wow, de fjord, cool!! ik ben in appelscha geweest, ging ik 's avonds nog even naar mn nicht die op de rommelmarkt had gestaan, zei ze dat daar ook een meisje stond die allemaal schleich verkocht. . ik vroeg hoeveel, zei ze een stuk of 40. helemaal mn neus voorbij gegaan!
Gisteren helaas geen tijd meer gehad voor de rommelmarkt hier. Maar wel ontdekt dat er in de buurt een nog grotere was vandaag. Dus daar vanmorgen naar toe gegaan. Maar helaas, geen schleich. Denk dat ik binnenkort maar eens naar een duitse rommelmarkt ga, schleich is daar toch iets bekender.
ik ben gisteren in duitsland geweest en kom me niet bedwingen haha ik heb de springruiterset gekocht dus MET paard is echt een mooie set, en een koppelhek
@ haithi gefeliciteerd mijn zusje is ook jarig vandaag kom er net vandaan.
Iedereen van harte met de rommelmarkt aankopen. Baal zelf egt heel erg dat ik de hele dag moest werken. Nu moet nog 1 jaar wacht om schleich te zoeken op de rommelmarkt
Ik wil hem minstes 1 weekje laten staan ponylies. Kreeg wel mailtje net van iemand hoeveel ik er voor wil hebbe, maar ze ziet tog ook het hoogste bod en kan ze tog ook bieden. Vind het wel leuk dat het nu een beetje begint te lopen. Zou alleen wille dat het een weekje ging regenen of zo dan had ik wat meer tijd om te repainten haha. Met mooie weer ga ik in me vrije uurtjes nie zo graag voor me lol op zolder zitten verven tis daar ook best warm.
haha ja dat is waar, je had inderdaad in je bericht toen staan dat je hem een week liet staan ja ben benieuwd ik wil hem wel heel graag maar stiekem hoop ik ook dat er hoger word geboden want 15 euro voor een paardje is echt mijn max daar kan ik bijv een ruiterset van kopen haha mijn vader is flink boos geworden toen die het bod zag dus oeps ...