kim18a: dit is denk ik al de 3e keer dat je het vraagt en toen hebben de meeste ook gezegd dat we hier echt een foto voor nodig hebben. iedereen noemt 'fors' en breed of wat dan ook anders, en jou bouw en zijn pony's bouw zijn eigenlijk nooit te vergelijken met die van een ander. maargoed.
Sanne: past nog wel voor wat jij er mee wilt, stapritjes etc.
Annettu_
Geplaatst: 23-10-10 13:12
goudlokjes22 schreef:
Annettu_; vind ik eigenlijk nog wel mooi passen! TheJokerr; past ook nog leuk! kim18a; ik denk dat het nog net past.
Danku ! een iemand die me nog vind passen ! Pwieuw Begon al te twijfelen.
Dit is mijn sportpony, Ik ben 165 ongeveer en weeg 54 kilo. En de pony meet 145. Nou op deze fotos vind ik mijzelf niet eens zo heel groot. Maar wat vinden jullie? Tevens is deze pony te koop. Voor meer info zie mijn topic of pb.
Laatst bijgewerkt door Srtha op 23-10-10 21:57, in het totaal 1 keer bewerkt
Deze stond toch net in een te koop advertentie op bokt? Toen dacht ik wel, hmm die is wel wat te groot. Ik vind het niet zo mooi meer, maar ik denk dat hij je nog wel kan dragen.
Met 1.65 zou het nog moeten kunnen op een pony van 1.45, maar net als degene boven me vond ik toen ik je advertentie zag je ook al groot. Ik vind het niet meer lijken, dus ik vind je te groot.