Je kunt beter gaan kijken als je daar bent. Lp's zijn sowieso niet zo bekend en wat nu een lp is kan dan al een rp zijn. Plus dat als je je gaat focussen op één pony, is de kans er altijd dat die al bezet is.
Mdominique
Geplaatst: 15-02-14 10:45
Wij hadden een hele leuke eigenwijze lp die was super lief ook alleen hij had geen band om dus ook geen naam maar hij is klein en bont je ziet hem soms wel op die filmpjes hij is echt heel klein heb geen foto we noemden hem Kees Yezzi heeft gelijk
ja ik weet alleen ik wil het liefst een lp met band… dan kan ik hem reserveren en dan hoef ik niet te stressen of hij wel of niet vrij staat ja idd ik kijk gen als ik er ben ik denk dat ik al een leuke heb gezien maar die had geen band haha
even voor de leuk: Foto van 17 jaar geleden, ik was toen 16. Ben de tweede van links op Mista. Toch waren de grote pony's, ook de fjorden en hafjes vaak braver dan de shets in die tijd haha
Hier zitten meer Diehards , is wat dood maar misschien ken je een paar Sanne(geloof Sannee maar weet niet zeker) woonde altijd in collendoorn waar nu de receptie zit en N.adia/Buster heeft oa stagegelopen en heeft veel oude foto's