Geldt natuurlijk NIET voor iedereen!! En ik doel hiermee ook niet op dit topic, heb dit trouwens niet eens helemaal doorgelezen.

Moderators: C_arola, Essie73, Coby, balance, Firelight, Dyonne, Neonlight, Sica, NadjaNadja
EskeGirl schreef:Een vaak geen pony maar poown
peacehorses schreef:en trouwens, ik las net ergens dat er iemand penny was omdat ze tegen haar paard praatte, maar dat doe ik eigenlijk ook altijd.. kan complete gesprekken met m'n paard voerenAls hij een bok geeft "ja joh, dacht ik ook".. als hij niet doorloopt "kom op".. als hij opeens iets ziet wat er de hele tijd al staat "ja goed gezien, dat stond er net ook al". Ik weet ook niet waarom ik dat doe, niet omdat ik denk dat het paard me begrijpt in elk geval, maarja, het zal wel grappig zijn om te horen als je aan de kant staat te kijken
peacehorses schreef:Whaha jemig arm paard dan, als zij er al op gereden heeft. xD
Ik had op school vroeger een meisje wat ook zo ontzettend penny was, kwam er iemand uit de buurt langs met haar ruin, gaat ze roepen "wauw mooie hengst mag ik er ook een keer op rijden!". Schaamde me werkelijk dood dat ik daarbij stond toen
en trouwens, ik las net ergens dat er iemand penny was omdat ze tegen haar paard praatte, maar dat doe ik eigenlijk ook altijd.. kan complete gesprekken met m'n paard voerenAls hij een bok geeft "ja joh, dacht ik ook".. als hij niet doorloopt "kom op".. als hij opeens iets ziet wat er de hele tijd al staat "ja goed gezien, dat stond er net ook al". Ik weet ook niet waarom ik dat doe, niet omdat ik denk dat het paard me begrijpt in elk geval, maarja, het zal wel grappig zijn om te horen als je aan de kant staat te kijken
FlorisSam schreef:Maar haar bijnaam is wel trut
Ik praat ook tegen mijn dieren.
heb ooit een koe "verzorgd" (in m'n penny tijd,ik helemaal in de stress "want hij ging dood" (het was een KOE dus geen hij maarja,het had horens dus was eens stier) ik vond 'm toen helemaal zielig omdat hij in een wei stond en onder de modder zat,ging ik haar borstelen met de borstels van de pony. Beestje vond het nog goed ook
peacehorses schreef:FlorisSam schreef:Maar haar bijnaam is wel trut
Ik praat ook tegen mijn dieren.
heb ooit een koe "verzorgd" (in m'n penny tijd,ik helemaal in de stress "want hij ging dood" (het was een KOE dus geen hij maarja,het had horens dus was eens stier) ik vond 'm toen helemaal zielig omdat hij in een wei stond en onder de modder zat,ging ik haar borstelen met de borstels van de pony. Beestje vond het nog goed ook
Moet zeggen dat bij ons in huis de enige die begroet word door mijn ouders ook de hond is hoorDus misschien ligt het daar ook wel aan
en ja, roze is gewoon hip, ik heb een roze camera xD Maar ik zou m'n paard niet in het roze steken moet ik zeggen.. tenzij dat echt leuk bij z'n vacht past.
eridinges schreef:Toen ik 10 was zat ik niet op bokt. Ik vind ook dat een kind van 10 niet op forums hoort te zitten.En als je een beetje humor in jezelf hebt kan je er toch wel om lachen?
Ik vind dit gewoon grappig, laat ons het grappig vinden.
Die topics gaan toch ook nergens over? En het is niet gek dat het niet serieus genomen wordt.
Edit: sommige reacties kunnen ook niet, maar als heel bokt dit serieus zou nemen is er denk ik iets mis in de samenleving
jameyskatje schreef:ik snap dat het grappig is, maar voor kinderen is dat niet grappig. voor een kind is het heel erg om door een groep uitgelachen te worden. ik zou het raar vinden als een kind van 10 niet penny is..
tegenwoordig zitten jonge kinderen al op internet en forums, ik vind dat er best wat subtieler mee omgegaan mag worden zoals ik dat topic wat ik als voorbeeld gaf. stel dat het nu echt een meisje is van een jaar of 11 die helemaal gefacineerd is door paarden en dan zo de grond in wordt geboord?
linnke schreef:Een meisje dat ik ken... nu zo'n jaar of 22 is haar penny tijd nog steeds niet voorbij...
Ze heeft altijd sterke verhalen wat echt absoluut niet kan.
Zo heeft ze een hengst ooit een 'handje geholpen'.
En wat penny meisjes betreft: ja ze mogen wat mij betreft best fantaseren en mij part nog opschrijven ook, maar doen alsof het waar is klopt gewoon niet en dat mogen ze ook best wel eens horen (inderdaad soms wel wat vriendelijker). En inderdaad bij een echte vraag gewoon netjes antwoorden.
Ik ben zelf ook penny meisje geweest en ik hield alles bij in een schriftje, maar ik heb nooit gedaan alsof het echt waar was. En ik kan nu ook lachen om mijn eigen naïviteit en fantasie.