oewhh dat is zonde! nou hopen dat het de volgende keer wel lukt en er iets prachtigs uitkomt! toch knap hoor hoe iedereen kan naaien wij moeten het op school doen! nou dat wil je gewoon niet zien!
oke gisteravond kamer een gedeelte opgeruimd. nou wat ik vind: veters veters veters en lint heeel veel spullen! zit nu te bedenken wat ik kan gaan maken. en wat is er nog bij moet kopen eventueel. iemand een idee?
succes nog met borduren! benieuwd naar het resultaat!
NathalietjeB
Geplaatst: 14-05-14 13:07
voor de neus 2 en dan dubbel en kopstuk 2 op elkaar
van fleece of b.v bontkraagjes van jassen/sjaaltjes kan je beter neus bontjes van maken dan van veters
XRosalieee
Geplaatst: 14-05-14 15:34
oke heb nog ongebruikte t-shirts liggen met oude logo van onze school. verder helemaal wit nog textiel stiften hier. binnekort beginnen denk morgen of misschien vandaag, moet ook nog bio leren
IK HEB ZE ZONDER DAT GAAT OOK PRIMA **SORRY BIJ MIJ IS DE CAPSLOCKZIEKTE OOK GEKOMEN**
Sorry voor laat enzo. Ja het zal wel dat dat ook kan. Maar dat is het voor de sier en niet voor bescherming.
Xrosalie: 50 cm voor 1 euro geloof ik.
dinniee
Geplaatst: 14-05-14 20:58
XRosalieee schreef:
onder of boven de 5 euro?
0,50 euro
Fantasycat
Geplaatst: 14-05-14 21:00
NathalietjeB schreef:
*Foto* heb de veters aan elkaar genaaid zowel in breedte als dikte enkel laags is namelijk te dun en snijd en dat wil je niet.
buh hier ondertussen 1 kant klaar qua borduren van me deken nu nog de andere kant
Omg, dat ziet er amazing uit! Gewoon zo met het naaimachine gedaan?
NathalietjeB
Geplaatst: 14-05-14 21:34
Ja gewoon onder de naaimachine aan/op elkaar
Hier de graaskorf van autogordels in gebruik..tuttebel lijkt em niet prettig te vinden in tegenstelling tot de was bal die ze wel prettig vind om te dragen. Denk ook wel dat deze niet lang mee gaat.. En zo stuk is
Verder nog een roze/geel onderlegger voor mijn men tuig gemaakt. Morgen maak ik de 2de
oke bedankt ben er druk mee bezig vandaag weer. ook beginnen met neusbontjes. alleen geld vergeten en kan dus maandag pas klittenband kopen dan dus pas proberen op volgende week zaterdag.