Moderators: Essie73, Coby, balance, Firelight, Dyonne, NadjaNadja, Neonlight, Sica, C_arola
beantsje schreef:Ćevapčići is een soort runder- of half-om-halfgehakt in worstjes-vorm van ongeveer de grootte van een knakworst op z'n Balkan gekruid.
Errug lekker. Ze zijn trouwens kant-en-klaar in de diepvries bij de Aldi te krijgen, in een grote zak. Heerlijk op de grill, met wat ringetjes rode ui en met risotto gevulde paprika's erbij.

lillybee schreef:hypocriet.
de meeste paarden hebben een leuk leven gehad.
dat is niet te zeggen over de meeste varkens.
en wat dacht je van rosbief,
naar mijn dachtten is dat gewoon paard.
als je geen paardenvlees wilt eten, mag je ook geen lammetjes en kalfjes uitsluiten.
Saina schreef:magda_90 schreef:Lamsvlees is niet mijn ding, wat ik wel erg lekker vind zijn de chewapsisi
chewapsisi is ook lekker, helemaal als je het in Kroatië zelf eet?
Zou dat Kroaats ezel vlees zijn?
Moontje1991 schreef:magda_90 schreef:Lamsvlees is niet mijn ding, wat ik wel erg lekker vind zijn de chewapsisi
Ik heb het nog nooit gegeten maar het schijnt heel taai en droog te zijn.
Dus ik ga het denk ik niet proberen.
Mischien dat ik ooit nieuwsgierig wordt
Je moet er wel van houden 
beantsje schreef:Ćevapčići is een soort runder- of half-om-halfgehakt in worstjes-vorm van ongeveer de grootte van een knakworst op z'n Balkan gekruid.
Errug lekker. Ze zijn trouwens kant-en-klaar in de diepvries bij de Aldi te krijgen, in een grote zak. Heerlijk op de grill, met wat ringetjes rode ui en met risotto gevulde paprika's erbij.
lifaya schreef:wat ik me eigenlijk afvroeg, heb je ook hallal paardenvlees? want volgens mij heb je dat weer niet?
In elk geval wil ik binnekort eens paardenrookvlees gaan eten, heb het misschien vroeger al eens gegeten zonder dat ik het wist maar wil het nu bewust doen
Lynn_Nikita schreef:lifaya schreef:wat ik me eigenlijk afvroeg, heb je ook hallal paardenvlees? want volgens mij heb je dat weer niet?
In elk geval wil ik binnekort eens paardenrookvlees gaan eten, heb het misschien vroeger al eens gegeten zonder dat ik het wist maar wil het nu bewust doen
nee, want moslims eten geen paardenvlees
het eet gras en ander plantaardig voedsel. Een varken is een onrein dier omdat het uitwerpselen eet. Het kan volgens vele wetenschappers leiden tot allerlei lichamelijke kwalen en allergieën. Zelfs in de westerse medische sector komen er steeds meer aanwijzingen dat varkensvlees een negatieve invloed op de gezondheid kan hebben.
wij noemen ze zelf edel, maar eten ze wel, daarom ben ik dus wel benieuwd waarom er geen hallal paardenvlees is