Moderators: Coby, balance, Dyonne, Sica, C_arola, Neonlight, Firelight
SimmieHVJ schreef:Hoi hoi,
sorry ik was even offline maar ik ben vrij klein serieus ik lieg niet als het om de welzijn van de pony gaat lieg ik heus niet... waarom zou ik?? Ik ben echt 1.53 en weeg 43 ik zie er dan wel groot uitmaar als ik dan bijv naast iemand anders die maar 4cm groter is zie ik eruit als een pukkie...je mag dan klein zijn, maar ik vind je te groot voor de pony
oké lang en slank. Maar goed dit meisje is niet slank. En ik schat haar ook wel op 1,65 1,70. hier begrjp ik niks van, wat wil je daarmee zeggen?
aardige opmerking trouwens^^ maar ik kan nog goed op tara en dit was de eerste keer dat ik op haar reed,, ik heb nu een betere houding want ik reed toen altijd op paarden (grote 1.65) en dat is dus wel wennen om op zo'n ukkie te rijden.op die foto zit je opgevouwen en benen komen daardoor op de verkeerde plek om goede hulpen te kunnen geven. Met langere beugels zullen je voeten bij de knieen komen van de pony, wat weer de verkeerde plek is en nog storend ook voor de pony.
En voor de nieuwschierigerds,, ik rij maar 2x per week op haar en stap voornamelijk en draaf en galoppeer bijna niet dus........wat wil je hiermee zeggen? Dat je weet dat het niet goed is en daarom niet zoveel doet?
ps2. Er rijd ook soms iemand op die zwaarder&Groter is dan ik dus het kan makkelijk maar ja... het pplaatjes is natuurlijk niet echt ideaal haha...Dat iemand anders het doet, wil niet zeggen dat het goed is en ook niet dat jij er wel op past
SimmieHVJ schreef:ps2. Er rijd ook soms iemand op die zwaarder&Groter is dan ik dus het kan makkelijk maar ja... het pplaatjes is natuurlijk niet echt ideaal haha...
superwoman schreef:Mabon: wat een geweldige foto!!!!
Citaat:Als jij zo zeker weet dat je er wel op kunt, waarom vraag je het dan? Ik vind je veel te groot, ik snap niet dat je die foto durft te plaatsen. Ik begrijp helemaal niet dat je hier nu neerzet dat je er nog wel op kunt, terwijl iedereen hier zegt dat het niet meer kan.
Ik vraag me echt af wat je dan wilt met zo'n vraag. Maar het spijt me zeer, ik ben het soort mens wat gewoon zegt wat ze ergens van vindt, ik ga jou niet een leugen vertellen omdat die beter klinkt. En dat je een opmerking van mij niet leuk vindt, vind ik naar voor je, maar goed, jij vraagt om onze mening, nou die krijg je.