Ik heb een paar bladzijdes terug al eens gevraagt wat jullie ervan vonden. Maar die foto was iets ouder, ik heb net wat nieuwe foto's gemaakt en hoor graag wat jullie ervan vinden. Het is een manege pony, C-pony. Ik vind zelf dat het nog wel kan.
vind het nog wel kunnen, je moet alleen niet veel meer groeien. en je beugels zijn inderdaad een beetje kort, *maar als jij het zo lekker vind zitten/rijden moet je het zo laten hoor*
fabiee
Geplaatst: 21-03-09 18:08
_Jordy_ schreef:
vind het nog wel kunnen, je moet alleen niet veel meer groeien. en je beugels zijn inderdaad een beetje kort, *maar als jij het zo lekker vind zitten/rijden moet je het zo laten hoor*
het zadel is juist heel groot dat lijkt op deze foto anders ik heb ook wel een foto dat hij niet onder het zadel is want zo smal is hij niet. ik rij op hem tot ongeveer na de zomervakantie daarna ga ik op zoek naar een grotere haf deze haf is van de manege
levitrol
Geplaatst: 21-03-09 19:55
P_A_R_Love schreef:
sethlover schreef:
Ik vind wat zwaar voor hem, het is namelijk echt een hele smalle haf. Ik heb ook het iedee dat je zadel wat klein is voor je?
Ik ga hier in mee
Ik ook
AmyvanLeiden
Geplaatst: 21-03-09 19:56
ik begrijp trouwens best dat ik te groot/zwaar ben hij is net 1.40 maar omdat ik absoluut geen klik heb met paarden blijf ik op hem rijden Als er iemand een Haflinger ruin van 1.50 kent en te koop staat, mag je wel even een pb sturen