Citaat:
Ik zag ook ergens in een van je volgende posts staan dat je niet op ELK moment van de buitenrit op kan letten op een veilige situatie?
Lieve kind, ga dan ALSJEBLIEFT alleen nog maar bakwerk doen, want hoe gezellig een buitenrit ook kan zijn, ik kijk altijd om me heen of er geen (eventuele) onveilige situaties (kunnen) ontstaan..
JUIST op de weg moet je overal op bedacht zijn.. Wandelaars, fietsers, kleine kinderen die op je paard afgestormd komen om "paardje te aaien" tuuterende scooters, auto's die rakelings passeren, vrachtauto's met rammelende lading.. Van alles en nog wat.. En dan maakt het niet uit of die weg een meter breed is of 10 meter breed is, je moet er op bedacht zijn..
En rij je in het veld of in het bos: Hou rekening met loslopende honden, fietsers, wandelaars, koeien (die meerennen in de wei) tractoren enz enz enz.. Je moet je ogen overal hebben en situaties in kunnen schatten..
Buiten dat vind ik je erg onbeschoft tegenover de fietser en het is wel degelijk jouw schuld.. Je past je verhaal steeds zodanig aan dat het in jouw straatje past.. Behoorlijk asociaal..
ja tuurlijk schat ik in dat als er een mega vrachtwagen of wat jij dan ook opnoemt goed uitkijken of desnoods van mijn paard af te stappen
maar ik bedoelde dat als je gewoon aan het rijden ben je niet denkt o over 20 meter daar zou wel eens een ongeluk gebeuren, als je me begrijpt
derest ben ik het helemaal met je eens maar:
en je past je verhaal steeds zo aan?
ik vertel gewoon de details die mensen niet weten waardoor ze andere dingen gaan denken en of zeggen
en dat van dat mijn paard schrok en toen de wielrenner tegen ons opklapte is toch zeker echt gebeurt en er waren genoeg getuigen bij die het kunnen na vertellen, ik heb het alleen perongeluk verkeerd opgeschreven
foutje kan gebeuren en heb gezegd dat het me spijt
dat ik wil dat mensen niet zeggen dat het mijn schuld is , natuurlijk wil ik dat want dat was het ook niet
die wielrenner weet dat ook donders goed dat die fout zat anders had die er wel wat van gezegd of mijn gegevens gevraagd voor schade vergoeding