Schleich Paarden [Deel 7]

Moderators: Coby, balance, Dyonne, Sica, C_arola, Neonlight, Firelight

Toevoegen aan eigen berichten

horseloverzz

Link naar dit bericht Geplaatst: 16-01-12 21:25

pbl het staat vast ik doe mee met je foto wedstrijd ik maak woensdag (probeeren )foto's te maken
:D

Nathas

Link naar dit bericht Geplaatst: 16-01-12 21:27

Ik heb net de Marbach hengst gewonnen op e-bay jippie ja jeeejjjjjjj

FrenchFries

Re: Schleich Paarden [Deel 7]

Link naar dit bericht Geplaatst: 16-01-12 21:30

het is hem wel hetzelfde poppetje en hetzelfde nummer!
ze hebben hier ook heel veel andere oude modellen ook de oude Arabische hengst en de andere waarvan ik de naam kwijt ben...

xDeena_

Link naar dit bericht Geplaatst: 16-01-12 21:38

Maar in de normale schleich winkels niet.

LoverHorses0

Link naar dit bericht Geplaatst: 16-01-12 21:39

waar is die winkel?

FrenchFries

Link naar dit bericht Geplaatst: 16-01-12 21:42

beuningen :D

Wiekenmeisje

Link naar dit bericht Geplaatst: 16-01-12 21:46

Nathas schreef:
Ik heb net de Marbach hengst gewonnen op e-bay jippie ja jeeejjjjjjj

Leuk zeg! Hoe heb je dat gedaan? :P
Ik snap zo ie zo niets van ebay

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 16-01-12 21:50

Mijn schleich moet deze weekin een doos. Ik ga van kamer wisselen met me ouders, hopen dat er niks kapot gaat..

Palmbierlove

Link naar dit bericht Geplaatst: 16-01-12 21:56

inpakken in wcpapier dan ;)

hier nog een foto van mijn schleich elfen op hun nieuwe plekje,
(incl mijn nieuwe aanwinsten van mp)
http://www.webklik.nl/user_files/2011_1 ... 43ed3d.jpg
er moet nog wat aangepast worden, zo moeten mijn bekers op de achtergrond verdwijnen en vervangen worden door andere elfen

heb nog eens goed in het boekje gekeken naar de schleich elfenkoets en toen viel me op dat het gewoon gerepainte lippizaners zijn die voor de kar staan, dat maakt hem gelijk een stuk oninteressanter..

o en letten jullie er alsjeblieft op dat jullie niet teveel oneliners plaatsen..
Laatst bijgewerkt door Palmbierlove op 16-01-12 22:33, in het totaal 1 keer bewerkt

Wiekenmeisje

Link naar dit bericht Geplaatst: 16-01-12 22:05

Misschien een hele blonde opmerking van mij!
Maar wat zijn onliners? :$

Ik heb zonet de foto's voor "De Valentijn wedstrijd" opgestuurd!
Hoop dat ie mooi genoeg is! ;)

@Palmbierlove: Doen er al veel mee?

Palmbierlove

Link naar dit bericht Geplaatst: 16-01-12 22:23

oneliner zijn berichten van 1 regel of zelfs korter 1 woord, zoals hiervoor gebeurde ;)

ik heb je foto's ontvangen :)

jij bent de 3e deelnemer, maar ik las van een aantal dat ze ook nog mee wilden doen,
en dat kan natuurlijk nog tot 12-2, dus ze hebben nog even de tijd..

zag hier nog een filmpje waarin ze een stal hebben gemaakt van ijslolliestokjes en tandenstokers, leuk:
http://www.youtube.com/watch?v=yMdEpIy6wT8
en nog 1: http://www.youtube.com/watch?v=igmFg7-SB0g

deze is pas gaaf :oo
http://www.youtube.com/watch?v=8ui7T4PjCGc
Laatst bijgewerkt door Palmbierlove op 16-01-12 22:47, in het totaal 3 keer bewerkt

Telpeva
Moderator Algemeen

Link naar dit bericht Geplaatst: 16-01-12 22:34

Citaat:
Okeej leuk! Dit is een best gezellig topicxD. heeft iemand een goede foto van een zadel als voorbeeld voor een schleich zadel van skai? ( zwart skai ) En, ook van een hoofdstel, van zwart, donkerpaars of lichtroze suede?

Stomme tip, maar: wanneer je gaat rijden in het echt zegmaar, gewoon een camera meenemen, en foto's maken van het zadel dat op je paard/pony ligt. Goed ernaar kijken, hoe zitten de gespen/riemen/singels blabla vast, hoe zitten de leren delen aan elkaar gestikt, hoe groot is het zadel ten opzichte van het paard? gewoon goed kijken, en van daaruit foto's maken zodat je wanneer je thuis bent ook nog je referentie materiaal bij de hand hebt liggen. Dán kun je een zadel op miniatuurschaal namaken, dat zo echt mogelijk is.

Bedoel je hoofdstel foto's van 'echte' hoofdstellen of zelfgemaakte hoofdstellen? als je foto's zoekt van zelfgemaakt tuig, om ideeën op te doen, kan je eventueel ook zoeken op 'Breyer custom dressage bridle' of 'Breyer custom tack' Breyer heeft namelijk meer mensen wereldwijd die serieus sparen, of spullen ervoor maken. Zoekacties daarop zullen dus meer resultaten geven.

Citaat:
trouwens telpeva hoe zit het eigenlijk met je percheron's of heb ik dat gemist? :D

Geen tijd meer voor gehad, heb het te druk op het moment om me veel met de hobby bezig te kunnen houden.

