wie is je lievelings shet uit Ponyparkcity

Moderators: Coby, balance, Dyonne, Sica, C_arola, Neonlight, Firelight

Toevoegen aan eigen berichten

Fieda

Link naar dit bericht Geplaatst: 13-04-09 11:11

mooiSTE en leukSTE :P

Rodo_

Re: wie is jou lieverlings shet uit Ponyparkcity

Link naar dit bericht Geplaatst: 13-04-09 11:16

haha;)

deempje_

Link naar dit bericht Geplaatst: 13-04-09 20:46

Fieda schreef:
@ hiphorse, was jij er ook 3 april? *D

Mango
Dat vond ik zo'n leuk beestje maar ze was toen ik haar had ook best gehecht aan mensen.
Verder denk ik niet dat Mango het zo stom vond (met mij teminste) maar mischien kwam dat erdoor dat ik en mij vriendin de ponys zonder bitje in bij het huisje lieten lopen (Mango is nooit weggelopen toen) We hadden ook elke dag van het weekend slobber gemaakt en we reden niet zoveel. Het klopt wel dat het er soms in PPC niet echt goed gaat met de pony's kwa behandeling. Maar die beestjes zijn eigenwijs genoeg om dan meet kind erop (of eraf natuurlijk ) een sprintje naar de stal te nemen. Ik ga trouwens in julie weer daar heen en ik spaar al het hele jaar om Mango dan te kunnen huren extra bij het huisje (we zijn met ze tween dus we namen altijd een extra pony bij het huisje )

En wanneer ga je dan? :D Want ik ga ook in juli :D

zij gaat a;tijd met mij mee!!
wij gaan 6 julie.
wanneer ga jij
mijn lieveling is grote vos
de jouw?

Fieda

Link naar dit bericht Geplaatst: 13-04-09 21:10

@ deempje_

hmmm,, jammer! Wij gaan 24 juli. ;)
En mijn lieveling = de lieftstelekkersteleukstehipsteknapsteslimstemooiste BOBBIE :o

Maar dat zag je waarschijnlijk al in het filmpje dat ik op de topic had geplaatst ;)

_Bitje_

Link naar dit bericht Geplaatst: 13-04-09 21:12

soorry maar ik vind die beestjes toch echt zielig..,

Fieda

Link naar dit bericht Geplaatst: 13-04-09 21:14

@ _Bitje_

En hoezo dan? En ben je er wel is geweest?

_Bitje_

Link naar dit bericht Geplaatst: 13-04-09 21:18

nee, zal dr nooit heen gaan,
die beestjes worden over het algemeen behandeld
door kinderen van een jaar of 10 die niks van paarden
afweten, en ja,...sommige kinderen passen toch echt niet meer op
een shet...het is gewoon niet mijn plekje,..
trouwens ,, als ik ergens heen ga ga ik niet naar een kinderparkje
met shetjes die daar worden bereden door soms veel te ontwetende kinderen...nee geen behoefte aan hoor!

Fieda

Link naar dit bericht Geplaatst: 13-04-09 21:23

@_Bitje_

Ik vind egt dat iedereen zeikt. Zelfs mensen die er nog nooit heen zijn geweest zeiken! Dat is toch niet normaal. Je bent er nog NOOIT heen geweest dus hoe kun je het dan weten. Omdat je je door mensen laat aanpraten dat ze het daar zo slecht hebben? Dat is egt waardeloos! Die pony's worden heel goed verzorgd en ja het kan altijd beter. Maar die pony's hebben het naar hun zin. En de cowboys doen er dan ook alles aan om het die pony's naar hun zin te laten hebben. En over die kinderen die niks van pony's afweten...er wordt een instructie gegeven hoe je met een pony om moet gaan. En het is verplicht om daar aanwezig te zijn... en jah er zijn mensen die niet goed voor hun pony zorgen. Maar dat heb je bij andere vakantieparken met paarden ook... Er wordt in ponyparkcity zelfs zonder bit gereden! En er staan overal door het park drinkfonteintjes. Dus mijn mening is dat het egt waardeloos is om te oordelen terwijl je het nog NOOIT hebt gezien. Het is MIJN mening.

ps. die grotere kinderen op die pony's dat vind ik ook zielig maar er wordt steeds strenger op gecontroleerd...

