Dat hoofd ook dat 'ie erbij trok, echt zo van; 'ik schrik echt niet van jou hoor tfoe'
Moderators: Essie73, Coby, balance, Firelight, Dyonne, NadjaNadja, Neonlight, Sica, C_arola
NumeroUno schreef:wat ik dagelijks mee maak is:
- paardrijden is tog voor meisjes? (vaak kleine kinderen dus dan ga ik er nooit echt op in dan zeg ik altijd ''nee paardrijden is voor iedereen)
- HOMO!!(vaak door kinderen tussen de 14 en 20)
- of ooh wat leuk een jongen op een paard dat zie je niet vaak.(meestal door ouderen)
hierdoor vind ik buitenrijden een stuk minder leuk![]()
ik snap niet waarom mensen dat soort dingen zeggenhoud het lekker voor je
haha nnicolex schreef:Ik heb laatst toch wat leuks meegemaakt;
Ik reed met mijn verzorgpony terug naar huis en er kwamen van de jochies aan op de fiets, petje op, bont kraagje, grote mond je weet het wel.
Nu is mijn verzorgpony echt een van de nuchterste paarden op de wereld en dat bezorgt nog wel eens voor wat hilarische momenten, zo ook toen.
Ik stap rustig op het fietspad en die jochies komen aanfietsen, vrij dicht langs me.
1 van die jongens denkt leuk te zijn en begint keihard te schreeuwen (in de hoop dat pony schrikt), waarop ponylief ze hoofd omdraait naar de jongen en keihard briest. De jongen schrikt ervan en valt van ze fiets......
Z'n vrienden kwamen niet meer bij van het lachen en ik kreeg heel wat scheldwoorden naar me hoofd geslingerd van de desbetreffende jongen.![]()
Ik heb werkelijk nog nooit zó hard gelachen, verdiende loon!
![]()
![]()

).
NumeroUno schreef:wat ik dagelijks mee maak is:
- paardrijden is tog voor meisjes? (vaak kleine kinderen dus dan ga ik er nooit echt op in dan zeg ik altijd ''nee paardrijden is voor iedereen)
- HOMO!!(vaak door kinderen tussen de 14 en 20)
- of ooh wat leuk een jongen op een paard dat zie je niet vaak.(meestal door ouderen)
hierdoor vind ik buitenrijden een stuk minder leuk![]()
ik snap niet waarom mensen dat soort dingen zeggenhoud het lekker voor je
)Zipsy schreef:Echt wel grappig.
Vorige week ging ik aan de hand wandelen met mijn 3 jarige friese merrie, staat er een man te kijken en zegt:" amai, dat is al zeker een hele oude fjord omdat je er niet mee rijdt?" *diepe zucht*
) ben ik een stuk verder komen we lang een dierpark begint ze zich vreselijk aan te stellen (derde keer naar buiten) komt een van die mannen van het bankje langs op zijn scootmobiel zegt weer op zn limburgs daar zit vast iets van volbloed in en of die niet te koop was (zit idd iets van arabier in maar alle paarden mensen die ik ken zouden het niet zeggen) en ze is echt niet te koop hoor die man hield vast van roze zei ik net iets te hard(ik was in roze set met roze speldjes
in haar barbie manen ) roept die man nee ik hou net iets meer van babyblauw
als ik dan antw met nee ze is 7 kijken ze verbaast,en zeggen zooo die word jong grijs hahaha (bruin-schimmel )
En de ene dan echt zo 'IK WIL NU!' 'NEE IK IK!'.. 
En er passeerde een paar mensen. 'KIJK' zegt die vrouw tegen haar kind 'Die pony is zwanger' Ik lag in een deuk, mijn pony is een ruin
xxrossiexx schreef:Voor het eerst met mijn verzorgpaard en nieuwe brug over, die een lekker klank heeft.
Als eerste wil hij er niet over, gaat hij er over draait hij zich aan de andere kant om en wil weer terug rennen.
Stonden mensen te klappen dat hij de brug over ging, toen ook opmerkingen gehad van, zeker een jong paard in training en dat heb je goed aan gepakt, en dat soort dingen! Gewoon leuke dingen die gezegd worden!
of 'Jij mag hier helemaal niet rijden!' 'Meneer, dit is toch echt het ruiterpad... u bent degene die hier niet mag lopen...'
of als je rustig een galopje doet over het ruiterpad doet en je ineens mountainbikers tegenkomt die zeggen: 'HEE, ga is aan de kant!!!!!'
' Toen ben ik maar heeeeeeeeel snel doorgereden..
IloveNikitaa schreef:Hahaha er is hier ook wel eens een gehandicapte man die ons dan op zn driewieler achternafietst, meestal rijden we snel ergens heen waar hij niet verder kan... Creep