Meestal tegen oktober november word er bekent gemaakt welke nieuwe dieren er gaan komen zou zeggen gewoon google in de gaten houden ik typ regelmatig schleich 2012 in en wie weet zo heb ik het met 2011 ook gedaan
Het is ongeveer net zo groot ja maar het materiaal is zachter je kunt b.v de benen van paarden makkelijker buigen (heb dat speelgoed bij mij op de bso) Het is dus van iets buigzamer materiaal gemaakt.
Rosan2001
Geplaatst: 06-09-11 11:10
ik weet het niet, volgens mij zijn ze iets groter dan schleich of hetzelfde.
Oke, maar je zou in principe geen wereld van verschil zien als je een bullyland repaint en een schleich repaint naast elkaar zit, die a.h.w. in dezelfde 'stijl' zijn gerepaint?
Rosan2001
Geplaatst: 06-09-11 11:20
weet ik niet ik denk het, maar de veulens zijn net zo groot als de grote van schleich en alleen het fjord veulen gaat ongeveer naar schleich toe.
Rosan2001
Geplaatst: 06-09-11 11:35
bullyand heeft veel verschillende houdingen van hoe de paarden staan, papo ook mar schleich niet...
Telpeva
Moderator Algemeen
Geplaatst: 06-09-11 11:38
Die van Bullyland ken ik niet zo heel goed eigelijk, ik ga eens kijken wat die zoal hebben! Papo heeft ook wel verschillende houdingen maar die vind ik kwalitatief toch iets minder dan Schleigh, minder goed afgewerkt en soms verhoudingen die niet zo kloppen enzo.
Hmmz, en mijn klei is zo goed als op dus vandaag heeft de percheron een rustdag...
die is echt schattig! ik vond de ijslanders niet mooi van bullyand. ik heb laatst papo gekocht op rommelmarkt dus op die ga ik oefenen met benen verzetten enzo, maar die fries niet galloperend wel hengst heb ik,
Die hindernissen zijn niet zo mooi nee, dan zou ik eerder voor die van Schleigh gaan, kosten iets van 20 euro en die zijn best realistisch (heb ik thuis ook liggen ergens, kan er wel een foto van maken als iemand een detail foto wil)
YMJArabians
Geplaatst: 06-09-11 12:10
Ik vind de volgende paardjes van Bullyland nog best leuk!
dankje ik vindt heb ook goed gelukt tot nu toe ja vond ik ook al van dat inkt maarja maar er komen twee duurtje aan de zeikant ene kant dat je met de paarden naar buiten kan lopen en de andere kan komt de poets plaats waar je de paarden kan poetsen en maak ik er palen aan waar je ze aan kan vastbinden
ik ik ben bezig met hekken van karon voor de weiland want die wordt giggants want heel mijn verzameling paardjes komt daar in haha