_Bitje_

Link naar dit bericht Geplaatst: 13-04-09 21:55

Fieda schreef:
@_Bitje_

ps. die grotere kinderen op die pony's dat vind ik ook zielig maar er wordt steeds strenger op gecontroleerd...

mooi, 1 ding minder,maar dan nog ben ik er niet geweest, ik weet wel hoe het daar aan toe gaat, je ziet foto's van anderen en ja je hoort ook wel eens wat....maar ja, mijn mening,....het is gewoon mijn mening dat ze daar die beestjes niet altijd fijn behandelen ;)

Fieda

Link naar dit bericht Geplaatst: 14-04-09 08:03

@ _Bitje_

jah okeej,, laten we maar ophouden over dat gezeik ;)

bijoekimmie

Link naar dit bericht Geplaatst: 14-04-09 08:57

Ik ben er heel vroeger weleens geweest toen het nog collendoorn was en er ook grotere ponies en paarden stonden.
Wat een machtig gezicht was het altijd als de hele kudde naar de wei werd losgelaten, de grond denderde dan onder je weg. Ik vond de paarden er goed uitzien en kregen toen ook genoeg hooi waar ze door de paaltjes doorheen konden eten.
De bamboestokjes die als zweepjes werden verkocht vond ik ook niet zo geslaagd.
De paarden waren toen ook niet van de makkelijke maar dat is logisch natuurlijk, ze krijgen zoveel mensen die er geen verstand van hebben dat ze vanzelf wel trucjes leren en proberen om te intimideren om onder het rijden uit te komen, kan je de ponies niet kwalijk nemen.
Toen ik er was was er geen toezicht, geen drinkbakjes in het park en werd er ook niet gekeken met terugbrengen of halen.
Ik vind ook wel dat het de verantwoording van de ouders moet zijn om goed op te letten hoe kindlief de ponie behandeld en daar hoef je geen verstand voor te hebben hoor, als dochterlief heel de dag de ponie afjakkert kan je daar wel wat van zeggen maar ik denk dat het daar dan te relaxed voor is want je hebt immers geen last van de kinderen. Zegt dan toch meer over de ouders die nergens naar kijken.
Hoe de ponies van toen heette dat weet ik niet meer is te lang geleden.

Fieda

Link naar dit bericht Geplaatst: 14-04-09 09:51

@ bijoekimmie

Uhu,, ik heb het niet gekend vroeger maar jij dus blijkbaar wel... als ik het verhaal zo van je lees vind dat ze in deze tijd heel veel beter worden behandeld als toen. Maar toch blijven er mensen tussen zitten die er gewoon relaxed over zijn... maar dat heb je met alles wel.

eef_paardjes

Link naar dit bericht Geplaatst: 14-04-09 13:56

Fieda schreef:

Mango
Dat vond ik zo'n leuk beestje maar ze was toen ik haar had ook best gehecht aan mensen.
Verder denk ik niet dat Mango het zo stom vond (met mij teminste) maar mischien kwam dat erdoor dat ik en mij vriendin de ponys zonder bitje in bij het huisje lieten lopen (Mango is nooit weggelopen toen) We hadden ook elke dag van het weekend slobber gemaakt en we reden niet zoveel. Het klopt wel dat het er soms in PPC niet echt goed gaat met de pony's kwa behandeling. Maar die beestjes zijn eigenwijs genoeg om dan meet kind erop (of eraf natuurlijk ) een sprintje naar de stal te nemen. Ik ga trouwens in julie weer daar heen en ik spaar al het hele jaar om Mango dan te kunnen huren extra bij het huisje (we zijn met ze tween dus we namen altijd een extra pony bij het huisje )

Me vriedin met wie ik ga heeft gereageerd wel jammer lopen we elkaar net mis ;(

Fieda

Link naar dit bericht Geplaatst: 14-04-09 17:59

@ eef_paardjes.

uhu,, dat is wel jammer. :( Heb je hyves? :D

Xjosee

Link naar dit bericht Geplaatst: 14-04-09 18:06

Ik ben er ook een keer geweest, en zelf vind ik het niet echt paardvriendelijk om die ponys telkens naar andere mensen te laten gaan.. Ik heb vaak genoeg gezien dat er veel te groten kinderen op die shetjes rijden, en die shetten maar staken en dat dan die ouders ook nog gaan slaan.. echt zielig vind ik het! Natuurlijk zijn er ook echte paardengekken die wel goed met hun omgaan.. maar nee ik vind het echt helemaal niets!