Roosje01

Link naar dit bericht Geplaatst: 16-01-12 23:20

die stal in dat laatste filmpje is zeker gaaf!

ben al aardig op weg met het menhoofdstel maar tis nog niet af zit momenteel even vast dus ben er maar mee gestopt voor vandaag.

Nathas

Link naar dit bericht Geplaatst: 17-01-12 07:23

@ wiekenmeisje Ik heb een account op e-bay en ik kan dus op producten bieden over heel de wereld zo heb ik al paarden uit engeland duitsland china etc etc etc soms zijn de paarden ook duurder maar vaak ook goedkoop zo heb ik de ponykoets voor maar 4 euro..... heb gisteren dus de marbach hengst voor 25 euro en de shire met staande manen voor 29 euro beide 3,45 verzendkosten dus dat is niet duur :D en ik ben weer helemaal blij joepieeeee
ik betaal trouwens met paypal want dan ben je beschermd :D

Palmbierlove

Link naar dit bericht Geplaatst: 17-01-12 07:44

goed dat je ff gestopt bent roosje,
ik wilde vorige week ook stoppen, maar ging toch door, waardoor ik de neusriem deels sloopte,
uiteindelijk toch nog goedgekomen, maar had wel extra werk

mijn barebackpad en hoofdstel heb ik nagemaakt van mijn echte spullen,
gewoon naast me gelegd en als ik het dan niet meer wist dan keek ik weer even hoe het zat..

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 17-01-12 09:13

dat word inderdaad in wc papier of kranten. Goede tip Pbl!
het is idd zo als je wilt stoppen, maar toch door gaat je hem verprutst XD dat heb ik dan altijd.

LoverHorses0

Link naar dit bericht Geplaatst: 17-01-12 09:28

Moet nu naar school, maar denk dat ik daarna lekker verder ga met mijn ''iets'' voor de valentijnswedstrijd :P hahahaha nou zeg ik wou dat ik nog vakantie had dan kon ik heel de dag doorgaan

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 17-01-12 09:35

Ik ga ook maar eens naar school, vanmiddag is als het goed is mijn tuig van stephanie bestelling binnen :D

Shettepret

Link naar dit bericht Geplaatst: 17-01-12 10:03

Heb onwijs veel gemist zie ik. Creaties zien er leuk uit!
Op de vraag of de SP deken te koop is: nee, net als een Rabobank deken zijn deze niet los te koop.
Ik maak wel dekens in opdracht.

Leuk die beurs! Kunnen er wel een meeting van maken!

@ marloesnatje: ik zou gaan voor de haflinger.

Nathas

Link naar dit bericht Geplaatst: 17-01-12 12:21

Shettepret schreef:
Heb onwijs veel gemist zie ik. Creaties zien er leuk uit!
Op de vraag of de SP deken te koop is: nee, net als een Rabobank deken zijn deze niet los te koop.
Ik maak wel dekens in opdracht.

Leuk die beurs! Kunnen er wel een meeting van maken!

@ marloesnatje: ik zou gaan voor de haflinger.

Ja dat is misschien wel een idee (ik ga zowiezow naar de verzamelbeurs ga lekker met de trein ) nog meer mensen die gaan ?

Roosje01

Link naar dit bericht Geplaatst: 17-01-12 12:24

ik heb besloten in feb een wedstrijd te gaan starten thema ben ik ook al aardig over uit alleen de prijzen nog niet helemaal.

ik wil ook wel mee naar de beurs maar moet dan wel een datum weten zodat ik vrij kan vragen van werk. Ik heb een auto maar ben van plan met de trein te gaan omdat parkeren gewoon weg een vermogen kost en de benzine prijzen ook de pan uit reizen. Bij blokker hadden ze geloof ik treinkaartjes in de aanbieding.

edit ik heb een nieuw topic geopend op het schleich forum

http://schleich.bbforum.nl/meeting-verz ... vt523.html

Telpeva
Moderator Algemeen

Link naar dit bericht Geplaatst: 17-01-12 12:34

Dat is dan in Utrecht in de jaarbeurs? klinkt wel leuk, ik ga straks eens kijken of er al informatie over te vinden is van welke merken er op de beurs zoal te vinden zijn. Kan iemand me vertellen hoe de beurs precies heet zodat ik daarop kan googlen, of me een directe link doorsturen naar de pagina van de beurs? Mag ook per PB, maar ik denk ik vraag het hier voor geval anderen die informatie ook zoeken :)

Als daar echte verzamelaars staan... zouden ze dan ook limited editions, en verouderde modellen te koop hebben staan? weet iemand dat?

Roosje01

Link naar dit bericht Geplaatst: 17-01-12 12:45

Telpeva
Moderator Algemeen

Link naar dit bericht Geplaatst: 17-01-12 13:26

Aiii... ze hebben tegelijkertijd een muziek en platenbeurs, en ze hebben strips (hopelijk ook manga! FMA verzameling is nog niet compleet) en... misschien hebben ze ook wel andere merken zoals Breyer of Peter Stones, en ik zoek eigenlijk ook nog een fiat panda automodel en... en...

Zucht, zo slecht voor mijn bankrekening. ik ben bang dat ik van de partij zal zijn :D

Dit is een filmpje dat op de website staat, ik vind hem best leuk eigenlijk, de tekst is zó herkenbaar:

Roosje01

Link naar dit bericht Geplaatst: 17-01-12 13:46

we hebbe nog ff om flink te sparen haha de mijne zal ook kelderen wil misschien breyer aanschaffen