even kijken , op de smalle pony, ik zou er nu niet te intensief op rijden ivm je gewicht maar : helemaal TOPPIE dat je aan het afvallen bent en al 9 kilo kwijt bent echt super en indd door langzaam afvallen komt het gewicht er niet meer bij goed zo als die andere kilo's er ook af zijn lekker meer gaan rijden, op de haflinger ik kwam je foto ook tegen op het andere topic indd, ik vind je toch aan de zware kant voor de pony, een haflinger is sterk maar er zit een grens aan, ik zou sowiezo proberen on dit gewicht vast te houden want nu gaat het nog net aan
Nou ik woog 50 kilo. En toen zat ik aan de gewone pil en toen dacht ik ik ga aan de prikpil maar binnen een maand was ik 20 kilo zwaarder was even schrikken. En nu ga ik weer terug naar de gewone pil met de hoop dat ik af val want ik sport genoeg fiets elke dag meer als een uur enz dus moet hopelijk weer goed komen
Op de haflinger past makkelijk, die daarboven naar mijn idee ook makkelijk, zelfs als je niet gaat afvallen hoor! Maar echt toppie dat je aan het afvallen bent
xStrawberry ben ik het mee eens, maar misschien bedoelde ze t niet zo en kwamen de woorden er niet te leuk uit.. ik neem aan dat je elkaar niet persoonlijk gaat aanvallen hier in t topic. Er wordt alleen gevraagd ben ik te zwaar of niet, niet van is het genoeg in zoveel tijd wat ik afgevallen ben
de laatste 2 passen goed hoor!!!! en haflingers zijn heel erg sterk dus dat komt wel goed. en chanel wat super die kilotjes eraf echt super tof ga zo door en het komt helemaal goed