Fieda

Link naar dit bericht Geplaatst: 14-04-09 18:09

We weten nu wel dat sommige mensen het sucks vinden hoor... Maar dit geklaag is niet leuk voor al die andere die het wel leuk vinden! Dus houd iedereen alsjeblieft even op met commentaar geven! WE WETEN HET NU WEL!

MerelxG_R

Link naar dit bericht Geplaatst: 14-04-09 18:20

Iedereen mag toch gewoon zijn eigen mening geven. ;)
Ik vind ppc ook niks. Ook dat die kinderen de raarste kunstjes aanleren zoals stijgeren (helemaal niet gevaarlijk voor kleine kinderen). En even rukken en trekken en dan 'loopt ie aan de teugel'. :7 Heb net een paar filmpjes bekeken. Arme pony's :(:)

Maarja, dat was niet het antwoord op de vraag.
Laatst bijgewerkt door MerelxG_R op 14-04-09 18:30, in het totaal 2 keer bewerkt

Malkesta

Link naar dit bericht Geplaatst: 14-04-09 18:25

Wij hadden vroeger alrijd in de winter een pony, Feddo was echt een kanjer, en wou nooit meer mee als de vrachtwagen hem kwam halen :(:) ......Dit was in de jaren 80 :o :D

montoya

Link naar dit bericht Geplaatst: 15-04-09 20:40

ik dacht dat dit topic ging over wie je lieveling is uit ppc en niet of het wel of geen leuk park is en of die shetjes wel of niet zielig zijn .
mijn dochter vond mango en twister gave pony,s

hiphorse

Link naar dit bericht Geplaatst: 16-04-09 16:31

Fieda schreef:

Mango

ik was 3 april er ff s'avonds (woon iets van een half uurtje rijden met de auto vanaf :D) en ik was er 5 april ook ff s'middags

ik ga 3 juli t/m 10 juli :D :D

XzourayaX

Link naar dit bericht Geplaatst: 16-04-09 16:33

Sweet_girls schreef:
Bibi, Mango en snowy :D

is die mango bruin wit gestipt??

dat is ook mn liefeling met mist en balcky beauty

Forcalquier

Link naar dit bericht Geplaatst: 16-04-09 16:46

Ik wil er graag heen met mijn dochter voor een weekendje, ik wacht alleen nog even tot ze ietsjes groter is (nu 5 jaar en vrij klein).Ik ben daar vroeger geweest( toen de pony's nog in een hal bereden konden worden op het attractiepark) en vond sommige pony's best koppig dus nog maar heel even wachten.
Wat ik mij alleen afvraag, je haalt zo'n pony s'ochtends op....staat de pony dan de hele dag bij je huisje of mag je m gewoon terug brengen wanneer je wilt?
Misschien een domme vraag maar kan het niet terug vinden op de website,zo'n pony de hele dag is namelijk nog te lang voor mijn dochter.

stitchlover

Link naar dit bericht Geplaatst: 16-04-09 17:27

als je daar een pony neemt dan kun je hem gewoon elk moment van de dag weer terugbrengen. Dus als je bijv. 's ochtends een pony wil en 's middags naar het atractiepark dan kun je hem gewoon weer inleveren eind van de ochtend.

Forcalquier

Link naar dit bericht Geplaatst: 16-04-09 17:44

Oké bedankt voor je reactie +:)+

xKiimberly

Link naar dit bericht Geplaatst: 20-04-09 18:05

Eeyore is echt me alles, maar Bambi is ook een van me liefste. (L)

En ze worden daar niet slecht behandeld door de verzorgers, maar soms wel door te grote kinderen die erop zitten.