie, staat er een man te kijken en zegt:" amai, dat is al zeker een hele oude fjord omdat je er niet mee rijdt?" *diepe zucht* :o

_O- _O- _O-

De hufterige

Van hele scheld kannonades over mijn Scheit bok.... tot Schillen hit aan toe.
Tot toeterende mafketels net achter je.. (die ook nog eens gasgeven en opdrukken als je pech hebt)
Uit VW busjes net naast je ineens idioot schreeuwende malloten. (arme paard zijn panty zakte bijna af van schrik!)

En de leuke/lieve/schattige/verbaasde/semi positieve

Tot, ahh, wat leuk een prezwalski (oke, geef toe, fjord lijkt erop!)
En mag ik hem aaien (ja, is goed..... als je maar uitkijkt voor je tenen...)
Zal ik de molen voor je stil zetten? (heel lief van de molenaar, maar hij moet toch echt gewoon langs draaiende molen,
wat hij ook doet, zij het aarzelend)
Bravo!!!!!! (toen ik de mest van het fiestpas af aan het peuteren was)
De vriendelijk zwaaiende en wachtende vrachtwagen chauffeur.
De vrolijk lachende en voor me stilstaande giertank.

Mijn dank aan alle vrolijke, geduldige, blije mensen, die er gelukkig ook nog zijn.

litilaura

Link naar dit bericht Geplaatst: 19-03-12 22:51

vandaag ging ik buitenrijden zitten er een paar oudere mannen op een bankje te praaten
zeggen ze op zn limburgs sjoeen peerdje ennen oach un sjoeen meedje zit doa op (in normaal ned. mooi paardje en ook een mooi meisje zit daar op (ik woon wel in limburg maar versta het niet zo goed := ) ben ik een stuk verder komen we lang een dierpark begint ze zich vreselijk aan te stellen (derde keer naar buiten) komt een van die mannen van het bankje langs op zijn scootmobiel zegt weer op zn limburgs daar zit vast iets van volbloed in en of die niet te koop was (zit idd iets van arabier in maar alle paarden mensen die ik ken zouden het niet zeggen) en ze is echt niet te koop hoor die man hield vast van roze zei ik net iets te hard(ik was in roze set met roze speldjes :o in haar barbie manen ) roept die man nee ik hou net iets meer van babyblauw _O-

_Cher

Link naar dit bericht Geplaatst: 19-03-12 22:56

Nou meestal gaat het zo (ouders met kinderen aan het fietsen of wandelen): ooooh mama kijk een paard!! een paard!! een paard!! Meestal blijven ze ook nog staan kijken, net alsof ze nog nooit een paard hebben gezien. :')

rebecca1997

Link naar dit bericht Geplaatst: 19-03-12 23:10

Oh ja dit vond ik ook een leuke, was een keer met een vriendin aan het buiten rijden, zei een oudere man boos tegen ons, zo zijn jullie aan het spijbelen meiden. Nee meneer we hebben al ons diploma op zak!

WPFER

Link naar dit bericht Geplaatst: 19-03-12 23:46

krijg vaak de vraag of ik een oud paard heb :P als ik dan antw met nee ze is 7 kijken ze verbaast,en zeggen zooo die word jong grijs hahaha (bruin-schimmel )

xxrossiexx

Link naar dit bericht Geplaatst: 20-03-12 01:58

Voor het eerst met mijn verzorgpaard en nieuwe brug over, die een lekker klank heeft.
Als eerste wil hij er niet over, gaat hij er over draait hij zich aan de andere kant om en wil weer terug rennen.
Stonden mensen te klappen dat hij de brug over ging, toen ook opmerkingen gehad van, zeker een jong paard in training en dat heb je goed aan gepakt, en dat soort dingen! Gewoon leuke dingen die gezegd worden!

