Moderators: Essie73, Coby, balance, Firelight, Dyonne, Neonlight, Sica, NadjaNadja, C_arola

moontje13 schreef:Nerootjeh schreef:http://img110.imageshack.us/img110/492/chocovp8.jpg
http://img212.imageshack.us/img212/8625/hvpoloye9.jpg
Ik ben 1.69 en nero 1.43
Gewicht zet ik liever niet op internet
ik vind een tinker wel wat voor je!dat is m'n 1e gedachte eigenlijk

Chocotof schreef:Nerroootje doet nero toch niet weg.
En terecht want ik vind ze super cute samen!
! loverkeuh schreef:mijn pony is een beetje afgevallen en ik vaarg me af of ik er nu nog op pas
zonder beugels
groetjes
x_Marr schreef:
Ja dat wil makkelijk!
Hij heeft stevige benen zie ik

Nerootjeh schreef:Ik vind het belachelijk dat stevigere mensen altijd maar geassocieerd worden met koudbloeden.
Alsof stevige mensen niet op warmbloedjes mogen rijden.
), maar ik denk dat veel mensen ze in verhouding beter op een koudbloed vinden staan
Lauss schreef:Nerootjeh schreef:Ik vind het belachelijk dat stevigere mensen altijd maar geassocieerd worden met koudbloeden.
Alsof stevige mensen niet op warmbloedjes mogen rijden.
zo raar is dat niet?
Stevige mensen mogen natuurlijk wel op warmbloeden rijden (duh), maar ik denk dat veel mensen ze in verhouding beter op een koudbloed vinden staan

? 

Yinari schreef:Ze vindt het wel kunnen, ze vindt het alleen minder mooi.

Lauss schreef:Yinari schreef:Ze vindt het wel kunnen, ze vindt het alleen minder mooi.
Leer lézen
.
( ook ff in je profiel gespiekt, ) mooie combi vind ik het, this geen iel paardje, gewoon lekker stevig gebouwd paardje 
past zeker wel! ik denk dat als een paard afvalt, dat je er dan alleen maar beter op gaat passen, omdat hij niet al zijn gewicht meer mee hoeft te sjouwen.superhaffies schreef:dat bij dikke mensen direct een link word gelegd na koudbloeden: ONZIN! ga toch wat zinnigs verzinnen ofzo.
superwoman schreef:superhaffies schreef:dat bij dikke mensen direct een link word gelegd na koudbloeden: ONZIN! ga toch wat zinnigs verzinnen ofzo.
Ik zeg niet dat het correct is, maar wel logisch.
Een stevige tinker zal zwaarder zijn en dus zal ze ook makkelijk(er) 15 % van het gewicht zijn.
De hoogte van deze pony is ook minimaal. Een iets grotere maar wel stevige pony zou haar beter staan.
Ik vind dat je niet over die 15 % heen mag gaan. Dat is namelijk meer risicovol. Ookal is rijden helemaal niet zo goed voor paarden, moet je ze niet te zwaar belasten.
en daarbij rij ik in de weekenden ritten van 2 a 2,5 uur