nou veel plezier met je deken hij is wel wat vuil en zanderig maar goed.. dat mag de pret niet drukken hij is nergens kapot en nog prima voor een 2de ronde
Nou. Het is precies gelopen zoals ik al gedacht had. Olivier word altijd heel kwaad als hij te laat naar buiten gaat. Dus ik ben naar buiten gegaan, samen met papa die was net thuis. Dus de deken er op gemikt, Brokken in de emmer, Water gepakt. En natuurlijk voordat ik nog de wei uit was, kreeg ik nog een hoefijzer tegen mijn onder-rug aan als dank voor het te laat zijn! Geweldig mama. bedankt! Denk maar niet dat ik nog een keer naar je ga luisteren als je begint te l*llen over niet naar buiten mogen. Ik doe wel wat ik zelf wil. Als ik een keer niet goed ben, mag Olivier daar niet onder leiden En als jij vind van wel, prima.Maar dan zoek je het zelf maar uit, want ik ga gewoon doen wat ik moet doen! ZO en die mag ze mooi in d'r zak steken.
Ja behoorlijk pijnlijk. Helemaal opengehaald, en komt mijn moeder net bij me. Wat hoorde ik van papa? Dat je boos op mij bent? Ik zo alles uitgelecht, want já het was haar schuld! Wat doet ze? Kijkt ze me neidig aan, loopt ze weg en zecht nu gewoon al de hele tijd niets meer tegen me.
Ja hij past! Heb zelfs het idee dat hij een tikkie aan de grote kant is, bij het staart stuk! Maar veel veel veel beter als de oude! Als Olivier beetje gekalmeerd is, en ik vanavond wat beter ben. Dan ga ik een foto maken
En wat krijg je als je lieve bokkers + een deken samenvoegt? Juist! Een heel gelukkige Olivier Die nu de hele tijd rondrent in de wei, omdat hij eindelijk fatsoenlijk kan rennen !