Caily

Link naar dit bericht Geplaatst: 20-03-12 02:35

Wat een leuke reactie's staan hiertussen. De leukste reactie die ik heb gehad was van een klein jongetje die toen ik op mijn Tinker voorbij reed tegen zijn vader zei dat hij ook zo'n mooi en langharig paard wou. En toen heel vertwijfeld erachteraan of het niet toch een koe was :Y)

Kaatastrof

Link naar dit bericht Geplaatst: 20-03-12 06:47

Ik was eens op buitenrit, waren er voor me een hele troep kindertjes. Ik met men shetter op wandeling.. Zie je die kindertjes omkijken en wijzen. Ik vond het zo schattig, dat ik ze in een drafje heb ingehaalt en gevraagd heb of ze effe wouden ponyrijden. Tuurlijk wouden ze dat! Mocht ik met 20 kinderen op en af gaan :') En de ene dan echt zo 'IK WIL NU!' 'NEE IK IK!'.. :+

Of ook eentje van héél lang geleden, mijn shet was niet bepaald uhhm mager :o En er passeerde een paar mensen. 'KIJK' zegt die vrouw tegen haar kind 'Die pony is zwanger' Ik lag in een deuk, mijn pony is een ruin _O-

amyyy55

Link naar dit bericht Geplaatst: 20-03-12 07:54

Bij roos (shet op profiel) als ik daarmee buiten loop komen er altijd dezelfde reacties,
"Da's een grote shet " "Is dat een ijslander?" :') Of "Hoor je er niet op?"
"Leuk beest zeg!" of natuurlijk negatieve dingen zoals"Ga met dat stinkbeest van het grasveld af"
:')

mooney1

Link naar dit bericht Geplaatst: 20-03-12 08:02

xxrossiexx schreef:
Voor het eerst met mijn verzorgpaard en nieuwe brug over, die een lekker klank heeft.
Als eerste wil hij er niet over, gaat hij er over draait hij zich aan de andere kant om en wil weer terug rennen.
Stonden mensen te klappen dat hij de brug over ging, toen ook opmerkingen gehad van, zeker een jong paard in training en dat heb je goed aan gepakt, en dat soort dingen! Gewoon leuke dingen die gezegd worden!

Gefeliciteerd met je verjaardag!! :D

Iljavdm

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 20-03-12 16:35

rebecca1997 schreef:
Oh ja dit vond ik ook een leuke, was een keer met een vriendin aan het buiten rijden, zei een oudere man boos tegen ons, zo zijn jullie aan het spijbelen meiden. Nee meneer we hebben al ons diploma op zak!

Nu al? :oo

Amiigo

Link naar dit bericht Geplaatst: 20-03-12 16:37

Ik krijg ALTIJD de vraag of het nog een jonge pony is :+ (overal bang van zijn, wegrennen etc.)
Nee, hij is al 12 :=

MyHorseGirl

Link naar dit bericht Geplaatst: 20-03-12 16:48

Meestal krijg ik leuke reacties als ik buiten aan het rijden ben! Zoiets als: 'Wat een mooie pony!' of 'Wat ziet dat er leuk uit!'

Natuurlijk krijg je ook wel is reacties die wat minder zijn.. 'Leuk zo'n paard dat alles onderscheit.' Bedankt meneer... -O- of 'Jij mag hier helemaal niet rijden!' 'Meneer, dit is toch echt het ruiterpad... u bent degene die hier niet mag lopen...' 8)7 of als je rustig een galopje doet over het ruiterpad doet en je ineens mountainbikers tegenkomt die zeggen: 'HEE, ga is aan de kant!!!!!'

Maar de mafste is toch wel: 'Lekker zo he, samen door het bos rijden... <<) ' Toen ben ik maar heeeeeeeeel snel doorgereden..

Laily_Cappa

Link naar dit bericht Geplaatst: 20-03-12 16:50

MyHorseGirl schreef:
Maar de mafste is toch wel: 'Lekker zo he, samen door het bos rijden... <<) ' Toen ben ik maar heeeeeeeeel snel doorgereden..

haha _/-\o_ dat zou ook mijn reactie zijn geweest :j

Iljavdm

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 20-03-12 16:51

Hahaha er is hier ook wel eens een gehandicapte man die ons dan op zn driewieler achternafietst, meestal rijden we snel ergens heen waar hij niet verder kan... Creep :')

MyHorseGirl

Link naar dit bericht Geplaatst: 20-03-12 16:53

IloveNikitaa schreef:
Hahaha er is hier ook wel eens een gehandicapte man die ons dan op zn driewieler achternafietst, meestal rijden we snel ergens heen waar hij niet verder kan... Creep :')

oooh die hebben wij ook hier fietsen.. dat is onze dorpsgek.. hij nodigt je graag uit voor een biertje bij hem in de slaapkamer.. :r -O-